• Ik ben de laatste tijd nogal geïrriteerd door een meisje uit m'n klas. Laten we haar even B noemen.

    B heeft ruzie met een meisje omdat ze nogal schijnheilig bezig is. Nu zitten we met de klas in een groepschat en vertelde ze dat dus. Toen vroeg ik ''hoezo dan''? ging ze meteen helemaal te keer dat ik niet alles hoef te weten en dat ik niet voor de 'parol' hoef te spelen enzo. Maar als je niet wilt vertellen waarom, waarom zet je het dan in een groepschat? Ik zit de laatste tijd ook niet lekker in m'n vel, maar ik wil niet dat iedereen het weet dus zet ik het niet neer in een groepschat.
    Nu komt dus de grootste grap:
    Ze zegt dat ik niet voor parol moet spelen terwijl, als ik niet lekker in m'n vel zit, zij alles moet weten.
    Laatst werd het me allemaal te veel dus zat ik met een beste vriendin in de gang, komt ze naar me toe uit de les ''Ik moest niet naar de wc, ik wou gewoon weten wat er met je is'' of laatst toen ik met die beste vriendin wou praten, toen zei ze ''Wat is er''? dus ik zeg niks, zegt ze ''Je hoeft niet te zeggen dat er niks is, zeg dan gewoon dat je er niet over wil praten''.

    Ligt het nou aan mij? En vervolgens kraakt ze me af..
    Ze doet dit dus elke keer en nu ben ik er een beetje klaar mee

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 13:57 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    ....Groepschat?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    ....Groepschat?


    Op what's app


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Lol volgens mij ligt het aan haar
    Gewoon iemand die graag de aandacht wilt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Op what's app

    Owww! Groeps-chat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)
    Owww! Groeps-chat.


    Daarbij zou ik haar gewoon negeren. Zij wilt aandacht, en dat is ze niet waard.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sla haar
    Is het gewoon een klasgenoot, wat als je geen vrienden bent hoeft zij toch ook niets van je te verlangen en ben jij haar niks verschuldigd (zoals verklaringen). Ik zou haar gewoon zoveel mogelijk proberen te negeren en als je echt boos bent over haar, over haar gaan praten tegen een vriendin en dan echt negatief. Helpt alijd.


    ©1998

    Zijn mensen hypocriet!
    Nooit! Dat kan niet :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.