• Hi mensjes
    Ik wou een tweede profiel aanmaken, maar dat lukt dus niet. Ik krijg gewoon geen activeringsmail. Oké, ik weet dat er problemen zijn met hotmail en dus liet ik hem naar een vriendin sturen, maar daar komt hij blijkbaar ook niet aan. Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Waarom wil je een tweede account? .__.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Waarom wil je een tweede account? .__.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Omdat ik een nieuwe story heb die niet iedereen mag zien, maar veel mensen weten intussen al wel dat ik op Q zit


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Omdat ik een nieuwe story heb die niet iedereen mag zien, maar veel mensen weten intussen al wel dat ik op Q zit

    Je kan hem toch ook 'niet openbaar' maken? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het gaat erom dat ze een nieuwe wilt aanmaken, niet waarom ze het doet haha.
    Staat dit account ook op de e-mail die je hebt opgegeven? Want je mag volgens mij maar 1 account per e-mail hebben. En anders zijn er misschien storingen ofzo. Try again tomorrow als het nog steeds niet lukt op een ander e-mail adres?

    Mij even een berichtje sturen met de accountnaam en dan zal ik het voor je oplossen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Mij even een berichtje sturen met de accountnaam en dan zal ik het voor je oplossen ^^


    Oké :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    > Dan kan hier een slotje op ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.