• Het einde van 2012, het jaar van de horrorwinter in Europa, de coma van Friso, bangalijsten, bomaanslagen in Syrie, een mislukt EK voetbal, olympische spelen, facebookmoord, project-X Haren, moord op een grensrechter en het bloedbad op een Amerikaanse basisschool, nadert. Dus daarom ook dit jaar voor jullie de vraag: wat voor een cijfer geven jullie 2012?

    Over 2011 was niet iedereen even positief: voornamelijk magere zesjes en ook veel tweeen en drieeen. Gelukkig zaten er ook negens en tienen bij die het gemiddelde een beetje omhoog hielpen. Dus... het gemiddelde van 2011: -tromgeroffel- een 6.1(als ik goed heb geteld, lol)

    Ben benieuwd wat het gemiddelde wordt voor 2012 c: Voor mij was het een erg chill jaar, niets bijzonders, maar, en dat is het belangrijkst, ook weinig tegenslagen. Wel één hele grote, de ziekte van mijn moeder, maar aangezien dat nu over is, weegt het niet heel erg mee. Aan de andere kant mocht er wel wat meer sensatie zijn, maar al met al toch een mooie 8.3 voor mij ^^


    i put the fun in funeral

    Een 1. Teveel one direction overal!


    quidquid excusatio prandium pro

    een 6.5, het begin was leuk, maar eigenlijk werd het steeds minder leuk .. Hopen op een geweldig 2013 :'D.

    Een 6, eerst was het ongelovelijk klote, maar naarmate de tijd verstreek ging het steeds beter (: hopelijk wordt 2013 helemaal top ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Een één. Het was echt het meeste slechte jaar ever. Ik wil dit jaar zo snel mogelijk vergeten.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hmm... Ik geef dit jaar een 9,5! :D
    Was echt een topjaar, een super sweet sixteen gehad, voor het eerst een relatie en voor het eerst gekust, geslaagd voor mijn Mavo, aangenomen op de Havo, naar Berlijn geweest, een week doorgebracht met mijn beste vriendin in de zomer vakantie (ik zie haar bijna nooit vanwege afstand). Ik vond het echt geweldig! (H) Maar die halve punt gaat eraf, omdat ik dit jaar ook best veel downs gehad heb.
    Maar ik kan 2012 met een goed gevoel afsluiten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grimm schreef:
    Een 7,8. Best fijn jaar gehad, maar nu niet echt wauw.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Lastig. Er zijn veel geweldige dingen gebeurt, maar ook dingen die ik bestempel als 'de zwarte momenten uit mijn levensgeschiedenis', lol.
    Daarom geef ik dit jaar een 8, want de goede dingen die zijn gebeurt verdoezelen de slechte een beetje. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zijn dit jaar dingen gebeurd die niemand, maar dan ook niemand wil meemaken. Dus ik geef het een 2


    Where words fail, music speaks

    Ik zit op een... 8,7 denk ik. Er is nog veel ruimte voor verbetering, en het begin was rottig. Maar daarna ging het wel heel goed ^^ alleen hier en daar een paar rottige dingetjes :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Er is ontzettend veel gebeurd dit jaar en ik ben erg veranderd wat mijn persoonlijke ontwikkeling betreft. Het was ook een jaar met best wel wat shitty momenten, grote problemen en (te)grote uitdagingen, maar ik heb er veel van geleerd . Al met al wel een 6,5 waard.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb maanden meegemaakt dat ik het leven een 3 zou geven, maar maanden waar het leven wel een negen waard was. Kortom 2012 bracht mij een mooie zes, een jaar waar ik veel van heb geleerd


    Can't control my second personality

    Ik zou, algemeen gezien, een 6,5 op het jaar 2012 geven.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    4 ik heb zoveel dingen meegemaakt die niet leuk zijn.
    effe denken in een week al 3 ........
    in totaal denk ik een stuk of 10 dingen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    5 (alleen gekeken naar persoonlijk, hea!?)


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Hmmm... Het was een rotjaar maar er zijn ook goede dingen gebeurt, zo ben ik geslaagd voor m'n eindexamen en begonnen aan een vervolgopleiding. Dus ik geeft 2012 een 6.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 10:19 ]