• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes

Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes

Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.

Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries

Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard

Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.

Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Georgie Henley
    "Georgie!" Hoor ik een bekende vrouwen stem naar me roepen. Meteen kijk ik op en tuur naar de blond op en neer dansende lokken van een jonge vrouw. Het duurt even voordat ik haar stem herken en alles zich tot een duidelijk plaatje voort wanneer ik ook het gezicht zie.
    "Cara," beantwoord ik haar glimlachend. Cara en ik hadden elkaar een paar maanden geleden leren kennen toen ik zelf voor één klein modeblad moest poseren en zij daarna met dezelfde fotograaf door zou racen door heel London om kiekjes te maken voor het voorblad van dé Vogue. In de tijd dat ik mijn pauze had en zij ongeduldig zat weg te kwijnen achter een tijdschrift en met een koffie in haar hand, hadden we wat gebabbeld over van alles en nog wat. Het was best gezellig geweest en ergens had ik het altijd jammer gevonden dat we geen nummers uitgewisseld hadden. Het leek wel, of dit onze tweede kans was om zo alsnog een vriendschap op te bouwen, dus eigenlijk hoopte ik vrijwel meteen dat we misschien bij elkaar in het team konden komen. Natuurlijk was niemand in dit spel te vertrouwen, maar het is altijd fijn om te weten dat je op z'n minst één persoon kent en je ook een beetje hetzelfde werk doet. Dat levert gelijkenissen, gespreksonderwerpen - ik weet niet echt.
    Het duurt dan ook niet lang voordat iedereen zich aan de camera en de lieftallige presentatrice heeft voorgesteld en ze begint over de eerste opdracht. Zenuwachtig bijt ik op mijn lip, ben zo ontzettend nerveus dat ik haast buikpijn heb. Ik hoop maar niet dat ik het hierdoor ga verknallen, schiet er door me heen. Dat zou echt wel weer wat voor mij zijn namelijk. Dat ik over mijn eigen benen struikel bijvoorbeeld.
    Wanneer de presentatrice is uitgepraat en de boot is gearriveerd, beginnen mijn tegenstanders één voor één naar de boot toe te lopen. Zelf wacht ik nog geduldig totdat ook Cara is opgestaan en achtervolg haar, stap als laatste de boot in en glimlach vriendelijk.
    Wanneer ik Cara afgepeigerd een 'hoi' hoor stommelen, besluit ik stil te blijven en laat me naast haar neerzakken op het krappe bankje. Ik bekijk Tom Daley, die naast haar zit en een opmerking maakt waarom we zo langzaam zijn.
    "Slechte conditie," murmel ik en glimlach beleefd, "hele slechte conditie."

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Heathrow schreef:
    (...)[Whuuut, alleen Eemie noemt me Jako,Raykos.
    Ik reageer na de volgende reactieee]

[Die's gemaakt hoor.]

[Noem jij me ookal Raykos? Zo noemt Amy mij ook tss (joehoe) En dan niehieeet, ik verzin wel een betere bijnaam. Wacht maar af...]

Just keep your head up. Stick on the ice.

Lane schreef:
    [Noem jij me ookal Raykos? Zo noemt Amy mij ook tss (joehoe) En dan niehieeet, ik verzin wel een betere bijnaam. Wacht maar af...]

[Dat heeft hij van mij. ): ):]

[Iemand voor Finn of Dan?]

Bowties were never Cooler

[Misschien kan Dan of Finn ook bij Tom, Cher, Cara en Georgie komen?]

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

xkimx124 schreef:
    danielle peazer

'Ik denk dat ik me familie echt heel erg ga missen, ik heb echt een hechte familie, we gaan sowieso altijd 1 keer in de week bij elkaar eten, en mijn zus is ook volgende jarig, dus dit is het eerste jaar dat ik daar niet bij kan zijn' ik keek voor me uit. Dat zou eigenlijk wel mijn zwakste punt zijn, dat ik heel snel mijn familie mis. Ik keek even naar george en toen weer voor me uit. Ik hoopte dat die opdracht snel ging beginnen, ik verveelde me nu wel een beetje. 'Ik heb me verder wel goed voorbereid hoor, ik weet al hoe je een vuurtje moet maken, goed he?!' Zeg ik trots

George Shelley

'Ik denk dat ik mijn familie echt heel erg ga missen. Ik heb echt een hechte familie, we gaan sowieso altijd één keer in de week bij elkaar eten. En mijn zus is ook volgende jarig, dus dit is het eerste jaar dat ik daar niet bij kan zijn', zei ze en keek voor haar uit.
    'Ik herken het gevoel. Ik heb ook een paar keer verjaardagen gemist van mijn familie', antwoordde ik.
    'Ik heb me verder wel goed voorbereid hoor. Ik weet al hoe je een vuurtje moet maken, goed he?!', riep ze trots.
    Ik grinnikte.
    'Ik kan ook vuur maken, dat is iets wat je echt wel moet kunnen', knikte ik. 'Ook heb ik veel gezwommen en gedoken, maar duiken is niet mijn sterkste punt', vertelde ik.

Daniel Howell
    Ik hoor een jongen bij me in de buurt, Tom Daley de zwemmer, een opmerking maken over een slechte conditie. Een van de meisjes die naast hem zit mompelt dat het echt zo is. Ik ga een beetje awkward voor hen zitten, met nogsteeds een lichte bloedsmaak in mijn mond van het rennen. "Als je echt iemand met een slechte conditie wil zien staat die voor je." Dit was een van die momenten waar ik veels te eerlijk was dan goed voor me. Anders kwam ik nog wel eens in een spiral of loes terrecht, of had ik een heel sarcastische bui, maar nu dus niet. Ik haalde een hand door mijn haar dat nu al begon te krullen door het spatwater. Ik wist dus zeker dat ik zo lang ik in het spel zat ik eruit zou zien als een hobbit in korte skinny jeans tot de knie en een t-shirt met een llama erop. Lekker dan. En door de zon werd het dan ook nog eens een Jacob Black hobbit.

Bowties were never Cooler

danielle peazer

Hij zei dat hij ook wel eens verjaardagen had gemist en zei daarna dat hij ook een vuurtje kon maken en dat hij had geoefend op zwemmen en duiken. 'Wat goed van jou zeg' zei ik express tegen hem. 'Dan zal je zeker wel gaan winnen als je al zo goed geoefend hebt' grapte ik tegen hem. 'Nee sorry schat, toch vind ik je nog wel lief hoor' zei ik tegen hem en genoot van de zon op mijn gezicht. Ik trok mijn hemdje uit en liet de zon op mijn buik schijnen, het maakte me niet zoveel uit dat ik in mijn bikinitopje zat, het was toch zomer en ik moest zo toch zwemmen.

Heathrow > Monterrey

xClove > xAmnesia

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Zou je mijn naam in de beginpost aan willen passen? (:]

[is iedereen al op de boot?]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

[Ja, dus de boot kan weggg]