• Wie is jou favoriete speler in de lord of the rings?

    Legolas : 12 fan's
    [Aragorn : 6 fan's
    Gollem 5 fan's
    Faramir 4 fan's
    Sam : 3 fan's
    Gimli 3 fan's
    Gangdalf 3 fan's
    Frodo: 3 fan's
    Pippin 3 fan

    [/orange]
    Boromir : 1 fan
    Merry : 1 fan
    Éowyn : 1 fan




    Legolas loopt ver voor

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:04 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Blijf alsjeblieft een beetje on-topic.

    Btw ik stem ofcourse op Mr. Greenleaf (Legolas)
    Maar ik vind Gollum ook geweldig goed! Vooral in The Hobbit, daar is hij schattig.

    Acteur: Andy Serkis (Sméagol)

    Personages: Smeagol, Sam, Faramir, Gimli, Elrond en oké, Legolas, omdat hij Captain Obvious is :'D


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het komt over alsof je zegt dat als je alleen de films hebt gezien, je geen fan ervan mag zijn en al helemaal niet mag vragen wie anderen het leukst vinden. Ik heb de boeken ook niet gelezen en toch vind ik het heel erg leuk. Dat is niet meer een paar uurtjes spenderen aan het kijken van de films, of vind jij 4 uur per extended deel maar een paar uurtjes?



    Nu verdraai je mijn woorden helemaal. Ik zei dat het een beetje 'plat' voelde. Als ik de Harry Potter boeken vergelijk met de films, dan vertellen de films maar een klein stukje van het totale verhaal. Ik erger me altijd een beetje aan mensen die die-hard fan zijn terwijl ze het hele verhaal niet eens kennen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je 10 bent kan je nog steeds die boeken snappen. En dit gaat beetje de verkeerde richting op.

    De tussenstand is
    Legolas : 5 fan's
    Aragorn : 3 fan's
    Frodo: 2 fan's
    Sam : 2 fan's
    Gollem 2 fan's
    Faramir : 1 fan


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    saphyra schreef:
    Als je 10 bent kan je nog steeds die boeken snappen. En dit gaat beetje de verkeerde richting op.

    De tussenstand is
    Legolas : 5 fan's
    Aragorn : 3 fan's
    Frodo: 2 fan's
    Sam : 2 fan's
    Gollem 2 fan's
    Faramir : 1 fan


    Ik heb het niet over snappen, en het gaat niet over jou.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)


    Nu verdraai je mijn woorden helemaal. Ik zei dat het een beetje 'plat' voelde. Als ik de Harry Potter boeken vergelijk met de films, dan vertellen de films maar een klein stukje van het totale verhaal. Ik erger me altijd een beetje aan mensen die die-hard fan zijn terwijl ze het hele verhaal niet eens kennen.
    Uhm... en dit heeft iets met het topic te maken omdat?

    Nu begint dit een beetje een off-Topic te worden. Willen jullie hier alstublieft mee ophouden en verder via pb berichten praten?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ewijn schreef:
    Ben ik hier nou een loner Faramir fan?

    I'm with you!


    Caution first, always.

    Thranduilion schreef:
    (...)
    I'm with you!


    Yaaay!
    Hee, jij hebt geloof ik ooit een berichtje in mn gb gepost dat je mn oude profielfoto leuk vond :)


    Stenenlikker

    Sam en Faramir. Die zijn super awesome en aardig en knap.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Legolas : 4 fan's
    Aragorn : 3 fan's
    Sam : 3 fan's
    Frodo: 2 fan's
    Faramir : 2 fan's

    Aragorn en Sam zijn bijna bij Legolas maar voor Frodo en Faramir...

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:11 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas Greenleaf, prince of Mirkwood. Hij is echt mijn alltime favorite. Aragorn vind ik ook gaaf, maar Legolas staat ver boven hem.
    En van Boromir vind ik maar één ding leuk en dat is dit:


    Ik heb trouwens toevallig vandaag deel 1 weer zitten kijken en ik wilde morgen beginnen in het eerste boek x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    Legolas Greenleaf, prince of Mirkwood. Hij is echt mijn alltime favorite. Aragorn vind ik ook gaaf, maar Legolas staat ver boven hem.
    En van Boromir vind ik maar één ding leuk en dat is dit:


    Ik heb trouwens toevallig vandaag deel 1 weer zitten kijken en ik wilde morgen beginnen in het eerste boek x'D
    *snif* Boromir! *sob*

    Legolas


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Legolas.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:30 ]