• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Niet om te zeuren ofzo, maar Zayn zei dat bij Gregory enzo ;p ]


    [Oh! x'D Had ik niet door. x'D]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:49 ]


    Take me to wonderland

    NIall Horan
    Ik slik "hij heeft meer fans en hij kan beter zingen, kijk maar naar het aantal solo's" fluister ik zacht.
    Tuurlijk zou ik ze gaan missen, Lou met zijn domme acties, Harry's naaktloperijen en Liam als onze vader. Maar nog het was beter zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "hij heeft meer fans en hij kan beter zingen, kijk maar naar het aantal solo's" fluisterde hij zacht.
    "Niall, stop! ok? Of ik knuffel je dood, nu meteen, hoor je me?" zei ik iets strenger en liet hem even los.
    "Je hebt eveveel talent als ons, Niall. Misschien wel meer. Je hoort hier. Luister niet naar Zayn, het management, de fans,"
    ik stopte even en veegde zijn tranen weg. "Ze zien gewoon niet hoe geweldig je bent," ik trok hem weer tegen me aan. Ik wilde een kus op zijn voorhoofd drukken,, maar om de een of andere rede durfde ik dat niet meer.


    Take me to wonderland

    Niall HOran
    Ik haal mijn schouders op.
    Alsof ik hem nog ging geloven.
    De tranen bleven gewoon door stromen en ik voelde me beroerder dan ooit.
    "wat is er uberhaupt knap aan me, ik ben klein, dik , lelijk. Scheve tanden en ik verf mijn haar daar is dan niets knap aan" zeg ik volhoudend dat Zayn de beste was om mee verder te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zou ik miss. een tijdelijk foxes aan mogen maken. Want dan kan Zayn en Savannah ook meer rpgen want die andere zijn er amper.. dus mag dat? het word een mannetje en dan denk die vriend van zayn[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "wat is er uberhaupt knap aan me, ik ben klein, dik , lelijk. Scheve tanden en ik verf mijn haar daar is dan niets knap aan" bleef Nial volhouden.
    "Oh my fucking God, Niall!" riep ik en drukte mijn lippen weer stevig op de zijne.
    "Zie? Ik weet dat je niet op mij verliefd bent, maar zie je dan niet dat ik van je hou? Als al die dingen waar waren die jij nu net vertelde. Zou ik dan verliefd op je zijn?" riep ik bijna. "Stop met zelf meelij te hebben steek in die harde kop van je dat mensen van je houden," nog even en ik had Niall een klap verkocht. Jezus, waarom zag hij dat niet? Hij had alleen maar oog voor de slechte commentaar die hij kreeg.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Dit ging hem dus niet worden, Liam was te eigenwijs.
    "of je zegt het allemaal om mij niet te kwetsen omdat ik de kleinste ben en de bescherming nodig zou hebben"
    citeer ik van een een of ander interview. Harry is de jongste maar ik had volgens hun het meeste bescherming van hun nodig omdat ik kwetsbaar en onzeker was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [zou ik miss. een tijdelijk foxes aan mogen maken. Want dan kan Zayn en Savannah ook meer rpgen want die andere zijn er amper.. dus mag dat? het word een mannetje en dan denk die vriend van zayn[]


    Sure xd]


    El Diablo.

    [yeeey hoe heette die gast Brandon ofzo iets????


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Gregory xD ]


    El Diablo.

    [haah het word een echte klootzak. maar brb want ik heb fck veel buik pijn en steken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jee bent niiet zwanger hea ;o XD ]


    El Diablo.

    [wtf haahh nee. mkp=( en normaal heb ik er amper last van maarja. voel me ook niet super enz. maarja vanaaf. wel lekkel veel redenen om op de pot te zitten en te rpgenxD ik ga evaen boerenkool met worst naar binnen werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "of je zegt het allemaal om mij niet te kwetsen omdat ik de kleinste ben en de bescherming nodig zou hebben"
    Ik wilde haast gaan huilen.
    "Waarom geloof je me niet?" vraag ik bijna wanhopig.
    "Je bent perfect zoals je bent. Misschien met wat meer kilo's, maar ik hou van je. Wat je ook doet. Ik vind je vaar prachtig, je tanden waren zelfs mooi voor je die beugel had,"


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik zucht zacht.
    het enigste wat ik momenteel nodig had was een knuffel.
    Ik klim in Liam zijn armen en knuffel hem.

    Gregory Wild
    Ik kijk om me heen , wanneer ging zwerkbal nou eens beginnen?
    Ik kijk even naar Zayn "what's up?"

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 18:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan