• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Ik voelden Harry's andere arm rond mijn middel, wat ik evengoed had gedaan met mijn linkerarm, zodat Harry niet van mijn schoot af kon vallen. Ik murmelde een zacht geluidje en schudde mijn hoofd. 'Ik heb geen idee, Haz. En misschien willen ook wel niet eens weten wat het is...' Dat laatste mompelde ik heel erg zacht, maar net hard genoeg voor Harry om het te horen. Op dit moment kon ik toch wel genieten van hoe we hier met zijn tweën zaten. 'Wel rustig blijven, hè, als je jezelf gaat opfokken heb je er ook niets mee.' Niet dat ik mezelf niet het opfokken was, maar toch.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik heften mijn hoofd iets zodat ik Louis aan kon kijken. Ik hoorde mijn naam, hoe kon ik nou rustig blijven. Ik beet op mijn lip en knikte uiteindelijk langzaam. "Je moet me wel beschermen hoor." Mompelde ik zachtjes en verstopte mijn gezicht weer in Louis zijn nek. Het gaf altijd iets veiligs en fijns af als ik dat deed. Alsof niets me meer kon gebeuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry keek me aan en ik schonk hem een scheve glimlach, waarna ik knikte. 'Natuurlijk, Hazza, vanaf nu laat ik je geen seconde meer alleen...' Ik glimlachte toen hij zijn hoofd weer in mijn nek plaatste en liet mijn arm die om zijn middel lag omhoog glijden, om vervolgens zachtjes door zijn krullen te strelen, wetend dat ik hem daar wel iets mee kon kalmeren, hopelijk. 'Zullen we anders even boven gaan kijken? Anders blijf je er ook de hele tijd aan denken, misschien moet je gewoon even je gedachten verzetten.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Uhm, Kan ik iets doen met Niall bij iemand? :p]


    Take me to wonderland

    [Wie wil Alix meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles
    Ik knikte weer en haalde mijn hoofd weer uit zijn nek. "Oki." Ik kroop langzaam van Louis zijn schoot af maar hield nog steeds zijn hand stevig vast. Ik trok hem overeind en liet hem zijn koffer pakken terwijl ik die van mezelf ook pakten. Ik ging voorop de trap op maar kneep wel Louis hand bijna fijn. "We moeten wel samen slapen." Deelde ik mee. Echt niet dat ik alleen ging slapen hier.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry kroop van mijn schoot af en trok me recht overeind, waarna hij me mijn koffer aangaf en die van zichzelf pakte. Ik glimlachte licht toen ik zijn kneepje in mijn hand voelden en volgde hem de trap op. 'We slapen bijna altijd samen, dus sowieso gaat dat nu ook gebeuren.' Maakte ik er maar een beetje een grapje van, om de sfeer niet helemaal "verpest" te houden. Ik was wel blij dat Harry dat zei, ik zou ook niet graag hier alleen willen slapen. Zeker niet als je van die enge geluiden ging horen en 's nachts klonken alle geluiden juist tien keer zo erg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Ja hoor, dat was te verwachten... Nu waren er al twee doodsbang en moest ik weer extra mijn best gaan doen om het vertrouwen te winnen. Gelukkig had ik de vorm van die jongen zijn grootste liefde aan kunnen nemen, maar dat probeerde ik sowieso altijd. Ik en de anderen hadden dat afgesproken omdat dat makkelijker zou zijn. Helaas was het vorige meisje weggekomen... Weliswaar doorgedraaid, maar toch. Dit keer moest ik het iets liefdevoller aanpakken.
    "Ah... De twee vriendjes slapen samen." zei ik grinnikend. Wacht maar totdat ik ze uit elkaar wist te trekken, samen met Mayari. Ik liep de trappen op om daar eens te kijken en zag daar het koppeltje al boven zitten en een of ander blondje... Hm, hij was ook niet lelijk.
    "Jij daar met die gitaar, speel eens wat." vroeg ik toen ik eenmaal op een bed zat en toekeek. Ik moest eigenlijk leren mijn mond te houden, maar zolang ze maar in het huis bleven...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Samenvatting?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nibug schreef:
    (...)

    [Dus iedereen ziet alle vijf de geesten? :p]


    In principe wel, tenzij ze zich gewoon verbergen. Het is de keuze van de geest wat hij of zij doet... Verbergen of niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    In principe wel, tenzij ze zich gewoon verbergen. Het is de keuze van de geest wat hij of zij doet... Verbergen of niet.

    [Ok. :p En het is nog dag he? Dus Jayden zijn stem is nog een fluistering in je stukje? :p]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Toen we boven kwamen zat Niall met zijn gitaar op bed. Er stonden twee beden naast elkaar met een ruimte ertussen en meteen gooide ik mijn koffer op een van die bedden. Liet Louis los en duwde het andere bed ertegenaan. "Thadah!" Glimlachte ik en liet me achterover op het bed vallen. "Kom." Met mijn benen greep ik Louis Middel vast en en trok hem zo het bed op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nibug schreef:
    (...)
    [Ok. :p En het is nog dag he? Dus Jayden zijn stem is nog een fluistering in je stukje? :p]


    Ja. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik keek op toen Louis en Harry de kamer in kwamen. "Hey," zei ik vrolijk en ing verder met het stemmen van mijn gitaar. "Jij daar met die gitaar, speel eens wat." hoorde ik opeens ene fluistering. Ik draaide me naar het geluid toe, maar ik zag niks. "Harry, Lou, waren jullie dat?" vroeg ik en draaide me naar hun toe. Ik wist dat de fluistering te zacht was en het leek ook niet op een menselijke fluistering, maar wie kon het anders zijn? Mijn blik bleef gericht op de twee jongens en wachtte geduldig af. Ik kon soms ook geduldig zijn hoor.


    Take me to wonderland

    [Okeey, Zayn is er ook nog! Elounor is er niet , dus ben ik werkloos! ]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 19:51 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair