• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Inderdaad ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Das waar^.^ maar ik verveel me wel -.- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ook. Gelukkig morgen niet, om dan ga ik m'n iPod halen. Nu nog kijken in welke winkel. Weet iemand een winkel? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Apple store^.^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn ipod komt van bol.com :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Iemand naar Mackenzie? :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Ik word samen met Harry naar een afdeling gebracht. Ik moet een formulier invullen met mijn 'klachten'. Ik doe dit braaf maar alleen omdat Harry over mijn schouder mee kijkt.

    Harry Styles.
    We worden naar een afdeling gestuurd waar mensen nog niet precies weten wat ze hebben en Louis moet een formulier invullen, natuurlijk kijk ik mee over zijn schouder of hij dat braaf doet. Waar ik wel vanuit ga, natuurlijk. Glimlachend sla ik mijn arm om Louis middel en druk een kusje tegen zijn wang aan. 'Het komt wel goed, Lou.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik sla een arm rond zijn schouder. 'dat weet ik' ik glimlach en laat hem los om het formulier naar de mevrouw achter de balie te geven. Ik krijg een nummertje en moet wachten voor het bloed prikken

    Harry Styles.
    Ik glimlach als hij een arm rond mijn schouder slaat. 'Ik hoop het...' Mompel ik, Louis laat me los om het formulier aan de vrouw te geven, waarna hij een nummertje krijgt voor het bloed prikken en snel trek ik Louis mee naar de laatste vrij stoel in de wachtkamer. Ik ga zitten, trek Louis bij me op schoot en sla mijn armen om zijn middel heen. Mijn hoofd laat ik rusten tegen zijn rug aan en zacht begin ik tekeningetjes te maken met mijn vingertoppen op zijn buik. Waarschijnlijk keek iedereen ons nu aan, maar het kon me niets schelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Realist schreef:
    @pebble van wat ik ervan begreep mogen ze 2,5 tot 3 uur naar buiten dus dan kan die auditie wel? Anders loopt het wel heel snel dood hier.


    [Is goed. Doe jij de eerste post of ik?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @pebble doe jij maar :]

    Louis Tomlinson

    Ik hou zijn ene hand vast terwijl hij met de ander op mijn buik tekens. Zijn gezicht is warm tegen mijn rug en ik glimlach. 'je maakt me gelukkig weet je dat?' zeg ik zacht en knijp licht in zijn hand

    [Ik weet dat jij er niks aan kan doen, maar dit soort berichten is voor de ander erg vervelend, of zo loopt de RPG snel dood. Je kan je bericht langer maken, je kan bijvoorbeeld je bewegingen, de ruimte, de andere mensen etc erbij zetten. En hoe je, je zin bedoeld. Van twee zinnen kan dat naar vijf zinnen gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Snap ik maar dit is geen oneliner hij is kort ja maar die stomme iPod zorgt ervoor dat het een stuk langer is.

    Harry Styles.
    Ik glimlach als hij mij hand vastpakt en knik tegen zijn rug aan. 'Jij maakt mij ook gelukkig, Lou.' Ik druk een kusje tegen zijn rug aan. 'Louis Tomlinson?' Hoorde ik dan een mevrouw zeggen en direct zakt mijn fijne gevoel naar het puntje nul, straks was er echt iets ergs aan de hand met Louis. 'Kom, Lou,' ik duwde Louis van mijn schoot af, verstrengelde onze vingers met elkaar en kneep bemoedigend in zijn hand.


    stay safe because I like being alive at the same time as you