• Ik las net dit artikel op internet en kan de schrijfster daar van echt wel wurgen op dit moment.
    So what dat ze iets is aangekomen, ze blijf een ontzettend mooi meisje.

    Ik kan écht niet tegen mensen die dit soort dingen schrijven, en dan ook nog sommige mensen die bij de reacties zeggen dat Barbara Palvin dik is, pffft.


    Mod: de site aangegeven kan als aanstootgevend worden ervaren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2013 - 18:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    Lol, ze is mooier. En echt, dat soort dingen lees ik liever niet eens. Maakt me alleen maar treurig om de maatschappij waarin we leven.

    Thank god that there also people with brains


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niet normaal dit

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:35 ]

    Madonna schreef:
    Zulke mensen heb je altijd. Het heeft weinig zin om je er druk over te maken.

    Mithrandir schreef:
    Wat is dat voor 'n site o_o Het neigt nogal naar pro-ana.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jezus fucking Christ, wat mensen soms zeggen. Dat ze zich lekker met zichzelf bemoeien en zelf wat aankomen in plaats van steeds dunner te worden en ervan overtuigd zijn dat iedereen dat ook moet doen.

    Ik kan niet boos worden op die Pro-ana types, omdat ik denk dat als ik dat persoonlijk tegen ze doe dat ze alleen maar doorgaan. .__.

    Depay schreef:
    Ze is nog steeds super slank. Wat een gezeur hoor. Ik vind haar nu ze wat is 'aangekomen' mooier dan toen ze nog zo dun was.


    Hier ben ik het mee eens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    RainbowDash schreef:
    Holy shit, die hele site is zo. Kill it


    WITH FIRE!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sorry, maar die vrouw van dat artikel is volgens mij niet helemaal goed in haar boven kamer. Als je er zo uit kan zien en gezond kan zijn, dan vind ik dat echt knap. Zoveel verschil zie ik in ieder geval niet bij de foto's.

    Ik vind het echt erg dat zoiets op het internet staat, heel veel meisjes zijn onzeker en als een model dan zo bekritiseert word, dat is gewoon erg. Ik bedoel, sommige meisjes willen op een model lijken. Is er een model dat gewoon zichzelf is en blijkbaar niet erg vind dat ze wat aan komt, dan krijgt ze dit over zich heen.


    Physics is awesome

    Sommige mensen kunnen echt niet begrijpen dat mannen liever vol dan slank hebben.. (Ik kan het weten.)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    Sommige mensen kunnen echt niet begrijpen dat mannen liever vol dan slank hebben.. (Ik kan het weten.)

    All true. De meeste mannen houden van tits 'n ass. Of die van mij in elk geval, lol.


    ars moriendi

    Junns schreef:
    (...)

    WITH FIRE!

    QUICKLY, BEFORE IT LAYS EGGS!

    Toulon schreef:
    Niet normaal dit


    26 - 02 - '16

    Kubi schreef:
    Jezus fucking Christ, wat mensen soms zeggen. Dat ze zich lekker met zichzelf bemoeien en zelf wat aankomen in plaats van steeds dunner te worden en ervan overtuigd zijn dat iedereen dat ook moet doen.

    Ik kan niet boos worden op die Pro-ana types, omdat ik denk dat als ik dat persoonlijk tegen ze doe dat ze alleen maar doorgaan. .__.


    Dat is niet eens pro-ana, dit is gewoon een jaloerse trut die zich alleen beter kan voelen door dit soort dingen. Het word vaak door elkaar gehaald waardoor mensen met pro-ana er veel slechter opstaan dan ze werkelijk zijn.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    All true. De meeste mannen houden van tits 'n ass. Of die van mij in elk geval, lol.


    Die van mij ook :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    All true. De meeste mannen houden van tits 'n ass. Of die van mij in elk geval, lol.


    Yes! Dat is wel heel erg waar.


    Your make-up is terrible