• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmnesia schreef:
    (...)

    [Dankje ^^ Maar Violet ligt dus nog steeds te slapen, en is daar vlakbij >_< wat kan ik met haar?]


    (Wakker laten worden van geschreeuw en naar buiten laten gaan?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zonder onderbroek: Here we go(: ]
    Violet Skyler Todd.
    Ik werd met een redelijk bonkend hoofd wakker, en verward til ik die op. Ik heb alleen maar vage herinneringen van gisteren, maar ik moet weten of het waar is. Mijn gedachtes worden meteen bevestigd als ik voel dat ik zonder kleding in bed lig, en mijn kapotgescheurde string op de grond zag liggen. Geergerd sta ik op en loop naar de kast, waar ik een veel te grote blouse pak, zodat die over mijn kont heen valt. Geregeld. Ik hoor geschreeuw op de gang, en als ik er heen loop zie ik Liam staan, die ik verbaasd aankijk. Ik steek mijn hoofd om de hoek van de deur, en zie Harry en Louis ruzie maken. 'Harry? Wat is er aan de hand?' vraag ik met een ochtendstem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik reageer met een half uur met Louis. Want dan heb ik pauze. Dus als jullie niet te snel willen gaan? [A] ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [ik reageer met een half uur met Louis. Want dan heb ik pauze. Dus als jullie niet te snel willen gaan? [A] ]


    (Ik zal wel eventjes wachten, geen zorgen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Met trillende onderlip keek ik Harry aan en schudden wild mijn hoofd. "Jij kan niet weg." De fans hielden veel meer van Harry dan van mij. Daarbij deed Harry veel meer zang dan ik. Daarbij kon ik nog steeds niet zonder hem. Ik wist even niet meer wat ik veder ng moest zeggen en keek Harry met betraande ogen aan. "Ik weet het gewoon niet." Jammerde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Waar kan ik Joanne heen sturen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    Toen ik hoorde dat Violet er was draaide ik me even naar haar toe, maar verder zei ik niets. Ik moest me nu even op Louis focussen, anders was ik weer terug bij af en ging het dadelijk zo mis dat Louis nog wegwas.
    "Ik kan weg wanneer ik dat wil, Louis. En ik ga ook weg als jij mij weg wilt hebben." zei ik tegen hem, waarna ik nog eens naar zijn pols keek en hem iets losser liet, maar ik hield hem wel vast. Ik slikte en schudde mijn hoofd. Ik wist het ook niet... Onze vriendschap was alles voor ons, waar was die nu ineens gebleven? Sinds wanneer reageerde ik zo vreemd op Louis? Vroeger stond hij altijd op de eerste plek en nu schoof ik mezelf er steeds naartoe, dat was egoïstisch. "Het spijt me echt, heel erg... En ik weet dat ik daar niks mee koop, maar ik wil niet dat je door mijn doen alles vergooit. Ik wil je niet kwijt, en ik moet beter nadenken over wat ik doe..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik was ergens opgelucht dat Harry, Violet negeerden. Want had hij wel zijn focus naar haar verschoven was ik weggelopen en was alles voor niets geweest. Niet dat we nu al veder waren, maar we praten tenminste. "Ik wil je niet weg hebben." Fluisterde ik stil. Liever nog elke dag gepijnigd worden dan hellemaal niets. Ik zou het mentaal niet meer aankunnen om Harry nooit meer te zien. Misschien was het wel beter voor me, kon ik verder gaan met mijn eigen leven en Harry en Violet hun gang laten gaan. Nu onze vriendschap verpest was en Harry voor Violet gekozen had leek alles zo waardeloos.
    Misschien zouden we het elkaar ooit kunnen vergeven. Maar of het ooit nog zoals vroeger werd. Ergens hoopte ik het vele

    [ik moet weer werken ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Succes. :3)

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Louis aan met een verwarde blik. "Wat maakt het uit of jij of ik weggaat? Als ik wegga, heb jij nog een kans om gewoon verder te gaan met de band. Als jij weggaat, ben je die kwijt en dat vergeef ik mezelf niet." zei ik tegen Louis. Net zo min als dat ik het mezelf vergaf dat ik een vriendschap had vergooit. Ik slikte een brok in mijn keel weg en liet Louis uiteindelijk los. Het voelde alsof ik de grip over het hellevuur verloor. Het vuur dat mijn lot zou bepalen liet ik nu los, aan de vrije wil over.
    "Hoe houdt ik je hier?" vroeg ik zacht, terwijl ik op mijn lip beet en hem met grote, afwachtende ogen aankeek. Ik wilde niet diegene zijn die Louis compleet de grond in had geboord, maar diep vanbinnen wist ik dat ik dat wel was. Dat deed pijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    louis William Tomlinson
    Toen Harry mijn pols losliet wilde ik hem meteen weer vastgrijpen. Het voelde meteen zo definitief. Alsof het afscheidt nemen nu echt gedaan was. "Als jij wilt dat ik blijf dan doe ik dat." Ik keek hem niet aan en mijn ogen waren op de grond gericht. Ik had na alles, nog steeds alles over voor Harry. Liefde maakte dus echt blind. Nou, niet alleen blind maar blijkbaar ook zwak en gestoord. Ja, ik voelde me heel zwak op dit moment.

