• Edit photo contest!




    LEES GOED DOOR VOORDAT JE EEN KEUZE MAAKT!!!


    Ik heb toestemming van Yoda

    Ziet er prima uit. Hierbij krijg je dan ook meteen toestemming om met je wedstrijd te beginnen. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^


    Hallo allemaal, welkom bij mijn foto bewerk wedstrijd.
    We strijden hier om eer, maar bovenal ook om een soort reclame cover.
    De gene die deze wedstrijd wint, mag voor zijn/ haar story(1 story) een cover maken en deze zet ik een maand lang op mijn profiel.
    Iedereen die dan mijn profiel bekijkt ziet het plaatje.
    Ik maak vervolgens een link naar de juiste story.

    Hoe gaat deze wedstrijd in zijn werk?

    In deze wedstrijd volgen natuurlijk een aantal regels.
    Er zijn ook 5 rondes en elke ronde heeft natuurlijk een thema.
    voor elke ronde heb je 5 dagen. Uitstel moet je laten weten bij de jury's (Befree & aquafresh.)
    De jury moet dagelijks online zijn!

    Wat gaat de jury doen?

    De jury helpt mij met het beoordelen van de covers die jullie hebben gemaakt.
    we werken in een puntenschema dat later nog bekend zal worden hoeveel punten je krijgt, omdat ik eerst moet weten hoeveel personen er mee doen.
    Er moeten minimaal 10 personen meedoen en maximaal 15.
    Naast het beoordelen helpt de jury ook met het thema kiezen en het punten geven en bijhouden van de story die later nog gemaakt zal worden.

    De regels:
    -geen gescheld / gevloek
    -geen onaardige opmerkingen over iemand of iemand zijn/haar werk
    -mocht je uitstel willen, moet je het melden 2 dagen van te voren in dit topic en bij 1 van de juryleden. Je kan maximaal 3 dagen uitstel krijgen. Lever je dan nog niks in dan lig je uit de wedstrijd, dit zullen wij dan ook melden in jouw gb.
    -1 ronde duurt 5 dagen.
    -ik zal zo snel mogelijk alles nakijken
    -ik overleg met het andere jurylid
    -in een cover moeten minstens 2 plaatjes verwerkt zitten en tekst!(let er wel op hoe meer plaatjes je doet des te meer punten!)
    -alles gaat ook in de story
    -inleveren doen we in mijn pb of in dit topic, als je het in dit topic zet, laat het even weten, des te sneller kunnen wij het beoordelen.
    -De cover moet wel speciaal voor deze wedstrijd gemaakt zijn
    -Wanneer wij erachter komen dat er word vals gespeeld zal je uit de wedstrijd liggen en mag je niet meer meedoen.
    -elk programma en/of site is toegestaan.

    Wanneer er vragen zijn of onduidelijkheden hoor ik het graag!


    VOL!!!
    Wie doet er mee:
    1.Merrow 3 dagen uitstel
    2.CrimeGirl -ingelverd
    3.Coockies 3 dagen uitstel
    4.Mousider -ingeleverd
    5.Galinda -ingelverd
    6.DreamerN - ligt eruit vanwege te laat inleveren.

    De opdrachten:
    1~ BE FREE ~
    Bij deze opdracht heb je een totale vrije keuze voor jouw onderwerp.
    Het mag van alles zijn, dit is om een beetje te kijken wat jouw smaak zoal is.
    Van liefde tot bloemen en wat al niet meer.
    Het enige wat wij in deze opdracht eisen is dat je je uitleeft op een keuze en dat je laat zien wat je thema is.
    Ook willen wij zoals er in de regels staat dat er minstens 2 plaatjes worden gebruikt en minstens 1 tekst.(een tekst mag ook 1 woord zijn)
    per ronde zijn er drie punten te behalen, je kunt maximaal 15 punten behalen.
    LET OP!!!!! DE GROTE MAAKT NIET UIT, ZOLANG DEZE DUIDELIJK TE ZIEN IS EN NIET TE KLEIN IS!!!!!

    ~2~The dream.
    iedereen heeft een droom dat hij zei ooit graag zou willen hebben of zou willen doen.
    ook wij hebben een droom,jullie mogen een of meerdere dromen kiezen wat jij graag zou willen meemaken , zou willen zien etc. zolang wij in de cover terug kunnen vinden wat voor dromen is het goed, welmoet je er even bij melden hoeveel dromen erin zitten.
    Deze keer mag het niet in het grijs!
    wel mag je een eigen bijpassende tekst erbij bedenken, zolang wij alles er maar in terug zien en dat we weer minstens 2 vermengde plaatjes hebben
    de punten waar wij op gaan beoordelen zijn:
    -creatief(hoe creatief ben jij geweest, heb je veel dingen bebruikt die overeen komen of juist niet.
    -algemeen (hoe ziet het totaal plaatje eruit
    -heb je meer/minstens dan 2 plaatjes gebruikt
    -zit er een tekst in
    -originaliteit
    -en kwaliteit(komt het overeen met je thema en ziet het er goed uit)

    My hobby

    ieder persoon heeft een hobby.
    bij deze opdracht is het de bedoeling dat jullie een hobby of alle hobby's van jullie in een cover verwerken.
    ook moet er een tekst in komen of liever gezegd een kleine spreuk die laat voelen en merken waarom jij zo van deze hobby houd, let er wel op dat je niet te veel tekst doet, 1 of 2 kleine zinnen zijn meer dan genoeg 3 mag ook maar neem dan wel een niet al te grote lettertyp.
    dit keer verwachten wij wel meer dan drie plaatjes omdat je veel plaatjes kunt kiezen bij jou hobby.
    (zelfde puntenbeoordeling als hierboven)


    voor elk ding dat we nakijken kun je 1 punt winnen:)

    het komt zo snel mogelijk in de story.

    De story:)
    http://www.quizlet.nl/stories/105998/edit-photo-contest/

    De deadline is:2-2-2013 NIET LATER DAN 7 UUR SAVONDS!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:18 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mijn dromen zijn bijna altijd realistisch :c


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Als ik effectief iets met echte dromen moet doen die je 'snachts krijgt, dan ontgaat alle logica je :'D

    Momenteel heb ik random plaatjes gezocht die te maken hebben met trouwen, gezinsuitbreiding voor een 2de kindje en een border collie, dus meer m'n toekomstdromen :'D
    Achja, ik zie nog wel wat ik precies ga doen, ik heb nog wat tijd (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tja als jouw droom is een familie stichten, ik kan wel betere dingen bedenken, maar jou keus.
    mousider ik zet in de lijst dat je tot dinsdag 6 uur de tijd hebt;)
    7 uur word de nieuwe opdracht gepost.
    ik heb trouwens alles nagekeken ik hoop dat het morgen allemaal online kan, maar ik moet wachten op het commetaar van aquafresh. =.=
    daarna kan ik alles pas online zetten.
    en aquafresh zal waarschijnlijk pas vanavond online komen. Dus morgen is het een kwestie van kopieeren en plakken;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Tja als jouw droom is een familie stichten, ik kan wel betere dingen bedenken, maar jou keus.
    mousider ik zet in de lijst dat je tot dinsdag 6 uur de tijd hebt;)
    7 uur word de nieuwe opdracht gepost.
    ik heb trouwens alles nagekeken ik hoop dat het morgen allemaal online kan, maar ik moet wachten op het commetaar van aquafresh. =.=
    daarna kan ik alles pas online zetten.
    en aquafresh zal waarschijnlijk pas vanavond online komen. Dus morgen is het een kwestie van kopieeren en plakken;)


    Mijn inspi laat het momenteel heel erg afweten dus ik kom niet verder dan de haalbare dromen die ik in m'n leven wil bereiken XD Daarbij moeten die dromen ook allemaal uitbeeldbaar zijn en tja, als je al geen inspi hebt, is dat nog lastiger :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hallo google;)
    hallo whi en hallo tumblr.
    hier haal ik mijn inspi vandaan.
    Wat dacht je van naar een bepaald land gaan waar je zo graag heen wil,maar waar je nog nooit bent geweest.
    of naar iets verlangt wat je nooit denkt te bereiken of zoiets;) mischien heb je er wat aan. Kijk anders effe op mijn whi.www.weheartit.nl/noenoebraam
    tumblr zal ik er anders ook op zetten,maar daar staan nog maar 40 afbeeldingen op;) je kan btw heel simpel denken:)ik zou bijvoorbeeld ooit eens een regenboog cupcake willen maken,maar mijn ouders willen het niet xD dat geeft zo'n zooi en kleurstof is dit en dit .........je kent het wel .
    of ik zou ooit naar disney land paris willen :)
    Denk iets wat heel dichbij je zit. Een overledene die je graag nog is zou willen zien etc. Wow volgens mij heb ik wel veel inspi, btw uitstel is mogelijk;) maar meld het dan vrijdag nog effe;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Twee van die dromen kan il zl afstrepen : ik heb een regenboogcake gemaakt en ik ben al 3x naar Disneyland geweest :)

    Maar daarnaast heb ik nog dromen genoeg, hopelijk is het allemaal er goed in te krijgen zonder dat het er lelijk uit komt te zien.. XD


    Credendo Vides

    Ik was gisteren al een beetje aan het zoeken op Deviantart, en natuurlijk, mijn dromen zullen zoiezo wel wat anders zijn dan die van de meesten hier, maar dat heeft ook met leeftijd te maken denk ik zo XD
    Dat doet me meteen denken om ook plaatjes van Egypte toe te voegen aangezien ik daar al m'n hele leven naartoe wil en ook een week naartoe ga als huwelijksreis :'D

    Na, misschien dat ik nog een ingeving ga krijgen voor iets compleets anders, was bij opdracht één ook zo :'D
    Zou ik voor de zekerheid nu al om max uitstel mogen vragen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Befree schreef:
    Tja als jouw droom is een familie stichten, ik kan wel betere dingen bedenken, maar jou keus.
    mousider ik zet in de lijst dat je tot dinsdag 6 uur de tijd hebt;)
    7 uur word de nieuwe opdracht gepost.
    ik heb trouwens alles nagekeken ik hoop dat het morgen allemaal online kan, maar ik moet wachten op het commetaar van aquafresh. =.=
    daarna kan ik alles pas online zetten.
    en aquafresh zal waarschijnlijk pas vanavond online komen. Dus morgen is het een kwestie van kopieeren en plakken;)


    Thanks.
    Komt de volgende keer de uitslag wel gewoon optijd online? Want volgens mij is er nu één iemand bezig met opdracht 2 terwijl die er al in opdracht 1 uit zou moeten liggen... Toch?

    Voor de mensen die nog inspiratie zoeken. Pinterest.com is ook een goede site. Daar maken mensen ook een soort mappen aan met allemaal plaatjes van hetzelfde onderwerp. Ik vind daar persoonlijk ook veel betere afbeeldingen opstaan dan op weheartit.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Zoals Mousider al zei, is het niet handiger om eerst de uitslag en dán pas de volgende opdracht neer te zetten? Ik heb nu namelijk de nieuwe opdracht af die ik net in pb wou sturen, maar wat als ik er uit lig? Kost mij een hoop moeite ;P

    CrimeGirl schreef:
    Zoals Mousider al zei, is het niet handiger om eerst de uitslag en dán pas de volgende opdracht neer te zetten? Ik heb nu namelijk de nieuwe opdracht af die ik net in pb wou sturen, maar wat als ik er uit lig? Kost mij een hoop moeite ;P


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    tja ik probeer het echt, kan ik wel doen, maar dan duurt het mischien voor jullie te lang en aangezien ik alles al beoordeeld heb, maar aquafresh een beetje laat reageerd en achterloopt kan ik nog niet verder. ik heb al verschillende mailtjes gestuurd=.=maar geen reactie.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Is het dan niet handiger om de nieuwe inleverdatum sowieso nog wat uit te stellen ?


    Credendo Vides

    dat is goed, iedereen heeft tot dinsdag 7 uur de tijd.


    If you can dream it, you can do it❤️

    mijn deel staat al in de story en nu is het een kwestie op het wachten van aquafresh die nog moet beoordelen voor een deel en de plaatjes nog moet invoegen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Bij opdracht 2, mag er ook een gif in zitten ?


    Credendo Vides