• Can you help me ?

    1. een leuk idee voor een nieuwe serie
    2. TH of JB serie
    3. een titel


    als ik alles heb van die 3 open ik een topic met rollen

    x

    SAMMIIIIEE =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1. een meisje die al haar hele leventje lang ervan droomt om balledanseres te worden en uiteindelijk lukt het haar
    2. TH
    3. One World, One Dream

    Hoiii =DDD
    --
    mensen kom op met jullie ideeen :D:D

    Een meisje is toen ze klein was verlamd geraakt tydens een auto ongeluk. Daarbu heeft ze haar ouders verloren. Daarom woont ze by haar oudere broer. Hy zorgt voor haar en daarom is hy ook wat strenger. Op de school van het meisje zitten Tom en Bill. Zy vindt hun gaaf maar zy zien haar niet staan omdat ze verlamd is. Tom scheld haar vaak uit en Bill staat er maar een beetje by. Haar BRF echter is het vriendinnetje van Tom en vraagt hem iedere keer hier mee te stoppen. Op een dag vraagt Bill of ze even mee naar buiten wil met haar. Hy zegt haar dat hy haar best leuk vindt. Zy begrypt dit verkeerd en denkt dus dat ze nu met elkaar hebben. Bill probeert haar de dagen daarna te ontwyken maar dit wil maar niet lukken. Hoe kan Bill nu van haar af komen? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dat is zielig xD

    Dan een andere:

    Een meisje vindt op een site het telefoon nummer van Georg. Ze besluit te bellen maar telkens neemt niemand op. Uiteindelyk neemt er iemand een keer op. 'Met Georg' Hoort ze. Ze begint een gesprek en ze spreken na een tydje een keertje af. Georg wordt niet verliefd op haar maar zy wel op hem. Pas als ze echt goeie vrienden zyn geworden neemt hy haar mee op tour. Zy blyft vol bewondering naar hem kyken. Zal ze hem vertellen wat ze voor hem voelt en haar vriendschap op het spel zetten?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En Sammieeejj?? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jaa die vind ik wel leuk !!
    ook al ben ik niet zo georg type maar ik ga het proberen :D:D

    jaa die vind ik wel leuk !!
    ook al ben ik niet zo georg type maar ik ga het proberen :D:D

    Je kan het trouwens ook met Tom ofzo doen hoor :P xD Georg was maar een voorbeeld


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    oke nou dan ga ik beginnen

    nu wil ik nog een begin xD.
    want ik weet niet hoe ik moet beginnen xD

    Eerst ehm,, Rollen :P En Dan:
    Het meisje is alleen thuis, zit zich te vervelen, gaat op google iets zitten zoeken en ziet dan een nummer staan waarboven staat: Georg's Nummer


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Goed of Slecht xD?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik heb al iets xD