• Ik ben gestopt.


    Klaar:
    TOPIC 1
    EsmeexLouis
    Eyes
    Eluveitie 2
    EsmeexLouis

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    jaaa xD tnx


    If you can dream it, you can do it❤️

    Tekst: Forever
    Cover horizontaal of verticaal? Mijn voorkeur gaat zeker uit naar verticaal.
    Username erop? Nee, beslist niet.
    Foto's: Foto 1 || Foto 2 || Foto 3 || Foto 4 || De achtergrond ||
    Extra's: De achtergrond mag ook afwijken, zo lang het maar een bos is. En zou het alsjeblieft hetzelfde lettertype kunnen zijn als wat je hebt gebruikt voor "Levensruil" van Eluveitie? En ik weet dat het echt heel veel foto's zijn, maar ik heb ze er het liefst allemaal in, als het kan. En kan er ergens, in het lettertype Verdana bij worden geschreven: She wanted immortality.
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Anastasia is een jonge vrouw die leeft bij de Denali coven. Ze is gevonden door Kate en Tanya nadat ze was aangevallen door een andere vampier. Sindsdien leeft Anastasia bij hun. En wanneer de Cullens willen dat de Denali coven bij hun op bezoek komt, gaat Anastasia mee. Maar in Forks stapelen de problemen zich op. Een wolf van de Quileute indianen heeft een imprenting op haar, terwijl Anastasia gevoelens koestert voor een vampier. En al gauw weet ook de Volturi af van de komst van Anastasia.

    Het verhaal gaat over The Twilight Saga.


    Chaos is a ladder.

    Tekst: Never Stopped Loving You
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Wat voor jou het handigst is
    Username erop? Nee
    Foto's:





    En deze als achtergrond:



    Extra's: Nope

    Eventuele korte samenvatting verhaal: Emily wordt thuis geslagen en gepest op school. Ze heeft op jongere leeftijd een jongen ontmoet (die toen van haar leeftijd was) maar heeft hem daarna nooit meer gezien. Die jongen is Louis Tomlinson. Later, als ze ouder is, ziet ze hem op tv in One Direction. En dan beseft ze dat ze na al die jaren nog steeds verliefd op hem is.


    Ain't nobody got time for bees

    Kun je hem trouwens vanavond al af hebben? Of gaat dat niet meer lukken? x


    Ain't nobody got time for bees

    Sorry dat ik zo zeur, maar wil je ff reageren als je dit leest? Dan weet ik in ieder geval of je hem vanavond/morgen af kunt hebben of niet xx


    Ain't nobody got time for bees

    Met welk programma maak je deze prachtige foto's als ik het mag vragen? ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    kan er nog worden aangevragen?


    Dit is mijn signature

    Nee. Ik ben gestopt, sorry.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    jammer:S

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:52 ]


    Dit is mijn signature