• Edit photo contest!




    LEES GOED DOOR VOORDAT JE EEN KEUZE MAAKT!!!


    Ik heb toestemming van Yoda

    Ziet er prima uit. Hierbij krijg je dan ook meteen toestemming om met je wedstrijd te beginnen. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^


    Hallo allemaal, welkom bij mijn foto bewerk wedstrijd.
    We strijden hier om eer, maar bovenal ook om een soort reclame cover.
    De gene die deze wedstrijd wint, mag voor zijn/ haar story(1 story) een cover maken en deze zet ik een maand lang op mijn profiel.
    Iedereen die dan mijn profiel bekijkt ziet het plaatje.
    Ik maak vervolgens een link naar de juiste story.

    Hoe gaat deze wedstrijd in zijn werk?

    In deze wedstrijd volgen natuurlijk een aantal regels.
    Er zijn ook 5 rondes en elke ronde heeft natuurlijk een thema.
    voor elke ronde heb je 5 dagen. Uitstel moet je laten weten bij de jury's (Befree & aquafresh.)
    De jury moet dagelijks online zijn!

    Wat gaat de jury doen?

    De jury helpt mij met het beoordelen van de covers die jullie hebben gemaakt.
    we werken in een puntenschema dat later nog bekend zal worden hoeveel punten je krijgt, omdat ik eerst moet weten hoeveel personen er mee doen.
    Er moeten minimaal 10 personen meedoen en maximaal 15.
    Naast het beoordelen helpt de jury ook met het thema kiezen en het punten geven en bijhouden van de story die later nog gemaakt zal worden.

    De regels:
    -geen gescheld / gevloek
    -geen onaardige opmerkingen over iemand of iemand zijn/haar werk
    -mocht je uitstel willen, moet je het melden 2 dagen van te voren in dit topic en bij 1 van de juryleden. Je kan maximaal 3 dagen uitstel krijgen. Lever je dan nog niks in dan lig je uit de wedstrijd, dit zullen wij dan ook melden in jouw gb.
    -1 ronde duurt 5 dagen.
    -ik zal zo snel mogelijk alles nakijken
    -ik overleg met het andere jurylid
    -in een cover moeten minstens 2 plaatjes verwerkt zitten en tekst!(let er wel op hoe meer plaatjes je doet des te meer punten!)
    -alles gaat ook in de story
    -inleveren doen we in mijn pb of in dit topic, als je het in dit topic zet, laat het even weten, des te sneller kunnen wij het beoordelen.
    -De cover moet wel speciaal voor deze wedstrijd gemaakt zijn
    -Wanneer wij erachter komen dat er word vals gespeeld zal je uit de wedstrijd liggen en mag je niet meer meedoen.
    -elk programma en/of site is toegestaan.

    Wanneer er vragen zijn of onduidelijkheden hoor ik het graag!


    VOL!!!
    Wie doet er mee:
    1.Merrow 3 dagen uitstel
    2.CrimeGirl -ingelverd
    3.Coockies 3 dagen uitstel
    4.Mousider -ingeleverd
    5.Galinda -ingelverd
    6.DreamerN - ligt eruit vanwege te laat inleveren.

    De opdrachten:
    1~ BE FREE ~
    Bij deze opdracht heb je een totale vrije keuze voor jouw onderwerp.
    Het mag van alles zijn, dit is om een beetje te kijken wat jouw smaak zoal is.
    Van liefde tot bloemen en wat al niet meer.
    Het enige wat wij in deze opdracht eisen is dat je je uitleeft op een keuze en dat je laat zien wat je thema is.
    Ook willen wij zoals er in de regels staat dat er minstens 2 plaatjes worden gebruikt en minstens 1 tekst.(een tekst mag ook 1 woord zijn)
    per ronde zijn er drie punten te behalen, je kunt maximaal 15 punten behalen.
    LET OP!!!!! DE GROTE MAAKT NIET UIT, ZOLANG DEZE DUIDELIJK TE ZIEN IS EN NIET TE KLEIN IS!!!!!

    ~2~The dream.
    iedereen heeft een droom dat hij zei ooit graag zou willen hebben of zou willen doen.
    ook wij hebben een droom,jullie mogen een of meerdere dromen kiezen wat jij graag zou willen meemaken , zou willen zien etc. zolang wij in de cover terug kunnen vinden wat voor dromen is het goed, welmoet je er even bij melden hoeveel dromen erin zitten.
    Deze keer mag het niet in het grijs!
    wel mag je een eigen bijpassende tekst erbij bedenken, zolang wij alles er maar in terug zien en dat we weer minstens 2 vermengde plaatjes hebben
    de punten waar wij op gaan beoordelen zijn:
    -creatief(hoe creatief ben jij geweest, heb je veel dingen bebruikt die overeen komen of juist niet.
    -algemeen (hoe ziet het totaal plaatje eruit
    -heb je meer/minstens dan 2 plaatjes gebruikt
    -zit er een tekst in
    -originaliteit
    -en kwaliteit(komt het overeen met je thema en ziet het er goed uit)

    My hobby

    ieder persoon heeft een hobby.
    bij deze opdracht is het de bedoeling dat jullie een hobby of alle hobby's van jullie in een cover verwerken.
    ook moet er een tekst in komen of liever gezegd een kleine spreuk die laat voelen en merken waarom jij zo van deze hobby houd, let er wel op dat je niet te veel tekst doet, 1 of 2 kleine zinnen zijn meer dan genoeg 3 mag ook maar neem dan wel een niet al te grote lettertyp.
    dit keer verwachten wij wel meer dan drie plaatjes omdat je veel plaatjes kunt kiezen bij jou hobby.
    (zelfde puntenbeoordeling als hierboven)


    voor elk ding dat we nakijken kun je 1 punt winnen:)

    het komt zo snel mogelijk in de story.

    De story:)
    http://www.quizlet.nl/stories/105998/edit-photo-contest/

    De deadline is:2-2-2013 NIET LATER DAN 7 UUR SAVONDS!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:18 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Mogen wij ze ook zien, want ze staan nog niet in de story of is dat niet de bedoeling? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jawel, ze komen in de story samen met de uitslag:)een hele uitleg van wat we wel en niet mooi vonden, dus je moet nog even wachten;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    xElounor -> Besar


    Do what people say you can't.

    Paholainen
    Burning en
    Gasai
    vergeet niet jullie opdracht in te leveren, jullie hebben niet om uitstel gevraagd, dus moet het voor vanavond de cover ingeleverd zijn!!!!!!!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hmm, was het vandaag al.. Nja, ik ga het niet redden. School is toch iets belangrijker ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    klik

    Ik mail hem zo snel mogelijk naar jullie alle 2 maar moet nui eerst eten u.u


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wou mijn mails naar aquafresh sturen maar ze zeiden dat deze persoon niet meer actief is/was op quizlet? dus ik kom de 1ne mail niet versturen.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wou mijn mails naar aquafresh sturen maar ze zeiden dat deze persoon niet meer actief is/was op quizlet? dus ik kom de 1ne mail niet versturen.


    I'm a fighter, let me go.

    Burning schreef:
    Ik wou mijn mails naar aquafresh sturen maar ze zeiden dat deze persoon niet meer actief is/was op quizlet? dus ik kom de 1ne mail niet versturen.


    hmm dat is raar. Ik zou echt niet weten waarom je het niet naar mij kon sturen. Maar ik heb je cover gezien en je doet dus nog steeds mee (:

    maar Paholainen en Gasai moeten het nog steeds INLEVEREN


    Hell is empty..al the devils are here

    fijn dat je nog op tijd was burning, deze ronde vallen zoiezo de twee die te laat hebben ingeleverd af aquafresh en ik zullen alles nakijken en 1 van jullie zal ook nog afvallen. we zetten alles in de story en dinsdag zal het nieuwe thema bekent worden:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik ben echt heel erg benieuwd naar de uitslag :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    - mijn topics -
    Oh, ik zie dit nu pas. Had wel mee willen doen, maar ben te laat >< oh well


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    aquafresh is nog niet online geweest, dus er is nog niks nagekeken. wel zijn er hele goeie, maar ook zijn er wat mindere.
    jullie moeten wel weten, mocht je de wedstrijd niet winnen, wees dan niet getreurd, je leert er wat van en het is niet dat je word afgekat en dat je het niet kan;)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Laat de uitslagen maar komen (: Begin nu echt benieuwd aan het worden !


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Laat de uitslagen maar komen (: Begin nu echt benieuwd aan het worden !


    Same here :3
    Ik ben ook echt al keinieuwsgierig naar de volgende opdracht (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”