• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik pijn heb. 'Daar kan ik wel meeleven...' Ik glimlach als hij zijn gezicht in mijn nek begraaft. Ik streel zacht door zijn krullen. 'Maak je nou geen zorgen lieve Hazza. Ik mankeer niets,' Fluister ik.

    Harry Styles.
    'Zeker?' Murmelde ik in zijn nek. 'Ik zag het aan je gezicht, Lou, je moet niet tegen me liegen...' Ik drukte een kusje in zijn nek en slaakte een genietend geluidje toen ik zijn vingers door mijn krullen heen voelden. Ik slikte hoorbaar en knikte. 'We zullen het morgen wel zien...' Ik was er namelijk niet zo heel zeker van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ik zag het aan je gezicht, Lou, je moet niet tegen me liegen...' Ik glimlach als hij genietend zucht. 'Sorry Harry.' Fluister ik en ga verder met door zijn haar te aaien. 'We zullen het morgen wel zien...' Ik knik enkel. Ik haat de dokter. Er is altijd slecht nieuws daar, behalve morgen natuurlijk.

    wtf hij post hem 3 keer -_-

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:34 ]

    Louis William Tomlinson

    'Ik zag het aan je gezicht, Lou, je moet niet tegen me liegen...' Ik glimlach als hij genietend zucht. 'Sorry Harry.' Fluister ik en ga verder met door zijn haar te aaien. 'We zullen het morgen wel zien...' Ik knik enkel. Ik haat de dokter. Er is altijd slecht nieuws daar, behalve morgen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:35 ]

    Louis William Tomlinson

    'Ik zag het aan je gezicht, Lou, je moet niet tegen me liegen...' Ik glimlach als hij genietend zucht. 'Sorry Harry.' Fluister ik en ga verder met door zijn haar te aaien. 'We zullen het morgen wel zien...' Ik knik enkel. Ik haat de dokter. Er is altijd slecht nieuws daar, behalve morgen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:35 ]

    Louis William Tomlinson

    'Ik zag het aan je gezicht, Lou, je moet niet tegen me liegen...' Ik glimlach als hij genietend zucht. 'Sorry Harry.' Fluister ik en ga verder met door zijn haar te aaien. 'We zullen het morgen wel zien...' Ik knik enkel. Ik haat de dokter. Er is altijd slecht nieuws daar, behalve morgen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:35 ]

    [Een beetje veel dubbelpost?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hahaha. Geweldig. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Jaa... Mijn computer is een beetje erg blij om dit rpg te doen geloof ik]

    Harry Styles.
    'Het is al goed...' Ik sloeg mijn arm om zijn middel heen en tekende met mijn vingers cirkeltjes. Ik kon er niet tegen om hier nog een dag op de bank te blijven liggen, terwijl Louis ik weet niet wat had. 'Lou, please, kunnen we nu niet even gaan? Ik ben echt bezorgd om je...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Lou, please, kunnen we nu niet even gaan? Ik ben echt bezorgd om je...' Ik zucht. 'Best als jij dat zo nodig vind.' We staan op en ik trek mijn schoenen en jas aan. 'Maar ik rij.' Glimlach ik en loop voor hem uit naar de gang.

    Realist schreef:
    [Jaa... Mijn computer is een beetje erg blij om dit rpg te doen geloof ik]


    [Ik houd van je computer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Gelukkig stemt hij ermee in en werd hij niet kwaad op mij. Louis staat als eerste op, en ik volg hem, om ook mijn schoenen en jas aan te doen. 'Maar ik rij.' Hoor ik hem zeggen terwijl hij de gang in loopt. 'Ik weet niet of dat zo verstandig is...' Ik bijt op mijn lip en loop achter hem aan de gang uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ik weet niet of dat zo verstandig is...' Ik draai me om. 'Harry I'm not fully retarded.' Zeg ik een beetje boos. 'Dat ik moe ben betekend niet dat ik niet kan rijden.'