• Het einde van 2012, het jaar van de horrorwinter in Europa, de coma van Friso, bangalijsten, bomaanslagen in Syrie, een mislukt EK voetbal, olympische spelen, facebookmoord, project-X Haren, moord op een grensrechter en het bloedbad op een Amerikaanse basisschool, nadert. Dus daarom ook dit jaar voor jullie de vraag: wat voor een cijfer geven jullie 2012?

    Over 2011 was niet iedereen even positief: voornamelijk magere zesjes en ook veel tweeen en drieeen. Gelukkig zaten er ook negens en tienen bij die het gemiddelde een beetje omhoog hielpen. Dus... het gemiddelde van 2011: -tromgeroffel- een 6.1(als ik goed heb geteld, lol)

    Ben benieuwd wat het gemiddelde wordt voor 2012 c: Voor mij was het een erg chill jaar, niets bijzonders, maar, en dat is het belangrijkst, ook weinig tegenslagen. Wel één hele grote, de ziekte van mijn moeder, maar aangezien dat nu over is, weegt het niet heel erg mee. Aan de andere kant mocht er wel wat meer sensatie zijn, maar al met al toch een mooie 8.3 voor mij ^^


    i put the fun in funeral

    8, geen bijzonder leuke dingen gebeurt, maar ook geen slechte :)


    As travars

    Een 5. Was geen topjaar, heel erg slechte momenten gehad en heel erg vaak in de put gezeten. Enkele begrafenissen meegemaakt, was niet erg fijn. Het kon stukken, stukken beter, maar het was niet het verschrikkelijkste jaar dat ik heb meegemaakt.

    wat Anapneo zegt , ga ik ook voor een 5. Mijn jaar was ook niet fijn , ben blijven zitten en ruzies enzo.
    Dat heeft veel impact gehad op mij.. dus ja.


    Danmarks Dynamite.

    Hmm, ondanks alles toch een 7. Ik heb een aantal geweldige vriendinnen erbij gekregen, ondanks alle hoofdstukken die ik heb moeten afsluiten.


    To infinity and beyond •

    8,5


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zijn die bangalijsten ook nog van dit jaar? O_O

    Dit jaar krijgt van mij een acht. Heel veel leuke dingen meegemaakt dit jaar, maar dat ik een fobie heb opgelopen is toch wel weer een nadeel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Zijn die bangalijsten ook nog van dit jaar? O_O

    Dit jaar krijgt van mij een acht. Heel veel leuke dingen meegemaakt dit jaar, maar dat ik een fobie heb opgelopen is toch wel weer een nadeel.

    Ja, dat was ook nog van dit jaar

    Een 7 denk ik... :)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    In tegenstelling tot 2011 was 2012 veel beter, desondanks kan ik het geen superjaar noemen. Een 7.5 daarmee.
    Hopelijk kan ik 2013 een hoger cijfer geven.


    Tears are words the heart can't say.

    Het hangt net aan de rand van de 6. Echt, wat een kut jaar. Er zijn maar een paar positieve punten, voor de rest hoop ik gewoon dat 2013 beter word.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sid schreef:
    7.5, omdat ik ook nooit tevreden ben.


    Tell me about it, stud.

    Een 8. De vijfde was echt een chill jaar, en het WK en de Olympische Spelen en alles. Ook goede concerten gezien enzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hmm, eigenlijk viel 2012 nog wel mee. Buiten dat een paar dingen die ik echt wilde niet zijn uitgekomen en m'n overgrootmoeder toch wel onverwachts gestorven is. Een 7.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een 6.
    Ik heb echt een kut jaar gehad. Maar ik heb wel de aller liefste jongen van de wereld ontmoet


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik vond vorig jaar toch stukken beter. En in het begin van dit jaar ging het goed, maar zo nu, sinds september is het minder vind ik. Het komt allemaal door persoonlijke redenen die ik hier liever niet zeg. Ik denk een 5,5 ongeveer. En ik hoop en ik denk ook wel, dat 2013 weer beter gaat zijn. Want dit is gewoon even een klote periode.