• One Direction is beroemd, hebben miljoenen fans in hun macht en maken geweldige muziek. Maar ze stoppen even een paar weken met optreden. Niet omdat ze het te druk hebben, met hun relaties bezig zijn of even rust willen. Néé, ze zagen een poster voor mee te doen aan een wedstrijd met je band. Na een maand overleggen deden ze mee. Hun gingen de strijd aan met nog een meisjesband. Een meisjesband genaamd The Myths. The Myths is eigenlijk helemaal niet bekend. Dat maakt het juist moeilijker om te winnen, maar ze moeten niet denken aan opgeven. Dat is gewoon zwak. Er ontstaan geen relaties, nee daarintegen, ze haten elkaar. Maar sommigen kunnen het niet weerstaan en hebben one-night-stands, of komen zelfs naar andermans huis om hun uit te schelden. Elke week moeten ze zelf een liedje kiezen om te zingen. Maar uiteindelijk zijn The Myths en One Direction erin gebleven. Het wordt tijd om het met zijn drieën tegen elkaar op te nemen. De derde band is een gemen, onbeschofte straatband. Op een dag worden de meisjes van The Myths lastig gevallen door de gemene band. One Direction ziet dat en grijpen in, waardoor ze in de finale vrienden worden. Maar wie wint er?


    Rollen

    One Direction

    #Liam James Payne - Gereserveerd door Nessje
    #Zayn Javadd Malik - Gurlby
    #Niall James Horan - 2012Hangover
    #Louis William Tomlinson - Gereserveerd door DeGeneres
    #Harry Edward Styles -

    The Myths

    # Isis Abbey Crosser - Brookie
    # Lydia Arianna Williows xElounor
    # Demetria Avalon Smith - Alloveryou
    # Milou Phebe Lacey - Arriver
    # Gereserveerd door xClove

    De gemene band, mogen jullie uit jullie POV's spelen.

    Invullen

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Band:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:

    Regels

    - Er is geen minimum, alstjeblieft schrijf geen one-liners
    - Wees aardig tegen elkaar, wees gemeen IC
    - Ik wil géén relaties, sommigen mogen one-night-stands
    - Ga geen meisjes maken die helemaal geweldig zijn. Iedereen zingt wel eens onzuiver. Hieronder staan ook de standaard meisjes, niet alle meisjes kunnen een instrument goed bespelen of zoiets. En al helemaal geen leider.
    - Geen perfecte rollen
    - Eén rol per persoon
    - Zoals je hierboven al ziet, 16+ mag. Houdt het netjes.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 15:11 ]


    Let your heart choose.

    Ik wil Louis. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag ik een meisje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een meisje? ^^


    Do what people say you can't.

    Niall voor me ?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol: meisje van The Myths
    Volledige naam: Demetria Avalon Smith
    Leeftijd: 19 lentes jong
    Band: The Myths
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange bruine haren en prachtige ogen. Haar slanke lichaam en haar kleine gestalte maken haar schattig. Ze is altijd modieus gekleed en heeft oog voor detail. Ze draagt zelden of nooit make-up.
    Innerlijk: Ze is heel vriendelijk en vrolijk. Je spot haar bijna altijd lachend. Ze houdt van lol maken, maar soms kent ze haar grenzen niet. Je kan haar vertrouwen en er goed mee praten. Ze is nieuwsgierig en dat heeft haar al veel problemen bezorgd. Haar koppigheid en haar vastberadenheid apprecieert niet iedereen, maar het heeft haar al ver gebracht.
    Familie: Haar ouders wonen gelukkig samen in een villa net buiten Londen. Ze heeft een grote broer die haar heel hard beschermd.
    Extra: Ze is creatief en goed in teksten schrijven.

    Rol: Meisje The Myths
    Volledige naam: Isis Abbey Crosser
    Leeftijd: 18
    Band: The Myths
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Isis is hard. Isis is gemeen en onbeschoft, ze wilt zichzelf verdedigen wat niet altijd lukt en heeft er een hekel aan als iemand haar helpt. Isis is bij The Myths gekomen omdat ze zichzelf wilt laten zien, laten zien dat ze muziek kan maken en geen hopeloos meisje is die niks kan. Ze kan dan wel niet dansen, maar ze is een echte sportvrouw. Isis doet aan hardlopen en turnen, ook speelt ze elektrische gitaar bij de band. Maar Isis' minpunten zijn dat ze eigenlijk gevoelig is en zomaar in huilen kan uitbarsten. Ook is Isis aan de drugs, waarmee ze niet kan stoppen en eigenlijk naar een afkickkliniek moet.
    Familie: Isis ziet haar familie niet meer, ze willen haar niet meer omdat ze aan de drugs is
    Extra: Ze speelt elektrische gitaar en zingt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Niall
    Volledige naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Band: One Direction
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Niall is heel sociaal, je kunt altijd met hem kletsen en lachen. Alleen als het moeilijkere diepere onderwerpen betreft weet hij het nooit zo goed. Hij leid onbezorgd zijn leventje, wil zoveel mogelijk genieten van alles en zegt zelden 'nee' op dingen. Zingen is zijn passie net zoals gitaarspelen. Ook zal hij altijd alles doen voor zijn familie en vrienden. Ook kan hij niet zonder voedsel en kan hij erg bij je zeuren als je hem niks van je eten geeft. Met zijn grote puppyogen, kun je hem moeilijk weerstaan. Zo krijgt hij erg vaak wat van je gedaan.
    Familie: Zijn ouders en zijn grote broer Greg. En zijn vier 'broers' Zayn, Liam, Louis en Harry.
    Extra: Hij kan niet zonder zijn gitaar en sleept die overal mee naar toe.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:22 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Verder niemand?


    Let your heart choose.

    Gurlby schreef:
    Verder niemand?


    doe je zelf niet mee? c:


    Do what people say you can't.

    Mag ik Harry? (:


    kindness is never a burden.

    Rol: een meisje uit The Myths
    Volledige naam: Lydia Arianna Williows
    Leeftijd: Ze is net 17 geworden.
    Band: The Myths
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Lydia is een lieve en vrolijke meid. Ze zal altijd proberen om aardig te blijven doen. Ookal heeft ze een vreselijke hekel aan diegene. Maar de andere keer houdt ze het echt niet vol. Dan zegt ze het ook recht in diegene's gezicht. De kans is dan ook groot dat ze nog even chagrijnig is. Lydia heeft ook een hele drukke kant. Dan is ze gek en kan ze wel 10000 rondjes rond een voetbalveld rennen. Maar verder kan Lydia een redelijk moederfiguur, behulpzaam en open voor anderen zijn.
    Familie: Lydia heeft 1 oudere zus: Alice en 2 jongere broertjes van een tweeling: Ethan en Beau. Haar ouders zijn gescheiden.
    Extra: nope

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:13 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik een meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Bastard schreef:
    Mag ik Harry? (:


    Dat mag


    Let your heart choose.

    Arriver schreef:
    Mag ik een meisje?


    Heb je erbij gezet


    Let your heart choose.

    xElounor schreef:
    (...)

    doe je zelf niet mee? c:


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa