• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

    Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.


    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    danielle peazer

    'Ach nee sorry, ik zal nooit meer zeggen dat je geen spieren hebt, je bent echt de sterkste jongen die ik ken hoor' lachte ik en keek naar cher die heel erg zeeziek was, ik had nooit geweten dat ze zeeziek was. Ik ging even voor haar zitten. 'Je hebt het vast al wel ingenomen denk ik, maar anders heb ik hier nog wel een pilletje voor je tegen als je zeeziek bent' ik gaf het aan haar en ging weer naast george zitten. 'Oke dan ga ik wel gewoon in mijn bikini' lachte ik naar hem en dacht aan mijn ouders. 'Denk jij dat je je familie heel erg gaat missen hier op het eiland?'

    George Shelley

    'Ach, nee sorry. Ik zal nooit meer zeggen dat je geen spieren hebt. Je bent echt de sterkste jongen die ik ken, hoor', lachte ze en ze wendde haar hoofd richting Cher, die zeeziek op de bodem van de boot zat te zingen. Tom zat naast haar.
    'Precies, dat wilde ik horen', met een nep-arrogant gezicht knikte ik, maar lachte daarna.
    Daarna liep Danielle naar Cher.
    Ja hallo? Laat je me hier nu alleen?
    Ik liep even met haar mee en ging naast Tom zitten en leunde met mijn rug tegen de rand van de boot.
    Danielle gaf Cher een pilletje tegen de zeeziek en kwam daarna naast mij zitten.
    'Oke, dan ga ik wel gewoon in mijn bikini', lachte ze naar me.
    Ik kreeg het beeld voor me van Danielle in bikini. Niet verkeerd.
    'Denk jij dat je je familie heel erg gaat missen hier op het eiland?', vroeg ze toen ineens aan me.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik denk het wel, maar niet zo erg. Ik bedoel, mijn ouders wonen in Bristol. Ik ben soms weken lang achter elkaar in Londen. Dan missen ze me op zich ook niet, maar hebben we wel contact. Dat zou hier een beetje moeilijk gaan', zei ik glimlachend. 'En jouw ouders?'.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    danielle peazer

    'Ik denk dat ik me familie echt heel erg ga missen, ik heb echt een hechte familie, we gaan sowieso altijd 1 keer in de week bij elkaar eten, en mijn zus is ook volgende jarig, dus dit is het eerste jaar dat ik daar niet bij kan zijn' ik keek voor me uit. Dat zou eigenlijk wel mijn zwakste punt zijn, dat ik heel snel mijn familie mis. Ik keek even naar george en toen weer voor me uit. Ik hoopte dat die opdracht snel ging beginnen, ik verveelde me nu wel een beetje. 'Ik heb me verder wel goed voorbereid hoor, ik weet al hoe je een vuurtje moet maken, goed he?!' Zeg ik trots

    Cara Delevingne • Kamp Zuid

    Ik zet mijn eerste stappen snel richting de boot, wetend dat ik al een tijdje te laat was geweest en iedereen vast al op me zat te wachten. Ik was nooit zo precies op tijd, lette er dan ook eigenlijk nooit op, en was dan ook druk in gesprek met Georgie voordat ik erachter kwam dat ik allang op de boot naar het eiland had moeten zitten, dus stapte ik snel door.
    Ik werd echter verstoord uit mijn tempo door een stekende pijn die in mijn linker bovenarm te voelen was. "Kut," riep ik geschrokken uit toen ik één of ander vliegend insect naast mijn arm op een snel tempo weg zag vliegen. Ten eerste was ik doodsbang voor insecten - of het nu een vogelspin was of één of ander vliegje, dat maakte niks uit, en ten tweede wist je maar nooit wat die buitenlandse beesten allemaal met zich meedroegen. Wat als ik dood ging?
    Ik raakte een beetje in paniek, was niet één van de rustigste personen als het om dit soort situaties ging, en rende dan op topsnelheid richting de boot die nog steeds langs het water dobberde. Het was al een hele opluchting dat het er nog lag, ze hadden allang vertrokken kunnen zijn, maar dacht aan niks anders dan zo snel mogelijk naar de anderen te komen.
    Uitgeput stapte ik op de boot en zat op de eerste lege plek die ik kon vinden, die naast de schoonspringer Tom Daley. Ik moest eerlijk toegeven, de jongen was de enige reden dat ik het schoonspringen op de Olympische Spelen had gevolgd en ik was dan ook zeker één van de mensen die vast voor de televisie zat als hij meedeed in de wedstrijden. "Hoi," zei ik kortaf, een beetje nahijgend van de paar honderd meter die ik rennend had afgelegd. Ik veegde snel wat van mijn lichtblonde haar voor mijn ogen weg, voordat ik snel even glimlachte.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [iemand enig idee hoe je een (img)bestand op je computer kunt omzetten naar een link?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tom Daley

