• Het einde van 2012, het jaar van de horrorwinter in Europa, de coma van Friso, bangalijsten, bomaanslagen in Syrie, een mislukt EK voetbal, olympische spelen, facebookmoord, project-X Haren, moord op een grensrechter en het bloedbad op een Amerikaanse basisschool, nadert. Dus daarom ook dit jaar voor jullie de vraag: wat voor een cijfer geven jullie 2012?

    Over 2011 was niet iedereen even positief: voornamelijk magere zesjes en ook veel tweeen en drieeen. Gelukkig zaten er ook negens en tienen bij die het gemiddelde een beetje omhoog hielpen. Dus... het gemiddelde van 2011: -tromgeroffel- een 6.1(als ik goed heb geteld, lol)

    Ben benieuwd wat het gemiddelde wordt voor 2012 c: Voor mij was het een erg chill jaar, niets bijzonders, maar, en dat is het belangrijkst, ook weinig tegenslagen. Wel één hele grote, de ziekte van mijn moeder, maar aangezien dat nu over is, weegt het niet heel erg mee. Aan de andere kant mocht er wel wat meer sensatie zijn, maar al met al toch een mooie 8.3 voor mij ^^


    i put the fun in funeral

    Ik dacht een tijd geleden dat het niet zo een leuk jaar ging zijn al 2011, maar uiteindelijk ben ik wel blij met hoe de tegenslagen van dit jaar zijn uitgedraaid. Ik geef 2012 dus een 8.2


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    het eerste halfjaar krijgt een 8, daarna een 5, en vanaf eind vorige maand een 7.
    Dus gemiddeld een 6,6 :3

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:56 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een 7. :Y)


    -

    Ik geef.... een 7.2

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:03 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    GrantGustin schreef:
    2012 krijgt een 4.3 van mij.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    6.5... Goed begin, maar dan een verkeerde studiekeuze waardoor ik nogal gestresst, onzeker en piekerend rondliep.
    Gelukkig is 2013 een nieuw begin ;D


    The pen is the tongue of the mind

    8, Ik ben geslaagd, heb een leuke zomervakantie gehad met m'n vriend en m'n opleiding bevalt goed. (:


    You are beautiful, you are love.

    Eens zien.
    - Ruzie gehad met mijn ouders.
    - Kat dood.
    - Hond dood.
    - Hamster dood.
    - Slechte cijfers op school.
    - Te veel huiswerk.
    - Te druk.
    - Ruzie op school.
    - Nachtmerries.
    - Oma dood.
    Doe maar een vijf 1,5. Het kon beter.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Een 5.5. Er zijn namelijk veel nare dingen gebeurd, maar toch ook wel weer postieve gebeurtenissen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    5,4 Een rotjaar maar beter dan vorig jaar. Veel gebeurt en nog steeds dingen zijn die nog niet oke zijn. Hopen dat het volgend jaar voor het eerst in mijn leven een betere jaar word.

    Hmmm persoonlijk; opa overleden, wel nieuwe vrienden gemaakt maar ook ruzies gehad. Maar wel ook dingen 'geleerd' voor de toekomst.
    6.7


    effort never betrays you

    Een 8, ik had, in tegenstellign tot 2011, een geweldig jaar. Het begin was wat moeizaam, maar naar mate het jaar vorderde werd het alleen maar beter en beter!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik geef 2012 een 3,5. dit was echt een vreselijk jaar voor mij op een paar dingen na...


    We've lived in the shadows for far too long.

    7,9. Er waren wat rotte dingen in gebeurt ,maar ik heb eindelijk mijzelf kunnen zijn. Ook ben ik bekeerd tot een aantal hele leuke fandoms :3.


    Shoganai i ne~

    Ik geef 2012 een 6,9 hopen dat 2013 super word zonder al dat gezeik aan mijn kop :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.