• hey,
    ik had dit eerst als een quiz maar dat mocht blijkbaar niet, dus moest ik het veranderen in een topic dus dat heb ik gedaan =D

    Dit is waar het verhaal over gaat:
    Noura (18) is een moslim meisje. Ze leeft in een strenge moslim familie en er wordt van haar verwacht dat ze zich strikt aan de regels houdt. Ze wordt uitgehuwelijkt aan een oude moslim man ergens in Marokko en moet over een paar maanden met hem trouwen. Diep van binnen wil ze dit niet, maar ze wil ook haar familie niet teleurstellen. Ze sluit zich af voor alle jongens die ze tegenkomt, zodat ze niet per ongeluk verliefd wordt, want ze weet dat ze toch met een andere man moet trouwen. Tot ze de enige echte Harry Styles in levende lijven ontmoet. Ook met hem wil ze niks te maken hebben, maar hij is niet iemand die snel opgeeft en laat het er niet bij zitten. Langzaam maar zeker begint ze gevoelens voor hem te krijgen. Ze weet niet wat ze ermee aanmoet en verbreekt de band met hem. Maar haar gevoelens zijn te sterk. Hoe lost ze dit ooit op met haar familie?


    "Family don’t end in blood”

    Oke, ik heb hier geen reacties maar op die quiz had ik wel veel reacties gekregen nu moet ik alleen nog kiezen. Ik heb de beste 20 uitgekozen (wat ik al best moeilijk vond want ik had er meer dan 50 binnengekregen). Alleen nu moet ik er hier eentje van kiezen maar ik kan niet kiezen. Willen jullie helpen? Dit zijn ze:

    1. He suddenly appeared
    2. Live the wrong life
    3. Pretty bad match
    4. Forbidden love
    5. Frozen heart
    6. Caught in your own life story
    7. Mad world / Madness
    8. Against forced love
    9. Meet me: the unlucky girl
    10. Fight for true love
    11. Impossible love
    12. Follow your heart
    13. Just come as you are
    14. My life sucks
    15. Difficult love
    16. How Harry took my heart
    17. Trying to hide myself
    18. Not ment to be
    19. All that matters
    20. Opposites in love

    Wat is de beste??


    "Family don’t end in blood”

    ik vind heel veel op andere titels op quizlet lijken, dus die zou ik niet doen als ik jou was!
    ik vind 3, 9, 12, 13, 20 leuk!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik vind Madness een hele goede. Gewoon omdat het een titel is die kort maar krachtig is.


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de reacties, maar ik ben de story inmiddels al begonnen, dat was ik vergeten erbij te zetten.
    Voor wie hem wil lezen, hier is de link ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/106015/against-forced-love--harry-edward-styles/


    "Family don’t end in blood”