• Mja, aangezien ik nogal druk ben met tekenen en schilderen, vroeg ik me af of het leuk zou zijn om een topicje te openen waar ik zo nu en dan wat creaties in post :]. Gisteren wist ik bij God niet wat ik moest maken, dus ben ik maar gewoon ergens mee begonnen en hoopte dat het nog ergens op zou gaan lijken x'D. Het resultaat. Ik weet niet of het erg logisch is dat er op een random heuvel twee nette rijen van kleine naaldboompjes staan, but it makes sense to me. Het is trouwens de eerste keer dat ik met landscape bezig was, so don't judge me D:
    Ik raad trouwens niemand zo onhandig als ik aan om thee te drinken tijdens het schilderen. Ten eerste heb ik mijn kwast in mijn thee omgespoeld en ten tweede bijna verfwater gedronken.


    i put the fun in funeral

    Mooi, ik zou het niet kunnen.

    Schilder je ook verzoekjes?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat kan je beter dan ik. Ik heb 2 keer landschappen proberen te schilderen, maar mij lukt het voor geen meter. Ik ben beter in voorwerpen en dieren :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou wel geschikt papier aanschaffen (cat) Ik schilder momenteel ook in een tekenblok en da's echt prut :'D En ik vind dat je goed genoeg bent om eens aan wat professioneler papier te denken :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het echt heel mooi. Vooral die bomen vind ik het goed gelukt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, dat doe je goed. Ik vind trouwens dat die bomen leuk staan, het is niet realistisch maar ik zie het meer als iets symbolisch. Ik heb ook wel eens geschilderd maar daar kwam alleen maar wat vreemds uit.
    Van dat thee zal ik trouwens maar proberen te onthouden, je weet maar nooit :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Amortentiae schreef:
    Mooi, ik zou het niet kunnen.

    Schilder je ook verzoekjes?


    Ligt er een beetje aan wat, maar als je iets leuks hebt om te schilderen, graag ^^


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ligt er een beetje aan wat, maar als je iets leuks hebt om te schilderen, graag ^^
    Oeeeh tof. Ik stuur je wel eens een pb. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mithrandir schreef:
    Ik zou wel geschikt papier aanschaffen (cat) Ik schilder momenteel ook in een tekenblok en da's echt prut :'D En ik vind dat je goed genoeg bent om eens aan wat professioneler papier te denken :Y)


    Hehe, dit is het dikste papier dat ik heb, 't ligt tegen karton aan. Al het andere papier dat ik heb is nog dunner D: Ik heb wel een paar canvas dingen, maar daar durf ik nooit op te beginnen, omdat ik het zonde zou vinden ze te verpesten :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hehe, dit is het dikste papier dat ik heb, 't ligt tegen karton aan. Al het andere papier dat ik heb is nog dunner D: Ik heb wel een paar canvas dingen, maar daar durf ik nooit op te beginnen, omdat ik het zonde zou vinden ze te verpesten :3.

    Echt, hè. Ik heb ook 'n canvas, maar daar durf ik ook niet op te beginnen :'D Staat al twee jaar te verstoffen op mijn kamer. Gebruik je echt schilderpapier? Want zo ziet 't er niet uit (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Echt, hè. Ik heb ook 'n canvas, maar daar durf ik ook niet op te beginnen :'D Staat al twee jaar te verstoffen op mijn kamer. Gebruik je echt schilderpapier? Want zo ziet 't er niet uit (cat)


    Neh, 't is tekenpapier, maar wel zo dik dat het niet kan kreukelen bij het gummen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Neh, 't is tekenpapier, maar wel zo dik dat het niet kan kreukelen bij het gummen.

    Tip: koop schilderpapier. Je merkt 't verschil gelijk :Y) Gaat veel fijner.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, ik vind het echt heel mooi. <3


    There is nothing more badass than being yourself

    Audacity schreef:

    Ik raad trouwens niemand zo onhandig als ik aan om thee te drinken tijdens het schilderen. Ten eerste heb ik mijn kwast in mijn thee omgespoeld en ten tweede bijna verfwater gedronken.


    Ja dat ken ik -.-
    Hij is mooi! En ik vind de schaduwen en kleuren heel awesome. Heb je meer foto's van schilderingen/tekeningen die je al hebt gemaakt?
    Ik wil meeer zien ! :3
    Nu heb ik zin in tekenen door jou haha ;D

    Dat heb je heel netjes gedaan, knap hoor!


    26 - 02 - '16

    Ik kan echt geen landschappen schilderen, enkel mensen en fantasie. Je schilderij is erg goed gelukt voor een eerste keer, je hebt talent (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.