• Het verhaal speelt zich af rond het meer dan 180 jaar oude “Moulin Rouge”. De plaats waar mannen en vrouwen komen voor entertainment, een uitweg of gewoon een goede tijd. Maar iedereen van deze mensen, van uitsmijter tot showgirl heeft zijn eigen verhaal. Het speelt zich af 1891 waarin de “Moulin Rouge” nog in de tijd zat van schunnige danseressen in plaats van het zij van een muziek tempel.




    “Ladies and gentlemen, welcome to the Moulin Rouge”


    Rollen

    Eigenaar
    - Lorenzo Alain Francois ~ Djeesun

    Showgirls (enkel vrouwen obviously)
    - Maggie 'Mags' Aubrey St. Germain ~Assassin
    - Amélie 'Amy' Delacroix ~Druella
    - Zoë Thalia Calida ~Anguish
    - Effie Isabell "Lola" Carter ~Aurorea
    - Lihn Roxy Nguyen/ Kacia Tran ~ Tortura
    - Jolene Ann Miller ~ Jolene
    - Eliza Jordan Brooks ~HurtedHeart


    Vaste Klanten
    - Alexander Dimitri Ramires- Djeesun
    - Jean Vladimir de Blanc ~Sylvesti
    - Jackson "Jax" Wainwright ~ Tortura

    - Rhys "Grey"Talon Grey ~ Assassin
    -
    -
    -
    -

    Werknemers Moulin rouge
    - Luka Samuel Drevin~ Barmedewerker ~Anguish
    - Oliver Stone ~Jolene
    - Anthony Byte ~ barmedewerker - Exasperated

    -Raven McCalley ~Vesta
    -




    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatsing:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving, realistisch)
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is sowieso toegestaan
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, , maak nieuwe topics aan.


    [url=
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147424] Speeeeeeltopic ![/url]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 13:12 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Dankje ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eigenlijk loop ik al heel lang te twijfelen over deze rpg.. Hahaha, ik doe m toch even bij mijn topics

    Aurorea schreef:
    Naam: Effie Isabell Carter
    Leeftijd: 20
    Plaatsing: Showgirl
    Uiterlijk:


    Effie heeft een lengte van 169 centimeter en is daarmee iets kleiner dan de andere showgirls, wat haar niet veel uitmaakt. Haar ogen hebben een grijsblauwe kleur, dat in combinatie met haar lange, goudblonde lokken en haar verfijnde, mooie gezichtje zorgen er voor dat iets engelachtig aandoet. Haar wipneusje geeft haar iets schattigs en haar redelijk volle lippen hebben een zachtroze kleur. Ze heeft een slank, misschien iets tenger figuur, maar natuurlijk wel met wat mooie, vrouwelijke rondingen, aangezien die bij een showgirl niet kunnen ontbreken.
    Karakter: Effie mag er over het algemeen wel redelijk onschuldig, soms zelfs iets engelachtig uitzien, ze is het zeker niet. Ze heeft een behoorlijk vurig temperament en kan op sommige momenten snel uit haar slof schieten. Hoe humeuriger ze is, hoe sneller dat zal gebeuren. Als ze iets humeurig is tijdens een show en een klant dan aan haar zit terwijl ze er niet van gediend is kan ze zelfs zover gaan dat ze de desbetreffende klant een klap verkoopt., ook al weet ze dat ze daarmee de woedende van Lorenzo over zich heen kan krijgen.
    Ze is ook erg koppig en wanneer ze eenmaal een doel voor ogen heeft is het lastig dat nog uit haar hoofd te krijgen. Momenteel is haar doel om zeker voor haar tweeëntwintigste verjaardag een andere baan te hebben. Ze kan redelijk goed lezen en ze is bezig zichzelf aan te leren hoe je moet schrijven, om de kans op een andere baan te vergroten. Ze is dan ook gefocust op de toekomst. Ze heeft een erg goed concentratievermogen, maar dat zorgt er ook voor dat ze soms iets te veel in dingen opgaat en niet meer doorheeft wat er om haar heen gebeurt. Daarnaast is Effie eerder iemand die de leiding neemt dan dat ze andere volgt. Ze is niet een grote fan van bevelen op te volgen.
    Effie heeft een goed geheugen en zal het niet snel vergeten als je haar iets geflikt hebt. Ze vergeet niet, en ze vergeeft ook niet. Ook is ze soms iets te oppervlakkig. Ze heeft snel haar oordeel over iemand klaar, alleen gebaseerd op het uiterlijk en zal daar lang aan blijven vasthouden.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had nog een vraagje: slapen de showgirls in hetzelfde gebouw als waar de show is of wonen ze allemaal ergens anders?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Ik had nog een vraagje: slapen de showgirls in hetzelfde gebouw als waar de show is of wonen ze allemaal ergens anders?

    Er is wel de optie dat ze er kunnen slapen, maar het is verder helemaal aan de showgirls zelf. Zodra hun werkshift voorbij is heeft Lorenzo daarover niks te zeggen. Dus het is mogenlijk.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Ik hoop dat we snel beginnen [a]

    Het is al begonnen...


    Your make-up is terrible

    Jolene schreef:
    Ik hoop dat we snel beginnen [a]

    Het is al begonnen. x'D

    Speeltopic


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Seriously... I feel really stupid right now ;x ]

    Ik wil graag even de aandacht van de 7 pachtige dames, die showgirl zijn.
    Ik kreeg een hele simme vraag, waar ik niet echt over na heb gedacht. Dusss, in ieder geval het gaat over hoe het moet met de show zelf. Ik zat te denken dat een dans samen door julie alle 7 beschreven te laten worden lastig kan zijn. Dus samendans niet, solodans wel? < Ik wil ook graag jullie mening hierbij betrekken aangezien het jullie personages zijn. Over solodansen gesproken, wil ik even een volgorde maken.

    - samendans -
    solo 1.
    solo 2.
    solo 3.
    solo 4.
    solo 5.
    solo 6.
    solo 7.
    -samendans.

    Wie eerst reageerd heeft eerste keuze heel simpel.


    Let me know.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Solodans is wel goed, I guess. Alleen we kunnen ook eventueel twee vrouwen samen laten, hoewel het er dan zeven zijn. Ach, het is maar een idee, aangezien het anders telkens solo en zo is. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind een solodans ook prima, hoor. (: een danet z'n zevenen beschrijven lijkt me best lastig, ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tortura schreef:
    Solodans is wel goed, I guess. Alleen we kunnen ook eventueel twee vrouwen samen laten, hoewel het er dan zeven zijn. Ach, het is maar een idee, aangezien het anders telkens solo en zo is. :].


    met tweeën kan, maar dan moet je dat gewoon aangeven en zet ik het ertussen. (:


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Is het niet gewoonweg handig deze shit over te slaan? Aangezien het al helemaal dood loopt.