    Net op het moment dat ik opstond om die twee kletskousen op te halen, kwam er een blond meisje, ik was haar naam even vergeten, op een hoog tempo aangerend.
    Ze stapte hijgend de boot op en keek in het rond, of ze nog een plek zocht.
    Ze kwam naast me zitten.
    'Hoi', zei ze kortaf en een beetje uitgeput.
    Ik grinnikte.
    'Hey, Cara, right?', vroeg ik toen. Ik wist bijna zeker dat het Cara was, maar ik ben zo slecht in namen. Altijd al geweest.
    Ik pakte mijn flesje water opnieuw uit mijn tas.
    'Hier, drink op', zei ik en reikte haar het flesje aan.
    'Waar bleef je zo lang?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [uploaden op tinypic]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heathrow schreef:
    Tom Daley

    Ik hoorde een gil en keek op. De gil was afkomstig van Harry en hoofdschuddend glimlachte ik.
    Naast me pakte Cher de rand van de boot vast. Ze kneep haar ogen dicht en mompelde zachtjes een 'Nee. Nee.'
    Verbaasd keek ik hoe ze op de bodem van de boot zakte en in kleermakerszit ging zitten.
    Ik zakte naast haar en ging ook in kleermakerszit zitten.
    Ze kreeg vast last van haar zeeziekte.
    Toen begon ze ineens met het zingen van een van haar liedjes.
    Playa Boi, dacht ik. Of nee, Grow up.
    Wat een prachtige stem heeft ze eigenlijk.
    Ik sloot mijn ogen en genoot van het gezang van Cher.
    Toen ze uiteindelijk klaar was met zingen, opende ik mijn ogen.
    'Oke, doe wat ik zeg. Vouw je handen in elkaar en houdt ze op je achterhoofd. Zo vangen je longen meer lucht, en dan rustig adem blijven halen. Ik denk dat dat wel een beetje helpt', zei ik en deed voor hoe ze moest zitten.


    Cher Lloyd

    'Kaykay' antwoordde ik, en ik deed hem na. Ik glimlachte dankbaar naar Danielle, pakte mijn flesje water en nam een slok terwijl ik het pilletje innam. Niet veel later, zag ik Cara voor Tom staan. Ze zei niks tegen me, dus ik negeerde haar ook maar volkomen. Zacht begon ik Funhouse van Pink te neuriën en haalde diep adem. Aangezien ik even afscheid nam van mijn nieuwe album, dat helaas pas over een paar maanden uitkwam, kon ik rustig random liedjes zingen. Ik hield van Pink, ze was één van mijn vele idolen. Ik sloot mijn ogen weer en ging verder met zachtjes zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xClove schreef:
    [iemand enig idee hoe je een (img)bestand op je computer kunt omzetten naar een link?]
    www.tinypic.com . Daar uploaden en dan de link kopieren (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Cara zegt ''hoi'' in het algemeen, just so you know, haha]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [Dus? Ze kwam toch naast hem? Ik ben gewoon beleefd, pff]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Cher vat alles anders op ^-^ Lol, ik moet voortaan eerder gaan slapen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nou, welterusten eh, hahaha!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Haha, sure Jako. Ze vindt Tom heel cool ^^ Ik zorg wel dat ze zo wat tegen Cher zegt ;)]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Lane schreef:
    [Haha, sure Jako. Ze vindt Tom heel cool ^^ Ik zorg wel dat ze zo wat tegen Cher zegt ;)]
    [Whuuut, alleen Eemie noemt me Jako,Raykos.
    Ik reageer na de volgende reactieee]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf