• Dump hier al je One Direction foto's en gifs! <3



    Join us:
    Berna - Madhouse
    Lieke - DeGeneres
    Melissa - 230710
    Miriam - Two
    Jette - ColoredPaws
    Anouk - Bernini
    Naomi - DreamWishes
    Ness - Nessje
    Demi - Coockies
    Yvonne - MissStoran
    Marie -Curlies
    Elle - Styles
    Paulien - CarrotNiall
    Yasmine - CASPAR
    Gabriëla - BRYS
    Michelle - Rhinestone
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Lena - Lostwithiel
    Vivian - Nyah
    Glenn - IrishCharm
    Brookelle - Brookie
    Natascha - Pokemoniall
    Esra - Rembrandt
    Lisanne - Creativity
    Tell me your name and you can join us! ^^.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:05 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bernini schreef:
    (...)

    kijk eens goed naar de video en naar de manier hoe Taylor om Harry heen hangt maar ze bijna niets terug krijgt behalve een kus. ZIJ klampt zich aan HEM vast. See?

    Yes, inderdaad. Zodra zij maar een beetje los laat, ontsnapt hij uit haar omhelzing. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.



    Im sorry, ik weet niet wat jullien hiervan denken, but I hate it.

    Ik weet niet, maar is het niet normaal dat je meer aandacht geeft an je vriend of vriendin dan aan je fans? Als ik moest kiezen tussen mijn vriendje en fans (die ik obviously niet heb x'D? Dan koos ik voor mijn vriendje. En dan konden de meeste fans, die haat sturen naar mijn vriendje, stikken.
    En sorry hoor, maar blijkbaar mogen ze ook al niet laten zien dat ze van elkaar houden, want dat is respectloos? Kom op!

    Ik weet dat er hier veel tegen Haylor zijn, maar dan nog vind ik dit een onwijs debiele uitspraak.

    Ik ben trouwens geen fan van Taylor Swift moest je dat denken. Ik vind het namelijk niet echt kunnen dat ze liedjes schrijft over haar ex-vriendjes. Want meestal ligt het toch echt wel aan de twee.


    Take me to wonderland

    dubbelpost :/

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:03 ]


    Take me to wonderland

    Madhouse schreef:
    (...)
    Yes, inderdaad. Zodra zij maar een beetje los laat, ontsnapt hij uit haar omhelzing. :3


    ja he?
    ik moest echt lachen!


    Miep

    Nibug schreef:



    Im sorry, ik weet niet wat jullien hiervan denken, but I hate it.

    Ik weet niet, maar is het niet normaal dat je meer aandacht geeft an je vriend of vriendin dan aan je fans? Als ik moest kiezen tussen mijn vriendje en fans (die ik obviously niet heb x'D? Dan koos ik voor mijn vriendje. En dan konden de meeste fans, die haat sturen naar mijn vriendje, stikken.
    En sorry hoor, maar blijkbaar mogen ze ook al niet laten zien dat ze van elkaar houden, want dat is respectloos? Kom op!

    Ik weet dat er hier veel tegen Haylor zijn, maar dan nog vind ik dit een onwijs debiele uitspraak.

    Ik ben trouwens geen fan van Taylor Swift moest je dat denken. Ik vind het namelijk niet echt kunnen dat ze liedjes schrijft over haar ex-vriendjes. Want meestal ligt het toch echt wel aan de twee.


    sommige dingen gaan inderdaad té ver. heel erg. haat enzo. maar ik vind wel dat Harry veranderd. Negatief. Ik heb geen twitter dus daar zal ik nooit over klagen. ik ben een grote fan van taylor swift, maar ik vind deze relatie gewoon klote. Omdat zij zich opdringt en er al wat versleten heeft... ik weet niet hoe ik het echt goed kan verwoorden...


    Miep

    Madhouse schreef:
    (...)
    de tweede ook al hou ik nietvan twilight.


    Thank you.
    Heee, hoe gaat 't met je beoordelingen ? :3


    Danmarks Dynamite.

    Bernini schreef:
    (...)

    kijk eens goed naar de video en naar de manier hoe Taylor om Harry heen hangt maar ze bijna niets terug krijgt behalve een kus. ZIJ klampt zich aan HEM vast. See?


    Zij doet mij echt denken aan die man van Astrid in Wonderland, die wil ook de hele tijd zoenen en aan Astrid zitten. En die Astrid wil dat helemaal niet.


    Physics is awesome

    Dinaggo -> DeGeneres


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wie van jullie hebben er tumblr? En hoeveel followers hebben jullie? ;p
    Dit is de mijne. ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:45 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Wie van jullie hebben er tumblr? En hoeveel followers hebben jullie? ;p
    Dit is de mijne. ^^


    Dit is de mijne : KLIK + I followed you. En ik heb nu 141 followers, you ?


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    Dit is de mijne : KLIK + I followed you. En ik heb nu 141 followers, you ?


    Ik heb er nu 26, maar ik ben ook pas sinds gister echt actief. Daarvoor deed ik er niets mee. xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ik heb er nu 26, maar ik ben ook pas sinds gister echt actief. Daarvoor deed ik er niets mee. xd


    haha okay, je hebt wel een mooie theme.
    hmm, ik had er 2000 op een ander account, and toen kwam ik #dumbass op het idee om 'm te verwijderen. hahaha.


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    haha okay, je hebt wel een mooie theme.
    hmm, ik had er 2000 op een ander account, and toen kwam ik #dumbass op het idee om 'm te verwijderen. hahaha.


    Oh, das indd niet zo slim. xd


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Oh, das indd niet zo slim. xd


    ja , het kwam ook wel omdat iedereen mij ging ontfollowen , en toen dacht ik : FUUUUU. xd


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    ja , het kwam ook wel omdat iedereen mij ging ontfollowen , en toen dacht ik : FUUUUU. xd


    Oh, ja dan snap ik het ook wel een beetje. Soms is het goed om helemaal opnieuw te beginnen hoor. :3
    Ik had ooit ook een oud account, maar toen deed ik er een hele tijd niets meer mee en toen had ik nog maar 218 followers en toen wilde ik gewoon helemaal opnieuw beginnen. Want ik volgde daar over de 1000 blogs en heel veel postten toen al niet meer over 1D en het duurde me te lang om één voor één uit te zoeken. ;p
    Hoeveel volg jij er nu? ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.