• Hotel Atkinson



    Dit verhaal gaat over een hotel waar de 13e verdieping niet bestaat op papier en ook niet te bereiken is via de trap, maar wat nou als er toch mensen op de 13e verdieping stranden?


    - Geschreven bij Jaimes
    - Start vanaf vandaag; 29/12/12
    - Eindigt; ooit
    - Aantal posten; ik ga proberen 1 hoofdstuk per twee weken, maar ik heb liever dat ik er iets langer over doe en het goed is, dan dat ik het afraffel om binnen die weken een hoofdstuk te plaatsen
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt ^^ haat reacties zijn niet gewaardeerd :')

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 0:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roww schreef:
    En hoe de fuck maak je een topic? x'D


    Als je bij Actieve Topics bent dan kun je in die balk op forum index te klikken. Dan ga je naar het juiste subforum, in dit geval Storie's promoten, en dan klik je op Nieuw topic

    C:

    Tata!

    En nu kap ik met offtopic gaan in mijn eigen topic :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Am I noticing Hotel 13? xd

    I don't care, Hotel 13 is awesome. Mij gaat bladwijzer nemen.


    help

    Of abo. xd


    help

    Rowboats schreef:
    Am I noticing Hotel 13? xd

    I don't care, Hotel 13 is awesome. Mij gaat bladwijzer nemen.


    Da zei Lizl ook al :\ maar nee :') want heel die serie ken ik niet, alleen de titel.. Dus daar is het alleszins niet op gebaseerd..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Da zei Lizl ook al :\ maar nee :') want heel die serie ken ik niet, alleen de titel.. Dus daar is het alleszins niet op gebaseerd..


    Dat is eng.

    Ik maak morgen ook een topic aan, denk ik. Als ik mijn proloog heb gepost. Misschien. Misschien ook niet.

    Hotel 13 is niet echt met een verdieping, het is gewoon een kamer waar een tijdmachine in staat. xd


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Dat is eng.

    Ik maak morgen ook een topic aan, denk ik. Als ik mijn proloog heb gepost. Misschien. Misschien ook niet.

    Hotel 13 is niet echt met een verdieping, het is gewoon een kamer waar een tijdmachine in staat. xd


    Dan gaat het daar alleszins niet op lijken..

    *kwaadaardige lach*

    MWHUHAHAHAHAHAH!

    Sorry, ik ben enthousiast :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    O god, ik was moe van het te lange werken twee dagen achter elkaar, maar dit geeft me toch echt een energie boost en zoveel zin om verder te schrijven!

    Ik weet namelijk dat OP verhalen, willen ze gelezen worden, erg goed moeten zijn.
    Sorry dat ik misschien sommigen nu beledig, maar als ik Harry Styles of welk lidmember van 1D erin zou plaatsen ik wellicht over de 100 abo's zou hebben :') maar goed. Ik heb liever dat een verhaal gelezen wordt omdat mensen het goed vinden, dan dat er alleen een naam gebruikt wordt van een bekend persoon :W


    That's true. Ik heb ook een OP story. Hoger dan tien abo's raak ik nooit van mijn hele leven.


    help

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dan gaat het daar alleszins niet op lijken..

    *kwaadaardige lach*

    MWHUHAHAHAHAHAH!

    Sorry, ik ben enthousiast :')


    Ik ook. Maar ik kan nu niet schrijven. HDAJAEZIJOEDIJOZKE

    Not. Cool. Eigenlijk is het wel koel, maarja. Nevermind, ik ben melig.

    Ik ga slapen en nog wat scènes bekijken waar Jack awesome is.

    Dan hou ik automatisch op met je topic vol te spammen. ALWEER.


    help

    Hoofdstuk 1

    omdat ik zo onwijs blij ben met de reactie's heb ik het eerste hoofdstuk afgeschreven! Ik hoop zo erg dat ik er niet in faal :')

    Veel plezier met lezen <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waar staat OP eigenlijk voor?? x'd


    Little do you know

    Onbekende personen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tweede hoofdstuk ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lijkt me leuk, ik neem even een bladwijzer.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Lijkt me leuk, ik neem even een bladwijzer.


    Okay ^^ dan hoop ik maar dat je het ook leuk vindt en het niet alleen leuk lijkt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    hoofdstuk drie c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.