• Het einde van 2012, het jaar van de horrorwinter in Europa, de coma van Friso, bangalijsten, bomaanslagen in Syrie, een mislukt EK voetbal, olympische spelen, facebookmoord, project-X Haren, moord op een grensrechter en het bloedbad op een Amerikaanse basisschool, nadert. Dus daarom ook dit jaar voor jullie de vraag: wat voor een cijfer geven jullie 2012?

    Over 2011 was niet iedereen even positief: voornamelijk magere zesjes en ook veel tweeen en drieeen. Gelukkig zaten er ook negens en tienen bij die het gemiddelde een beetje omhoog hielpen. Dus... het gemiddelde van 2011: -tromgeroffel- een 6.1(als ik goed heb geteld, lol)

    Ben benieuwd wat het gemiddelde wordt voor 2012 c: Voor mij was het een erg chill jaar, niets bijzonders, maar, en dat is het belangrijkst, ook weinig tegenslagen. Wel één hele grote, de ziekte van mijn moeder, maar aangezien dat nu over is, weegt het niet heel erg mee. Aan de andere kant mocht er wel wat meer sensatie zijn, maar al met al toch een mooie 8.3 voor mij ^^


    i put the fun in funeral

    Een 7.
    Ik ben dit jaar van school veranderd. Voor die tijd had ik echt een kuttijd op school en ook nog wat dingen met vrienden (twee zijn in een kliniek terecht gekomen, drie pleegden zelfmoord dit jaar) en ook had ik zelf heel veel dingen die ik nu voor een groot deel achter me gelaten heb. Nu, op mijn nieuwe school gaat alles geweldig en mensen merken aan mij dat het ook veel beter gaat.

    Dit jaar... Hmm... Wat vind ik ervan... Eindelijk is het gepest gestopt, na 14(nu bijna 15) jaar. Ruzie waardoor ik een vriendin ben kwijt geraakt. Union J fan geworden :3. 2 nieuwe vriendinnen. Mijn droom(om in augustus sneeuw aan te raken) gehaalt. Nig een paar negative dingen die ik liever niet neer zet. Leuke klas voor het eerst gekregen. Depressie waar niemand iets van merkte.

    Ik denk dat ik dit jaar een 6,7 geef.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    7,5
    Olympische Spelen vond ik leuk, Friso vond ik een beetje te erg drama in het nieuws, voetbal kan me geen reet schelen.
    Persoonlijke stuff: ben naar een nieuwe school gegaan, oude vriendinnen een beetje achter me gelaten, kon niet echt geweldig vrienden maken. Haalt het cijfer een beetje omlaag. Nu is het prima. :3

    Op Music Bank in Parijs en het BIGBANG concert in Londen na, een 4.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb leuke reizen gemaakt in 2012, niet al te stomme dingen gedaan, dus over het algemeen ben ik wel tevreden. Een 7,5.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Een kleine 7.


    Chaos is a ladder.

    Een dikke vette 10!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een 7,8. Best fijn jaar gehad, maar nu niet echt wauw.

    Een 7,5. Het begin van het jaar was verschrikkelijk. Maar nu is het wel leuker.


    Do what people say you can't.

    8.5
    Mijn reis naar Londen en Schotland schopt het cijfer omhoog omdat ik vooral in Londen met school een geweldige tijd heb beleefd. ^^
    En mijn nieuwe school valt heel goed mee. :p


    Take me to wonderland

    Dat is echt moeilijk. Dit was een jaar van grote hoogte- en dieptepunten. Ik heb onvergetelijke reizen gemaakt, maar ik ben ook mijn beste vriendin kwijtgeraakt.
    Al met al toch een ruime voldoende: 6.5.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    6.7
    Niet geweldig jaar, kan altijd beter. Niet zoveel bijzonders gebeurd, gewoon kleine schommelingen.


    life is awesome

    Een acht.
    Niet echt diepte-of hoogtepunten gehad. Behalve misschien -doordat ik van het lager naar het secundair ben gegaan- vrienden van vroeger niet meer zie. Wel andere mensen ontmoet. Hier op Q een pauze genomen, en nu weer volop bezig.
    Dan krijgt 2012 toch een welverdiende 8.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    7,9
    Net niet een acht, maar wel voor mij goed genoeg. Begin van het jaar was gewoon vreselijk maar in de loop van de tijd was het wel wat beter geworden. Nieuwe school is ook wel leuk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deze is erg moeilijk te beantwoorden. In het begin van het jaar was ik een dikke maand van huis, alleen toen al was het klote en tegelijk ook weer leuk. Thuis heb ik toen heel veel dingen moeten verwerken en nieuwe banden moeten scheppen. In de lente leek alles weer wat vlotter te gaan in het leven, maar deze zomer heb ik weer heel wat teleurstellingen over me heen gekregen. Mensen met maskers op en de vertrouwen die de mensheid altijd weer weet te schaden. Uiteindelijk heb ik ook weer goede mensen ontmoet die het weer recht hebben kunnen zetten, niet iedereen is het zelfde. Ik heb nieuwe vrienden en zelfs weer oude vrienden waarmee ik de draad heb opgepakt. Mijn zus is zwanger en ik heb voor het eerst in tijden weer een echt doel voor ogen. Laat ik het maar een 6,5 geven. Goede dingen staan toch altijd boven de slechte ervaringen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.