    [er werd net little things gedraaid!! =D en toen was ik blij en ging ik meezingen. En alle klanten keek me heel raar aan ;x
    En nu moet ik nog 2 uur werken en ben ik niet meer blij ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Sorry, ik moest mijn paard berijden... ;p Het kan zijn dat ik wat langzamer reageer, want we zijn samen gevallen en ik heb wat last van mijn pols. ;s)

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte langzaam. "Blijf dan... alsjeblieft." zei ik zacht, om vervolgens mijn hoofd op te richten en mijn tranen weg te vegen. Gemengde gevoelens spookten door me heen en ik was misselijk van deze hele ruzie, maar ik wist mezelf staande te houden. Ik beet op mijn lip en ik pakte Louis' hand aarzelend vast. "Ik wil je niet kwijt, Louis. Ik heb een grote fout gemaakt doordat ik me als een eikel gedroeg, maar ik wil je niet kwijt. Nooit." fluisterde ik zacht, terwijl ik nerveus met zijn vingers speelde en hem bleef aankijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Na zijn worden verliet een zachte snik mijn mond en keek ik uiteindelijk op. Harry speelde met mijn vingers en ergens was even dat vertrouwde gevoel terug. "het word nooit meer hetzelfde hè?" snikte ik zachtjes. Ik vroeg het wel, maar wist het antwoord al. Natuurlijk werd het nooit meer hetzelfde. Harry had nu vast al een relatie met Violet en ik werd het aanhangsel. Degene die altijd teveel zou zijn. Ik zou bij elke aanraking en word van Harry me afvragen of hij het meende en hem nooit meer vertrouwen. of ik zou hem me op een geven moment helemaal niet meer laten aanraken en geen woord meer tegen hem zeggen. dat zou vanzelf wel gebeuren als het eerste waar werd.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Violet Skyler Todd.
    Ongemakkelijk bleef ik luisteren naar het gesprek tussen Harry en Louis. Was een van hen nou van plan om uit de band te stappen? Dat kon toch niet? Ik beet op mijn lip toen Louis snikte, en een schuldgevoel bekroop me. Ik had een verschrikkelijk goede vriendschap veranderd in een onzekere. Ik keek naar de grond en vervolgens naar Harry's krullen. Soms dacht ik dat ze gewoon meegingen op zijn gevoel. Als hij vrolijk was, gingen zijn krullen bij alles wat hij deed vrolijk op en neer. Maar nu hij serieus en best wel verdrietig naar mijn mening was, leek zijn haar ook zwak te staan. Ik glimlachte waterig bij die gedachte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik kreeg een verbeten trek rond mijn mond. Natuurlijk werd het niet meer hetzelfde, Louis vertrouwde me zeker weten niet meer. Ik kon hem geen ongelijk geven, hoor... Ik slikte en haalde mijn schouders op. "Ik denk het niet, maar dat wil ik wel." zei ik eerlijk, terwijl ik het moeilijk begon te krijgen en de tranen weer begonnen te stromen. Ik bleef Louis aankijken en haalde haperend adem. "Vanaf nu aan b-beloof ik dat ik eerlijk zal zijn en je niet meer zal voorliegen. Ik gedroeg me egoïstisch, ik weet het... M-misschien geloof je me niet, maar ik meen het. Ik zal eerlijk tegen je zijn." zei ik zachtjes, terwijl mijn stem duidelijk trilde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik wilde eigenlijk zeggen dat dat bij beste vrienden gebruikelijk was en dat hij zich daar ook niet aan gehouden had, maar verstandig knikte ik langzaam mijn hoofd. ''Als jij het zegt.'' ik beet op mijn onderlip en ontweek Harry zijn blik terwijl ik ruw mijn tranen probeerde weg te vegen, maar zonder enige resultaat, want ze bleven verschijnen. ik slikte moeizaam en mijn ogen schoten even naar Violet die nogsteeds bji de deur van hun kamer stond. meteen kneep ik mijn ogen dicht toen er door mijn hoofd schoot dat ze vannacht nog seks had gehad met Harry en mijn onderlip begon weer te trillen.
    ''Waarom zei wel... en ik niet?'' het kwam tussen snikken door mijn mond uit en wild schudden ik met dichtgeknepen ogen mijn hoofd. ik voelde me te minderwaardig op dit moment.

    [wie maakt een nieuw topic?]

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''