• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl


    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart
    Ailén. Tempus

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Bastard schreef:
    @Vegangirl: Mag mijn jongen de oudere broer zijn van Dawn?
    PS: I love Maisie. <3 Game of Thrones. <3


    Ja is goed!!! Hehe me 2 :3 I love Game of Thrones, en Arya is echt mijn favo Character :3


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Ja is goed!!! Hehe me 2 :3 I love Game of Thrones, en Arya is echt mijn favo Character :3


    Okay! (: Mijne was eerst Ned Stark totdat ie vermoord werd door 'koning' Joffrey. Nu is het Jon Snow. (=

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:45 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Okay! (: Mijne was eerst Ned Stark totdat ie vermoord werd door 'koning' Joffrey. Nu is het Jon Snow. (=


    Hehe that's why Dawn van haar achternaam Snow heet ^^


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Hehe that's why Dawn van haar achternaam Snow heet ^^


    I knew that. (;


    kindness is never a burden.

    Wanneer beginnen we eigenlijk? Als alle rollen ingevuld zijn?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Wanneer beginnen we eigenlijk? Als alle rollen ingevuld zijn?


    Eigenlijk het liefste wel ja


    26 - 02 - '16

    WOOP. Eindelijk kan ik le rol invullen. Ik doe het zo.


    help

    Neem de tijd, er moeten nog wat rollen ingevuld worden dus het duurt nog even voor we beginnen (;


    26 - 02 - '16

    Nog even wachten dus ;P

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Mag ik trouwens ook nog de laatste jongen? :3


    help

    Ja, dat mag c:


    26 - 02 - '16

    Naam: Ze wordt Ophelia Castellan genoemd. Niemand heeft enig idee of dat haar echte naam is, zijzelf ook niet. Twee jaar geleden werd Ophelia halfdood in een straat waar een bomaanslag was gepleegd gevonden. Ze was één van de weinige overlevenden en leed zwaar geheugenverlies. Nadat ze eindelijk in staat was om weer te praten, was ze machteloos. Ze had geen idee wat ze moest antwoorden op de vragen van de dokters, wist niet wat haar naam was en ze was onmogelijk na te trekken. Eén van haar dokters, Grace Castellan, nam haar op als adoptiekind en gaf haar een nieuwe naam en een nieuwe thuis, maar Ophelia is eigenwijs en wilt weten waar ze vandaan komt, waardoor ze zich vaak in roekeloze zaken stort.
    Leeftijd: Het is niet zeker, maar aan haar uiterlijk te zien is ze zo'n vijftien of zestien jaar oud.
    Innerlijk: Ophelia is het meest eigenwijze en koppige kind dat je zal tegenkomen, maar je kan haar er niet echt voor beschuldigen. Ze wilt alles weten, omdat ze dertien van haar levensjaren kwijt is en een machteloze onwetendheid lijdt.
    Met deze geschiedenis in het achterhoofd, zou je denken dat het een ongelofelijk dom kind is, maar dat is ze niet. Ze onthoudt veel dingen die ze gewoon even leest en is erg leergierig. Ze houdt van lezen en is een geboren schrijfster.
    Uiterlijk:



    Emily Rudd
    Ophelia heeft lang, bijna zwart haar. Haar ogen zijn helder blauw en haar lippen hebben een kersenrode kleur die niet vaak voorkomt. Maar dat is niet het enige uiterlijk dat ze heeft, achter dat mooie gezichtje schuilt af en toe wel eens een gezicht dat getekend is door de slapeloosheid, dan ziet ze er plotseling stukken ouder uit.
    Als ze er zo uitziet, weet je meteen dat ze de hele nacht is opgebleven en ze weer in een dipje zit; dan zat ze weer kranten en dossiers te doorzoeken op zoek naar delen uit haar verleden. Ze komt altijd maar bar weinig te weten.
    Heks of Aslan: Aslan, ze gelooft dat hij haar kan helpen om haar afkomst te weten. Ze vertrouwt de Witte Heks niet, omdat ze erg snel dingen gelooft die mensen haar vertellen en er zo ook volledig van overtuigd is dat de Witte Heks slecht is.
    Extra: /


    help

    Bedankt, ik heb je erbij gezet


    26 - 02 - '16

    Ik doe morgen mijn jongen, ik heb nu geen tijd.


    help

    Oke c:


    26 - 02 - '16