• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stond op en keek naar mijn been. Fijn, door gisteren had ik een wond op mijn knie en die was nog steeds niet droog. Ach ja. Ik kon er niks aan doen dat die hak opeens brak en toen mijn knie schaafde aan de stoep. Zuchtend kleedde ik me om en poetste mijn tanden. Ik bekeek mezelf in de spiegel, ik zag er nogal vermoeid uit. Wat overigens wel waar was. We waren hier pas drie weken en moesten hier nog vijf maanden overleven. Ik liep op mijn normale sneakers naar beneden en begon wat te eten in de keuken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Humpf. Iemand een idee om er wat leven in te blazen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nope]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Want ik verveel me nogal ._. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics. Ik kan Edward wel wat laten doen]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Harry Styles.
    Een frons verschijnt tussen mijn wenkbrauwen en ik schud mijn hoofd heen en weer. 'I-ik weet het niet, ik dacht alleen... Ach, nee, laat maar.' Ik drukte een kusje op zijn wang en knikte. 'Doe maar,' glimlachend loop ik achter hem aan naar de keuken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson\

    'Doe maar,' Ik knik. 'Maar wat wilde je zeggen?' Vraag ik en schenk twee glazen cola in terwijl ik hem vragend aan kijk. 'Ik kan het wel hebben hoor.' Glimlach ik aanmoedegend en ga naast hem zitten.

    Harry Styles.
    Om wat tijd de rekken pak ik eerst mijn glas cola en neem langzaam een paar slokjes. Ik wilden het voorkomen dat ik straks een kwade Louis voor me had alleen omdat ik te overbezorgd geweest zou zijn. 'Nou, ik dacht misschien is het wel iets ergs... I-ik bedoel, je bent zo vermoeiend de laatste tijd, hebt vaak hoofdpijn...' Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Nou, ik dacht misschien is het wel iets ergs... I-ik bedoel, je bent zo vermoeiend de laatste tijd, hebt vaak hoofdpijn...' I Ik glimlach gerustellend. 'Ik ga wel naar de dokter Hazza. Maar alleen om jou gerust te stellen.' Ik kus zijn wang. 'Waarschijnlijk een griepje ofzo'

    Liam James Payne

    Ik liep naar de voordeur en trok hem open, om vervolgens er uit te lopen en een glimlach op te zetten. Zo kon ik eindelijk eens een paar kilometer joggen. Echt heerlijk is dat. Ik keek naar de rustige straat, en begon eerst te lopen. Na een paar minuten lopen begon ik te joggen en bekeek de andere straten. Het was best mooi hier, iets waarvan je kon genieten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Echt?' Een glimlach verscheen op mijn gezicht, niet dat het misschien iets ergs kon zijn, maar gewoon dat Louis naar een dokter zou gaan. Dat gaf me een geruststellend gevoel. 'Ik ga wel met je mee, Loubear. Je gaat mooi niet alleen.' Ik schonk hem een knipoog, wie weet zou hij anders wel helemaal niet gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach en knuffel Harry terug. 'Ik hoop dat je tegen bloed kan want tegenwoordig moet je voor bijna alles bloed laten prikken.' Grinnik ik en ga weer op de bank liggen.

    Harry Styles.
    Ik knik langzaam. 'Daar kan ik wel tegen.' Ik grijns als Louis op de bang gaat liggen en zijn ogen sluit. Op mijn tenen loop ik naar hem toe en met een plof laat ik mezelf bovenop hem vallen. 'Wanneer wil je gaan?' Ik drukte een lief kusje op zijn lippen, ik wilden gewoon graag weten wat er met hem aan de hand was. Al hoopte ik natuurlijk op niet iets ergs.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik trek een pijnlijk gezicht als hij ineens boven op me terecht komt. Ik glimlach alsnog en kus zijn wang. 'Wanneer wil je gaan?' Ik haal mijn schouders op. 'Morgen ofzo?' Stel ik voor. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om te gaan.

    Harry Styles.
    Wanneer ik zijn pijnlijke gezicht zie, bijt ik op mijn lip. 'Heb ik je pijn gedaan?' Volgens mij was dat echt niet goed, want van zoiets kleins zou je niet zo snel pijn moeten hebben. 'Morgen ofzo?' Stelde hij voor. Ik knikte. 'Daar kan ik wel meeleven...' Zacht drukte ik nog een kusje op zijn lippen, waarna ik mijn hoofd in zijn nek verborg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you