• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Liam James Horan

    "dat klinkt wel heel dramatisch" vraagt hij grinnikend.
    "Wat is dramatisch?," vraag ik hem. "Trouwens, jij bent een en al drama," lach ik.
    "als ik te zwaar word zeg je het maar hoor dan hinkn ik wel. IK kan naelijk heel goed hinkelen"
    "Ha! Dat is een goeie," zeg ik. "Je weegt amper iets jij," glimlach ik.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    "heey dat valt best mee" lachend geef ik hem een tik op zijn voorhoofd.
    Naeen poosje zie ik een zaal "daar Lili" glimlach ik.
    "dramatisch is overdreven dus heeeeeeeeeeeeel veel drama" ik spreek heel uit als een klein kind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "heey dat valt best mee" lachend geeft hij een tik tegen mijn hoofd waardoor ik ook begin te lachen.
    "dramatisch is overdreven dus heeeeeeeeeeeeel veel drama" ik rol even met mijn ogen.
    "Ik weet wat dramatisch is, Ni-bug. Maar wat klinkt er zo dramatisch?" lach ik.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik haal mijn schouders op "geen idee meer eigenlijik" lachend klim ik van zijn rug.
    "chop chop mister daddy Direction" lachend hink ik richting de kame.r


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Richting welke kamer? x'D]


    Take me to wonderland

    [ziekenzaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh ja x'D]

    Liam James Payne

    Opeens springt Niall van mijn rug en huppelt de ziekenzaal in.
    Ik lach even. Natuurlijk dat hij de laatste 5 meter zelf wilt huppelen.
    Na even in de ziekenzaal gewacht te hebben kom er een vrouw aan in een oude verpleegsterskleed. Ze stelt zich voor als Madam Pleister en bekijk even de enkel. "Enkel verzwikt, dat is zo opgelost zegt ze," ze wijst met haar toverstok naar de enkel, zegt iets wat ik niet kan verstaan en klaar is ze. "Zo, dat is ook weer gefixt," zegt ze


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Nieuwsgierig kijk ik wat de vrouw doet en nadat ze wat gemurmeld heeft is mijn enkel weer normaal en doet het geen pijn.
    Strange, dacht ik bij mezelf maar wel makkelijk.
    "dank u wel" zeg ik dankbaar en glimlach even.

    "Moeten jullie niet buiten bij Zwerkbal zijn?" vraagt ze en kijkt ons onderzoekend aan.
    "Eerlijk gezegd heb ik geen idee, we zijn hier nieuw" zeg ik beleefd.
    De vrouw glimlachd Ze legt ons uit waar we heen moeten en hoe we er komen.
    Ik bedank haar nog een keer en trek Liam aan zijn arm mee.
    "Let's go buddy"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik was net klaar met het vertellen hoe One Direction ontstond, en ik kijk even naar de rest. Ze kijken me met open mond aan, en ik grijns breed. Ze hangen echt aan mijn lippen. 'Maargoed, wereldberoemd. Beeld het je eens in, miljoenen meisjes die flauw vallen als ze alleen al voor je staan. Posters die muren bedekken van de slaapkamers.' grijns ik. Oh ja, opscheppen kan ik goed. Ook al is het geen opscheppen, maar gewoon de waarheid..


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Niall bedankt de vrouw en hopt van het bed af en trekt me met hem mee uit de ziekenzaal.
    "Let's go buddy,"
    Wanneer we weer in de gang staan, kijk ik even naar hem.
    "En nu?" vraag ik.


    Take me to wonderland

    NIall Horan
    Lachend kijk ik hem aan "goedemorgen Liam" lachend.
    loop ik een gang in.
    Ik zie een raam en zie dat het buiten druk is.
    "kom snel" zeg ik naar hem en pak zijn hand vast zodat we elkaar niet kwijt raakte.
    We liepen maar gewoon vooruit.
    In de verte zie ik Zayn zitten met wat andere. "heye Zayn" vrolijk zwaai ik naar hem.

    [brb ff snel kado's kopen brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk op en ik knik even naar NIall. 'Dat is dus Niall, en die gast naast hem is Liam' zeg ik.
    'Let trouwens niet op zijn accent of het sukkelige gedrag van Liam' zeg ik, 'je leert er gelukkig mee leven' zeg ik.
    ik lach even en kijk om me heen. 'eeft iemand een vuurtje voor me' zeg ik en houd mijn sigaret omhoog. Iemand laat wat vuur uit zijn toverstok komen en snel steek ik hem aan..


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Goedemorgen Liam," lacht Niall en ik kijk hem even vaag aan waarna hij me weer met hem mee trekt.
    Uiteindelijk komen we Zayn tegen die met verschillende mensen op een bankje zit.
    'Let trouwens niet op zijn accent of het sukkelige gedrag van Liam' zegt Zayn. 'je leert er gelukkig mee leven'
    "Hey!" roep ik lachend. "Mijn gedrag is niet sukkelig," ik kijk even naar de anderen. "Zijn opschepperij wordt je gelukkig ook gewend," zeg ik lachend.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik neem even een trek van de sigaret en vernauw mijn ogen even. 'Ik zei het alleen' zeg ik.
    'Anders komen ze er zellf mee, en geloof me dat is dan veel minder vriendelijk' mompel ik. Ik zucht en kijk even om me heen.
    Ik klem de sigaret tussen mijn lippen en kijk Niall en Liam aan. 'Nou, wat is er?'


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik trek even een wenkbrauw op.
    "weet jij waar we moeten zijn en wat dit is?" vraag ik zacht.
    Waarom deed hij nou ineens zo? Omdat hij nieuwe vrienden die zoiezo niet voor zijn rijkdom ware.

    [eheh heb cado's voor papa en mama bonbons en een reep choco


    Change is for weirdos ~ Niall Horan