• Ik vind het nu (21 april) nog steeds leuk om nieuwe stories binnen te krijgen, dus stuur ze maar!


    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe stories.

    Waar moet de story aan voldoen?
    - ABN geschreven
    - Een goede verhaallijn
    - Het moet origineel zijn

    Als je story hier niet aan voldoet, zal ik hem sowieso niet lezen.

    Wat ik sowieso lees:
    - OP stories

    Wat ik misschien lees:
    - HP stories
    - One Direction stories
    - Voetbal stories

    Wat ik sowieso niet lees:
    - Bromance stories

    Twijfel je of ik je verhaal zal lezen, dan mag je het hier altijd plaatsen. Ik zal sowieso overal een kijkje nemen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wanneer papier sneetjes mes steken worden
    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden

    Het is een onbekende personen verhaal
    Kan 16+ in voorkomen maar voorlopig nog niet =)

    Myrra jonge vrouw die leeft in een middeleeuwse vestingstad, deze stad word echter geterroriseerd door dieven moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Haar broer zit in een ondergrondse beweging die de strijd aangaat met dit onkruid, echter word zij mee gezogen in de problemen die ontstaan. Ze besluit dat het nu beter is om te vechten dan te blijven wachten tot ze aan haar deur komen. Natuurlijk is het ongehoord dat een vrouw zich mengt in deze situaties.

    Ik probeer iedere dag een stukje te posten.
    het is nederlands gesproken en geschreven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Klikkie

    ik hoop dat je het een leuk verhaal vind, ik zit nog niet zo lang op Q, dus probeer zoveel mogelijk me verhaal te maken..
    ik hoop dat je der tijd genoeg voor heb om der even een kijkje te nemen..

    Alvast bedankt..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Chasing goals.

    Vlinders: Hemelsblauw



    Olivia Wesley kan geesten zien en met ze praten. Felix is een goede vriend van haar, maar als ze gaat verhuizen blijkt dat hij een groot geheim heeft waar zij onderdeel van uitmaakt.
    Samen met Feike en Kiki gaat ze op onderzoek uit. Ze komen erachter dat Felix is vermoord door iemand. Wie? Dat blijt een raadsel. Wel vinden ze een groot boek met allerlei spreuken en recepten erin.
    Op school moet ze echter voorzichtig zijn, want er blijken een paar verraders in het spel te zitten die er alles aan zullen doen om hun plannen te dwarsbomen.
    Daarnaast wordt Olivia verliefd op Jason. Of ze hem haar geheimen verteld?????

    http://www.quizlet.nl/stories/105269/vlinders-hemelsblauw/

    Ik hoop dat je het leukt vindt...:$

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 18:49 ]


    TELL THE TRUTH. Let us dare to write about those things we think, but do not say - or avoid thinking about entirely.

    -

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:28 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |



    some people dream of success, others stay awake to achieve it


    - er zitten geen beroemde mensen, onbekende personen dus!

    Ik ben er net vandaag mee gestart (A)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:39 ]


    dream, dare, fly!

    ik ben een storie begonnen met One Direction & Demi lovato

    Mischien wil je het wel lezen ?

    Problems - Demi Lovato & OneDirection

    Ik zelf vind de inhoud best mooi.. Geen kapsones

    Als je hem gaat lezen...

    THANK YOU SO MUCH

    xEsmee


    @xEsmeeOfficial (cody simpson follows)

    ABN geschreven
    Ik doe mijn best (A)

    Een goede verhaallijn
    Bij mij vind je altijd meerdere verhaallijnen door elkaar.(hoera)

    Het moet origineel zijn
    Die zijn ook leuker om te schrijven.
    Ik heb één verhaal, wat officieel fanfictie is, maar eigenlijk is het een origineel waarbij de serie alleen voor insiders is te herkennen.

    Twijfel je of ik je verhaal zal lezen, dan mag je het hier altijd plaatsen. Ik zal sowieso overal een kijkje nemen.
    Ik kan uit je profiel niet halen of je liever verhalen met veel humor leest of juist heftig drama of iets anders. Daarom een kort verhaal voor jou:
    Zomer in Wenen
    Een 'jongen ontmoet jongen' verhaal zonder 16+ scenes.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:56 ]

    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife

    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?


    Actie, liefde, onbekende personen, spanning.

    The Man Of My Dreams

    *ik post meerdere keren per dag


    Bad decisions make good stories.



    'After all this time Severus?'
    'Always.'


    - Verleden van Severus Snape
    - Alle leeftijden
    - Abo, ik waarschuw niet


    Black Sky || Severus Snape


    'She walks on starlight.'

    Hier is een van mijn verhalen, dit is de nieuwste die ik tot nu toe geschreven heb, misschien dat je tijd heb om het toch nog te lezen.

    Mysterieus


    Alvast bedankt..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Insanity • Draco [HP]



    Het jaar Harry James Potter werd geboren was voor vele tovenaars en heksen een redding. Ze vierde zijn geboortedag alsof het een traditie was. Maar wat niemand wist is dat in datzelfde jaar nog een belangrijke heks was geboren. Ze droeg de naam Regina met zich mee. Een achternaam had ze niet, want ze was als vondeling neergelegd bij het Zweinstein kasteel. Regina werd één van de machtigste heksen ooit. Haar magie gebruikend voor het slechte doeleinde, waarschijnlijk was dat ook de reden waarom niemand van haar bestaan afwist. Niemand wilde het over Regina hebben. Heer Voldemort was met zijn leger niks vergeleken bij de magie waarover Regina beschikte. Want Voldemort mocht zich dan keer op keer terug trekken, Regina was het echte kwaad waarvoor gevreesd moest worden. En echte kwaadheid neemt nooit rust.


    Chaos is a ladder.

    http://www.quizlet.nl/stories/109385/green-eyes/

    - Fantasy, Actie, Onbekende Personen
    - Alle Leeftijden
    - Proloog komt er z.s.m. aan!

    Green Eyes



    Green Eyes gaat over Volux die geadopteerd is door een Sterrenelf nadat zijn ouders zijn omgekomen.
    Hij kan er zich allemaal niet veel meer van herinneren en hij heeft ook nog niet het gevoel gehad om achter de waarheid te komen.
    Zijn dagen in het vertrek van de oude Sterrenelf hebben veel voordelen, waaronder de vriendschap met zijn kleindochter Poloma, die erg goed in boogschieten is.
    Als ze op een gewone dag het bos in gaan vinden ze een geheimzinnige kaart, die ze uiteraard meenemen.
    Vanaf die dag zal veel veranderen in het leven van Volux en Poloma.
    En waren ze voorbestemd voor het vinden van de geheimzinnige kaart? Of was het puur toeval?