• Nou, er zat dus iets tussen m'n toetsenbord en toen heb ik de g eruit gehaald, maar ik krijg hem nu niet meer terug in m'n toetsenbord. Iemand enig idee hoe ik 'm er weer in kan krijgen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    proberen.. ik heb het ook vaak, en meestal lukt het me na een aantal keer proberen wel. Het ligt er ook aan wat voor toetsenbord je hebt.

    Gewoon heel hard drukken helpt vaak wel. Als je een laptop hebt moet je sowieso geen toetsen eruit halen, want meestal krijg je ze er of niet goed in, of ze werken daarna niet meer helemaal honderd.


    Your make-up is terrible

    Het is het toetsenbord van m'n laptop. Normaal ram ik net zolang tot hij er weer goed opzit, maar nu wil hij er maar half op. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Je hebt de 'G' eruitgehaald, maar je kan hem nog wel indrukken? Eh... Ik heb echt geen flauw idee. Ik haal die letters er echt nooit uit, ik zou niet eens weten hoe je dat doet. Misschien doen wat je deed om hem eruit te halen, alleen dan omgedraaid.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    Je hebt de 'G' eruitgehaald, maar je kan hem nog wel indrukken? Eh... Ik heb echt geen flauw idee. Ik haal die letters er echt nooit uit, ik zou niet eens weten hoe je dat doet. Misschien doen wat je deed om hem eruit te halen, alleen dan omgedraaid.


    Ja, want ik druk het ding in wat er normaal onder je toetsen zit. En dat probeer ik ook, maar hij wil niet meer goed. ;s Normaal lukt het altijd. En ik durf er niet mee naar m'n vader te gaan, want die flipt meteen. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Haha. Dat had ik bij mijn vorige ook en ik kreeg mijn toets er niet meer in. Er was iets cruciaals afgebroken, jammer maar helaas. Je leert er wel mee typen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."