• Ik ben gestopt.


    Klaar:
    TOPIC 1
    EsmeexLouis
    Eyes
    Eluveitie 2
    EsmeexLouis

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oke, ik heb het geprobeerd en ik ben er achter gekomen dat ik heel slecht ben in het maken van covers (:
    Dus wil jij er nog eentje voor me maken?

    Tekst: I Can't Live Without You
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Horizontaal
    Username erop? Nee
    Foto's:





    En deze als achtergrond:




    Extra's: Het is een fantasy verhaal
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Het komt erop neer dat Liz dood is en in een soort wereld leeft voor doden, en toen ze nog op aarde leefde (dus toen ze nog niet dood was) had ze verkering met Niall. En in die wereld vind ze een manier om contact te hebben met Niall.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 15:02 ]


    "Family don’t end in blood”

    Tekst: Creatures of the night, de tekst het liefst in het rood (als dat mogelijk is)
    Cover horizontaal of verticaal? Horizontaal
    Username erop? Nee
    Foto's:


    Deze foto als achtergrond min of meer



    Bij deze graag alleen het meisje ervan gebruiken


    Bij deze graag alleen de heksenketel ervan gebruiken
    Extra's: Het verhaal is een Fantasy verhaal
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Fantasy verhaal, waar wezens in voor komen waar men al lang verhalen over verteld. (Sorry, slechte samenvatting)


    Physics is awesome

    EsmeexLouis schreef:
    Oke, ik heb het geprobeerd en ik ben er achter gekomen dat ik heel slecht ben in het maken van covers (:
    Dus wil jij er nog eentje voor me maken?

    Tekst: I Can't Live Without You
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Horizontaal
    Username erop? Nee
    Foto's:


    Extra's: Het is een fantasy verhaal
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Het komt erop neer dat Liz dood is en in een soort wereld leeft voor doden, en toen ze nog op aarde leefde (dus toen ze nog niet dood was) had ze verkering met Niall. En in die wereld vind ze een manier om contact te hebben met Niall.




    Zo goed? Als je wil kan ik je wel wat uitleggen hoor c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    OMG DIE IS ZOO MOOI! Thankkyouu! Nee je hoeft het niet uit te leggen eigenlijk, want ik laat ze wel gewoon bij jou maken, want die van jou zijn echt supermooi (:


    "Family don’t end in blood”

    Eyes schreef:
    Tekst: Creatures of the night, de tekst het liefst in het rood (als dat mogelijk is)
    Cover horizontaal of verticaal? Horizontaal
    Username erop? Nee
    Foto's:

    Extra's: Het verhaal is een Fantasy verhaal
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Fantasy verhaal, waar wezens in voor komen waar men al lang verhalen over verteld. (Sorry, slechte samenvatting)




    Je foto's waren nogal klein, dus daardoor de slechte kwaliteit. Maar ik hoop dat je 'm mooi vind, ik heb wat met de tekst proberen te doen, maar als je het niet mooi vind veranderd ik het wel (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    EsmeexLouis schreef:
    OMG DIE IS ZOO MOOI! Thankkyouu! Nee je hoeft het niet uit te leggen eigenlijk, want ik laat ze wel gewoon bij jou maken, want die van jou zijn echt supermooi (:


    Ghaha, kan ook :'D Bedankt <3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)



    Je foto's waren nogal klein, dus daardoor de slechte kwaliteit. Maar ik hoop dat je 'm mooi vind, ik heb wat met de tekst proberen te doen, maar als je het niet mooi vind veranderd ik het wel (:


    Hij is mooi geworden, maar ik wilde eigenlijk de heksenketel en niet de heks zelf. Als je wil kan ik de foto's wl opnieuw uploaden en dan de linkjes neer zetten als dat helpt qua kwaliteit.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hij is mooi geworden, maar ik wilde eigenlijk de heksenketel en niet de heks zelf. Als je wil kan ik de foto's wl opnieuw uploaden en dan de linkjes neer zetten als dat helpt qua kwaliteit.


    O! Sorry, verkeerd begrepen. En dat andere meisje, wilde je haar vleugels erop of niet?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    O! Sorry, verkeerd begrepen. En dat andere meisje, wilde je haar vleugels erop of niet?


    Bij dat andere meisje wilde ik haar vleugels juist niet. Ik vind mij zelf nu echt een zeikerd, aangezien je zo te zien echt je best hebt gedaan.:$


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Bij dat andere meisje wilde ik haar vleugels juist niet. Ik vind mij zelf nu echt een zeikerd, aangezien je zo te zien echt je best hebt gedaan.:$


    Geeft niet, hoor, het is niet zoveel aanpassen ^^ Bijna klaar, komt eraan (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Geeft niet, hoor, het is niet zoveel aanpassen ^^ Bijna klaar, komt eraan (:



    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)



    Hij is echt awesome! Heel erg bedankt.


    Physics is awesome

    Titel: Levensruil
    Foto's: 1, 2, 3
    Verticaal/Horizontaal: Ik wil graag een verticale cover. De foto's 1 en 2 aan (niet helemaal in) elkaar geblend bovenaan hebben en de twee meisjes beneden zonder de menigte om hen heen.
    Kleur: Maak er maar 1 in kleur en zwart wit, ik weet namelijk zelf nog niet echt wat ik wil.
    Extra: -


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    (...)

    Hij is echt awesome! Heel erg bedankt.


    Graag gedaan!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eluveitie schreef:
    Titel: Levensruil
    Foto's: 1, 2, 3
    Verticaal/Horizontaal: Ik wil graag een verticale cover. De foto's 1 en 2 aan (niet helemaal in) elkaar geblend bovenaan hebben en de twee meisjes beneden zonder de menigte om hen heen.
    Kleur: Maak er maar 1 in kleur en zwart wit, ik weet namelijk zelf nog niet echt wat ik wil.
    Extra: -


    Is het erg als ik 'm morgenavond pas maak, want ik moet morgen vroeg op en ben pas 's avonds terug... :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov