• Ik las net dit artikel op internet en kan de schrijfster daar van echt wel wurgen op dit moment.
    So what dat ze iets is aangekomen, ze blijf een ontzettend mooi meisje.

    Ik kan écht niet tegen mensen die dit soort dingen schrijven, en dan ook nog sommige mensen die bij de reacties zeggen dat Barbara Palvin dik is, pffft.


    Mod: de site aangegeven kan als aanstootgevend worden ervaren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2013 - 18:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    All true. De meeste mannen houden van tits 'n ass. Of die van mij in elk geval, lol.

    True shit :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    All true. De meeste mannen houden van tits 'n ass. Of die van mij in elk geval, lol.


    Uitstekende botten zijn niet goed te poken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Uitstekende botten zijn niet goed te poken D:


    Maar uitstekende botten vind ik sowieso eng, ongeacht of het een vrouw of een man is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar uitstekende botten vind ik sowieso eng, ongeacht of het een vrouw of een man is.

    Helemaal mee eens. Nou ja, niet over het poken, maar wel over uitstekende botten. Een beetje kan wel, natuurlijk, zolang het klopt met de rest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De naam van de site alleen al, maakt duidelijk dat het een pro-ana site is. Zo een sites zouden echt verboden moeten worden. Wie weet hoeveel onzekere 12-jarige meisjes daar op belanden en zo een eetstoornis krijgen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Elucidate schreef:
    De naam van de site alleen al, maakt duidelijk dat het een pro-ana site is. Zo een sites zouden echt verboden moeten worden. Wie weet hoeveel onzekere 12-jarige meisjes daar op belanden en zo een eetstoornis krijgen.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh damn, ik wou op dat artikel reageren maar het lukt niet :c
    Ik wed ervoor dat die "Skinny Gurl" zelf gewoon een dikke trut achter haar scherm is. Pft.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Elucidate schreef:
    De naam van de site alleen al, maakt duidelijk dat het een pro-ana site is. Zo een sites zouden echt verboden moeten worden. Wie weet hoeveel onzekere 12-jarige meisjes daar op belanden en zo een eetstoornis krijgen.


    Geen. Mensen hebben echt geen idee hoe dat in zijn werking gaat.


    Your make-up is terrible

    Should post a pic of my belly and watch how everyone faints. Arrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik zulke berichten zie, vraag ik mij af waarom zoveel meisjes een moord zouden doen om een carrière als model te hebben.


    Tell me about it, stud.

    totaly agree !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb een goed idee; gooi een bom op die lui.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tja, gezien de site verbaast het me niet dat ze zo'n dingen schrijven, maar ik ben het er absoluut niet mee eens natuurlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Capricious schreef:
    Hier heb ik geen woorden voor. Volgens mij is er iets goed mis in de hersenpan van degene die dat heeft geschreven.


    Klopt, er IS ook iets niet goed in haar bovenkamer. Kijk, ik heb het allemaal met jullie eens hoor, ze ziet er in de tweede serie foto's beter uit als in de eerste. Maar alsjeblieft. Ik snap dat het lastig te berijpen is als je zelf niet zo denkt, maar die gedachtegang is niet zo 1, 2, 3 uit te zetten. Ik heb zelf ook periodes dat ik mezelf volledig onderuit haal.. en het enige wat ik op straat en op school zie lopen dunne of dikke benen zijn. En tja, nu is het alleen een beetje jammer dat er sites zoals deze bestaan, die dit gedrag alleen maar aansporen...

    Jaimes schreef:
    Ik vind haar mooier geworden nu. En ik wil gráág met je meewurgen!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."