• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    [Wat kunnen jullie mooie, lange posts schrijven. Ik ben nog lang niet zo goed daarin ;x]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 21:50 ]


    26 - 02 - '16

    [Leven jullie nog? :'D

    Is er iemand voor Ophelia?]


    help

    {Ik heb Aslan.. Maar daar heb je vast niet veel aan x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Niet echt nee. :')]


    help

    [Ik ga nu mijn personage afmaken en dan weer even leren c; ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evelyn McGregor

    Ik keek om me heen op het station. Schijnbaar was iedereen al weg naar het huis. Maar ja, dat kwam vast weer door mijn gedagdroom. Dat ging zo'n beetje de hele dag door. En het ging elke keer over iets anders. De ene keer over mijn fantasiewereldje, de andere keer over realistische dingen. Soms wou ik dat ik leefde in dat fantasiewereldje. Dat wereldje met eenhoorns, chocoladefontijnen en huisjes van snoep. Een echte kinderdroom was het, maar nu als iets ouder kind vond ik het nog steeds geweldig. Geweld vond ik niks, daar walgde ik van. Ook van de oorlog die gevoerd werd. Maar ja, ik dwaalde weer af met mijn gedachten. Ik moest echt dringend naar dat huis gaan lopen. Gelukkig vond ik na een tijdje de weg richting het huis. Het duurde best lang en ik begon moe te worden. Ik werd opgevangen door een butler die niet eens mijn jas wilde aannemen. Verder zei hij dat ik overal af moest blijven en niet zomaar in elke kamer mocht. Wat een oude zeikerd.


    26 - 02 - '16

    [You could let Evelyn bump into Ophelia? ^^]


    help

    David Morgan

    Ik botste bijna tegen het meisje aan, die een andere kant op keek.
    "Excuseer, ik had u niet gezien," zei ze, naar mijn mening iets te beleefd voor een leeftijdsgenoot. "Ik was enkel op weg naar mijn kamer..."
    Ze liep langs me heen ging verder. Ik keek haar ietwat verbaast na.
    Ik besloot maar om eerst even wat door het huis te lopen. Eens kijken of er ergens nog iets bijzonders stond, omdat ik toen ik binnenkwam al zag dat er in dit huis veel beelden en schilderijen zijn. De beelden boeiden mij niet zo veel; meestal stelden ze niet veel voor. Tenminste, dat vond ik. Sommige andere mensen zouden het niet met me eens zijn. Maar schilderijen hadden mij wel altijd geboeid. Je kon er altijd zo veel op zien. Al gauw viel mijn blik op een schilderij waar verschillende wezens op stonden. Dieren, maar ook allerlei mythische wezens, zoals centauren, faunen, satyrs en nog veel meer.
    Toen bedacht ik me dat mijn koffers nog bij de deur stonden. Misschien moest ik ze maar even naar mijn kamer brengen. Ik keek goed om me heen, zodat ik hopelijk zou onthouden waar het schilderij hing, zodat ik het later nog eens goed kon bekijken. Het was in een gang, waar ik kwam als ik, nadat ik de trap op gelopen was, naar links moest. Tegenover het schilderij stond een harnas.
    Ik liep terug naar de trap en stond net op het punt om naar beneden te gaan toen er nog iemand binnenkwam. Weer een meisje. Hoeveel andere kinderen zouden hier al zijn en nog komen. Ik begon het al iets te veel mensen te vinden.
    Ik liep maar naar beneden en pakte gauw mijn koffers en vroeg aan de butler waar mijn kamer lag. Hij vertelde me nors de weg.


    Stenenlikker

    [Mijn personage is nog niet helemaal af, maar zou ik wel al een post mogen schrijven ? Zo ja, wie zou Ailén dan willen meeten ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Of course you can, dan mag je later het personage wel afmaken als je wilt c: ]


    26 - 02 - '16

    Bryson Noah Snow
    Bryson staarde naar het boek op zijn schoot terwijl hij zachtjes heen en weer bewoog met de trein. Zijn benen had hij over elkaar geslagen in een kleermakerszit. Hij probeerde zich te concentreren op het boek maar dat werkte niet echt. Zijn gedachte vlogen steeds naar Dawn. Hij mocht niet bij haar zitten in de trein en zat nu samen met een vuile jongen die Sandy heette en steeds in zijn neus peuterde in een coupé.
    Bryson hoopte van harte dat ze snel bij de professor zouden zijn. Zo'n halfuur later kwam de trein eindelijk tot stilstand. Bryson stak zijn boek weg in zijn koffer en nam zijn spullen waarna hij naar het perron liep. Door de menigte zocht hij naar Dawn maar kon haar niet vinden. Dawn was verstandig en zou haar weg naar het huis wel vinden.
    Hij zag het huis al meteen. Ook niet moeilijk te missen want het was immens. Bryson klopte twee keer beleefd op de reusachtige houten deur die opengedaan werd door een nors kijkende butler.
    "Nog een kind? Hoeveel zijn het er in hemelsnaam? 100? Wat is je naam?" vroeg de butler. De eerste drie vragen vroeg hij eerder aan zichzelf, bedacht Bryson. Die laatste was duidelijk naar hem gericht.
    "Bryson Snow, meneer," hakkelde Bryson en hij stak beleefd zijn hand uit maar de butler negeerde die en opende de deur. "De broer van dat kleintje, is het niet? Ze zoekt je."
    Bryson zuchtte opgelucht. Dawn was al binnen. Zelf vanbinnen was het huis indrukwekkend. Brys had nog nooit zoiets gezien in zijn leven. Hij woonde dan ook maar in een klein huisje met Dawn. De voordeur werd weer dichtgedaan en de butler beende weg. Bryson zag twee andere mensen met elkaar praten en besloot hen te vragen naar Dawn.
    "Excuseer, maar heeft iemand mijn zusje gezien? Ze heeft donkerbruin haar tot aan haar schouders en blauwe ogen."


    kindness is never a burden.

    [Is er iemand voor Ophelia of Wyn?]


    help

    Oke, le random aankondiging:

    Ieder kind gaat nu verstoppertje spelen en ze ontdekken de kast!


    26 - 02 - '16

    Moet ik doen alsof ze het al gewoon hebben afgesproken?


    help

    Jep, ieder kind kent elkaar gewoon nu.


    26 - 02 - '16