• SIMPLE PLAN
    http://nl.youtube.com/watch?v=VzdbLcmXwcY
    TOKIO HOTEL
    http://nl.youtube.com/watch?v=owlggveBRKE

    Sorry.. maar Tokio Hotel heeft dit echt nageaapt, hoor :@ persoonlijk ben ik tokio hotel fan maar toch vind ik dit onrechtvaardig
    ze lijken in het begin echt héééél erg op elkaar
    En perfect was er eerder dan hilf mir fliegen

    Alsjeblieft zeg, alleen het begin lijkt op elkaar ?; En het is oud nieuws-.-' En de tekst gaat heél ergens anders over.¬¬


    ok

    (...)
    mag ik die link?


    Ik vin eerdr da 'Your Love Is Just A Lie' hard lijkt op Behind Blue Eyes vn Limp Bizkit lijkt :P Vooral dan de eerste strofe ;)


    007

    Waar maak jij je druk om? Ik bedoel, ten eerste: Pierre van Simple Plan had daar nog zn OUDE kapsel. Ken je nagaan. En wat dan nog? Je hebt toch wel eens vaker liedjes gehoord die op elkaar lijken?
    En het zijn geen COVERS hoor. Er zijn ook artiesten die een liedje zingen dat van een ander is hoor. Dát zijn covers. Dus, ik vind je echt irritant. Wat is er zo erg aan? u__u


    -

    Alsjeblieft zeg, alleen het begin lijkt op elkaar ?; En het is oud nieuws-.-' En de tekst gaat heél ergens anders over.¬¬

    Idd.


    -

    Wat boeit het nou-_-' zoveel artiesten doen het tokio hotel zou het niet de enige zijn hoor

    ik kn beide liedjes al een tijdje, en het was me nog nooit opgevallen.
    ik vind dat het reuze meevalt hoor.

    Luister naar Nirvana .. and then have fun met zeiken op georg en tom.. Who cares.. klaag ze aan, krijgen ze een rechtzaak aan hun broek.,. jij ook weer blij.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik dacht dat hjet andersom was O_o
    en maak je niet zo druk ><
    wat ga je er tegen doen?


    don't Worry...Be gay.

    ik kn beide liedjes al een tijdje, en het was me nog nooit opgevallen.
    ik vind dat het reuze meevalt hoor.

    ik ken ze ook al lang en het was me ook nog nooit opgevallen.
    maarja,, er zijn nog zo'n nummers,, er zijn mensen die klagen dat de intro "Keep Holding on", van Avril Lavigne op die van "Welcome To The Black Parade" van MCR lijkt.
    je moet meestal echt goed luisteren om zo'n dingen te horen

    De kalmte kan uw redden,

    amen.


    Turning up the volume

    weetje wt ik op elkaar vind lijken?

    De clip Spring nicht (TH(H))

    En

    De clip vn Tired of Being Sorry (Enrique Iglesias)


    Vind ik dn. Maar ik gaa Enrique niet voor na-aper uitmaken x3 Misschien issie ook wl TH Fan ofseuw x3 en misschien vond ie die clip gweun fantastisch ofzeuw.

    OMG,,


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Woow,, dude ,, chill!