• Ik vind het nu (21 april) nog steeds leuk om nieuwe stories binnen te krijgen, dus stuur ze maar!


    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe stories.

    Waar moet de story aan voldoen?
    - ABN geschreven
    - Een goede verhaallijn
    - Het moet origineel zijn

    Als je story hier niet aan voldoet, zal ik hem sowieso niet lezen.

    Wat ik sowieso lees:
    - OP stories

    Wat ik misschien lees:
    - HP stories
    - One Direction stories
    - Voetbal stories

    Wat ik sowieso niet lees:
    - Bromance stories

    Twijfel je of ik je verhaal zal lezen, dan mag je het hier altijd plaatsen. Ik zal sowieso overal een kijkje nemen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    'Danielle, Daniell Peazer || Liam Payne' De proloog is Engels, maar vanaf het eerste hoofdstuk is alles in het Nederlands geschreven. http://www.quizlet.nl/stories/117004/danielle-danielle-peazer--liam-payne/


    Am I punk rock already?







    You're like a storm against the window
    Follow me around just like a shadow
    I'll swim a never ending ocean
    Until you bring back your devotion




    I think a gentleman is someone who holds
    the comfort of other people above their own.
    The instinct to do that is inside every good man,
    I believe.
    The rules about opening doors
    and buying dinner
    and all of that a gentleman stuff is a chess game,
    especially these days.


    A gentleman is simply just a patient wolf.
    But they forget there's also two sides to every girl.















    One Direction bestaat.
    Harry Edward Styles.
    Louise Rose Lockwood.
    Bevat 16+
    Nederlands geschreven & gesproken. (ABN)
    Ik waarschuw niet, neem abo.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you cant get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:24 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx

    (ik post elke dag of om de dag een hoofdstuk)

    Psycho Friends


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.quizlet.nl/stories/116830/summer-love-niall-horan/

    Het is wel een One Direcion verhaal, maar er komt niks van Bromance in voor!

    ~Nederlands || Word in de Zomer Vakantie vertaalt naar het Engels
    ~One Direction bestaat NIET
    ~Enkel Niall Horan
    ~Romantiek || Liefde

    ~...

    Ik hoop dat je het een leuk verhaal vindt en zeker een reactie achterlaat, opbouwende kritiek is altijd welkom!x

    Darknesss

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:25 ]


    One Direction gefreakt


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/117431/the-ballet-boy-/
    The Ballet Boy ~, Onbekende Personen :3


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The thing isnot to stop questioning - Albert Einstein

    Heey!
    Momenteel ben ik bezig met een story: I forgive you || Niall Horan
    Ik wil niet teveel gaan verklappen, daarom heb ik onder de spoiler knop de proloog gezet.
    De hoofdpersonages;
    Elise Ella Hensson:


    Niall James Horan:



    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !

    ik heb miss wel een verhaal. wat niet veel voorkomt op Q. :p hopes you likes : p



    soundtrack :


    Ze komen terug
    Je kunt ze niet zien
    Ze ruiken je angst
    Je kan je niet verbergen
    De jacht is geopend
    Bid


    voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
    ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
    maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
    vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
    ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
    en toen gebeurde dit...




    http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you can't get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf




    'Hi, what's your name?' He asked,
    'Dawn.. What's yours?' I answered.
    'My name is Fred, and this is my twin brother George' Said Fred,
    He was obviously proud to have a twin brother.
    'You guys are twins..? I used to be a Twin too..'
    'What happened?' George whispered.
    'She died..' I said, and slowly tears where starting to drip down my cheeks..



    ~×××~









    -Starts 21-06-13
    -Ends someday
    -Engelse namen
    -Niet de complete verhaallijn
    -Ik waarschuw NIET dus neem een Abo!
    -Reactie's motiveren me om verder te gaan (:


    Take a look if you want d:


    Little do you know



    In de droge stad Lance, ergens in Nederland, gebeurde er nooit wat bijzonders. De zestienjarige Loté Beckers woonde er in en verveelde zich in de zomervakantie. Omdat ze dat jaar niet op vakantie ging, was dat thuisblijven geblazen. Thuis was het nogal een saaie boel. Ze was enig kind en de enige twee mensen wie haar gezelschap brachten waren haar ouders. Haar moeder Samantha en haar vader Stan Beckers hadden wel werk, maar in de zomervakantie hadden ze vrije dagen opgevraagd. Nou, omdat Loté geen vriendinnen had op school, kon ze nooit met iemand naar buiten om iets leuks te doen. Op een dag besefte ze dat het niet goed was om de hele vakantie thuis te blijven. Ze besloot naar buiten te gaan en met de trein naar Parijs gaan. Het begon allemaal heel leuk, ook voor Loté zelf, maar wat als ze daar naar een museum ging met allemaal schilderijen met erop.. met erop iets bijzonders? Met erop.. een kalender?


    Deze story is gebaseerd op de oude voorspelling van dat de wereld zou vergaan op eenentwintig december 2012.

    © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -