• Hotel Atkinson



    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Aantal posten; ik ga proberen 1 hoofdstuk per twee weken, maar ik heb liever dat ik er iets langer over doe en het goed is, dan dat ik het afraffel om binnen die weken een hoofdstuk te plaatsen
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt ^^ haat reacties zijn niet gewaardeerd :')

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 0:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb een abbo :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zag het, thanks Ellie c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Ik heb een abbo :Y)


    Me too, me too!!!!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb ook een abo (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whoopwhoop! o 3o dit is een geweldig gevoel!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zal zeker een kijkje nemen. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Madonna schreef:
    Ik heb ook een abo (:


    26 - 02 - '16

    Fahrenheit schreef:
    Zal zeker een kijkje nemen. :3


    Okay! Leuk ^^ als je het niets vindt is het ook goed hoor c: iedereen zijn of haar smaak!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Okay! Leuk ^^ als je het niets vindt is het ook goed hoor c: iedereen zijn of haar smaak!


    Abo! :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    O god, ik was moe van het te lange werken twee dagen achter elkaar, maar dit geeft me toch echt een energie boost en zoveel zin om verder te schrijven!

    Ik weet namelijk dat OP verhalen, willen ze gelezen worden, erg goed moeten zijn.
    Sorry dat ik misschien sommigen nu beledig, maar als ik Harry Styles of welk lidmember van 1D erin zou plaatsen ik wellicht over de 100 abo's zou hebben :') maar goed. Ik heb liever dat een verhaal gelezen wordt omdat mensen het goed vinden, dan dat er alleen een naam gebruikt wordt van een bekend persoon :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes, ik heb zat 1D storys, en die worden niet gelezen. Dus dat wat jij zegt klopt niet helemaal d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Jaimes, ik heb zat 1D storys, en die worden niet gelezen. Dus dat wat jij zegt klopt niet helemaal d:


    Maar jij hebt me net verteld dat je geen promotie maakte :Y) en ik bedoel ook niet dat een 1d verhaal daarom slecht is, zelf lees ik ook sommigen. Ik bedoel meer dat, als ik gewoon precíes hetzelfde verhaal zou hebben, maar dan met zo'n naam. Zo kijk ik er tenminste tegen aan, en dan heb ik het niet over alle story's natuurlijk ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Achja, en zowieso, ik zou niet weten hoe ik promotie moet gaan maken voor mijn storys? x'd


    Little do you know

    Roww schreef:
    Achja, en zowieso, ik zou niet weten hoe ik promotie moet gaan maken voor mijn storys? x'd


    Le same als ik doe c: le topic ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En hoe de fuck maak je een topic? x'D


    Little do you know