• Wat vonden jullie hét nummer van 2012? (cat)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    230710 schreef:
    Geen idee eigenlijk, alhoewel Gangnam Style wel wat teweeg heeft gebracht.
    Maar mijn voorkeur gaat dan toch naar Little Things van One Direction. :')


    •*• Lululu •*•

    Little Things, gewoon omdat dat lied perfect is.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Qua populariteit natuurlijk Gangnam style.. Meer dan 1 miljard views!

    Voor mij Good time van Owl City en Carly rae Jepsen. Omdat ik zware fan ben van Owl City. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mithrandir schreef:
    (...)

    :Y)
    Oh my god... This. Is. Amazing...
    JUST CAN'T OMG

    Parachutes schreef:
    Als je naar top 40 muziek kijkt, denk ik Gangnam Style of Call me maybe, maar als je naar mijn eigen smaak kijkt ga ik voor Madness van Muse of Sovereign Light Café van Keane. (:
    Oh, en I Will Wait van Mumford and Sons natuurlijk. ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sheeran schreef:
    Don't You Worry Child door Swedish House Mafia, sowieso.


    En voor mij ook Million Voices van Otto Knows, omdat ik dat liedje voor het eerst had gehoord op een geweldig festival ergens in mei.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gangnam Style inderdaad qua populariteit en voor mij persoonlijk Get Free van Major Lazer.
    Man, ik maanden naar dat nummer geluisterd. En ik vind de clip ook prachtig gewoon.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 12:09 ]


    Tell me about it, stud.

    Clock schreef:
    Skyfall, absoluut.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt