• Ik ben gestopt.


    Klaar:
    TOPIC 1
    EsmeexLouis
    Eyes
    Eluveitie 2
    EsmeexLouis

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Is het erg als ik 'm morgenavond pas maak, want ik moet morgen vroeg op en ben pas 's avonds terug... :s


    Neem de tijd c:


    26 - 02 - '16

    Hey, in topic 1 had je er ook een voor me gemaakt, maar ik wil er graag een andere tekst op ;S kan dat?

    Deze had je toen voor me gemaakt:



    En dit is de tekst die ik er nu op wil:
    Against Forced Love

    Sorry dat ik zo zeur! xxx


    "Family don’t end in blood”

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Neem de tijd c:






    Zo goed? (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:42 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)





    Zo goed? (:


    Ik vind ze erg mooi!
    Dankje!


    26 - 02 - '16

    EsmeexLouis schreef:
    Hey, in topic 1 had je er ook een voor me gemaakt, maar ik wil er graag een andere tekst op ;S kan dat?

    Deze had je toen voor me gemaakt:



    En dit is de tekst die ik er nu op wil:
    Against Forced Love

    Sorry dat ik zo zeur! xxx




    S'il vous plaît. En je zeurt niet c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)



    S'il vous plaît. En je zeurt niet c:


    Thankyouu! En gelukkig vind je niet dat ik zeur ^^


    "Family don’t end in blood”

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik vind ze erg mooi!
    Dankje!


    Graag gedaan!

    EsmeexLouis schreef:
    (...)

    Thankyouu! En gelukkig vind je niet dat ik zeur ^^


    You're welcome!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb een probleem. De cover die je gemaakt had bevatte plaatjes van beroemde mensen, dat mag niet voor de wedstrijd waar ik aan meedoen. Zou je hem weer net zo kunnen maken, met dezelfde achtergrond, maar dan met dit plaatje vooraan?


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik heb een probleem. De cover die je gemaakt had bevatte plaatjes van beroemde mensen, dat mag niet voor de wedstrijd waar ik aan meedoen. Zou je hem weer net zo kunnen maken, met dezelfde achtergrond, maar dan met dit plaatje vooraan?



    Komt eraan (: In kleur of niet?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:35 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tekst:The Same
    Cover horizontaal of verticaal? maaakt niet uit,zolang het maar mijn profielplaatjes kan worden:)
    Username erop? maakt niet uit
    Foto's: Wat te maken heeft met The same, maar absoluut geen 2ling
    Extra's:iets magisch misschien:)en minstens 2 plaatjes vermengd :)
    Eventuele korte samenvatting verhaal:geen verhaal;) kan er wel een verhaal van maken xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ortelius schreef:
    (...)

    Komt eraan (: In kleur of niet?





    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Befree schreef:
    Tekst:The Same
    Cover horizontaal of verticaal? maaakt niet uit,zolang het maar mijn profielplaatjes kan worden:)
    Username erop? maakt niet uit
    Foto's: Wat te maken heeft met The same, maar absoluut geen 2ling
    Extra's:iets magisch misschien:)en minstens 2 plaatjes vermengd :)
    Eventuele korte samenvatting verhaal:geen verhaal;) kan er wel een verhaal van maken xD




    Zo goed? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ja hij is leuk, maar zou je er iets magisch in willen voegen dan word ie nog leuker:)wat doe je dat trouwens snel;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Dankje!!! c:


    26 - 02 - '16

    Befree schreef:
    ja hij is leuk, maar zou je er iets magisch in willen voegen dan word ie nog leuker:)wat doe je dat trouwens snel;)
    µ


    Zo?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:24 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov