• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik kijk om me heen en sluit mijn ogen even. 'Wat valt hier nog meer te doen' mompel ik.
    Ik plof in het gras neer en kijk naar Gregory. 'Jij weet vast wel iets' zeg ik..


    El Diablo.

    Gregory Wild
    Ik grinnijk even "zwerkbal moet zo beginnen als het goed is, waarom doe jij niet mee je kunt goed vliegen"
    Ik grinnik weer even "en wat zijde ze van je vliegkunsten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo wel even mijn haren krullen of stijlen en make up bij werken oma komt rond 7 uur. Er is echter 1 probleem mijn mobiel doet er echt tering lang over om een getypt bericht te verzenden](huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Omdat ik nog geen bezem heb? Dit is de jouwe remeber' grinnik ik. Ik rek me even uit.
    'En trouwens, wat zou ik moeten zijn. Het enige wat me leuk lijkt zijn de beaters, en die zijn vol. Ik kan moeilijk jouw plaats in nemen, of die van John' mompel ik.


    El Diablo.

    Gregory Wild
    Ik grinnik "weetje wat, ik heb al meerdere malen mee kunnen doen, jij gaat op mijn bezem in mijn plek" ik glimlach naar hem. Ik mocht hem echt.
    Het maakte mij niet veel uit dat hij op mijn bezem ging. Ik vertrouwde hem wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nyan? Of had jij al gereageerd en heb ik dat met mijn super goede ogen over het hoofd gezien..]


    Do what people say you can't.

    [haren doen, geen idee hoelang want ik weet niet heo ik het wil=) en laat maar. mijn broer-_-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 18:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "weetje wat, ik heb al meerdere malen mee kunnen doen, jij gaat op mijn bezem in mijn plek" glimlacht hij.
    Ik kijk hem met grote ogen aan en grijns. 'Gast, jij bent awesome' grijns ik en geef hem een box.
    'Nu is het nog jammer dat die losers niet mee doen, dan kon ik een beuker op hun in slaan' grijns ik..


    El Diablo.

    [kijk laatste post van Nyan

    Neko Smiths
    Kyara glimlachte en keek om zich heen een poging om Harry te zoeken,maar helaas..Hij was spoorloos.Ik knikte bij haar voorstel en ging dan met haar mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gregory Wild
    "weet ik" grijns ik en geef hem de box.
    "vraag het ze.... ruzie met ze?" grijnzend kijk ik hem aan./


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Tuurlijk, stelletje babies' grinnik ik en Sluit mijn ogen even voor de zon.
    'Anders dagen we ze uit, voor een potje.' grijns ik en kijk opzij naar Gregory..


    El Diablo.

    Gregory Wild
    Grijnzend knik ik "waar zitten ze we gaan er nu heen en dagen ze gelijk uit voor nu een voor ronde" stel ik voor.
    Grijnzend trek ik hem mee uit de drukte

    [heeh mijn beurtxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Daar' zeg ik en geef een knikje. Ik trek hem mee en grijns breed.
    'Zo zo' zeg ik, emotieloos, maar dat veranderd al snel in een grijns. 'Kom zwerkbal, of durven jullie niet' grijns ik..


    El Diablo.

    Topic O3


    El Diablo.

    NIall Horan
    Ik kijk even op naar zayn
    "laat me met rust"zeg ik zacht.
    "jij hoeft niet eruit ik ga eruit" zeg ik zeker.

    Gregory
    lachend kijk ik naar de twee.
    een stell leek het wel

    [kort


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan