• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xAmnesia
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes

Jongens: (8)
    - George Shelley || Monterrey
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Monterrey
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes

Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.

Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries

Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard

Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.

Updates:
    Ik plaats eerst een Presentator-stukje (Het programma wordt gepresenteerd door Holly Willoughby en Reggie Yates, de presentatoren van the Voice UK), waar jullie op kunnen inspringen. We beginnen met het gedeelte waar de teams worden opgedeeld. Dit wordt ditmaal niet met een proef gedaan. De gewone munten doen in dit spel niet mee, maar na de samensmelting is de gouden munt te vinden.

Zodra het startsein wordt gegeven, rennen jullie het water in, waar je een schep kunt opduiken. Zodra je deze gevonden hebt, kom je het water uit en ren je verder naar een balk, waar de klassieke tasjes aan zitten, allemaal met een naam er op. Deze moet je los zien te maken, en meenemen naar een aangegeven vierkant. Daar heb je de schep nodig, waarmee je een koker kunt opgraven. Die koker kun je openmaken met de sleutel die in het tasje te vinden is, en daar in zit de gekleurde bandana. Dit is een rode of een gele. Rood voor kamp Noord, geel voor kamp Zuid. In deze koker, die overigens vrij zwaar is, zit ook een vierkant puzzelstuk. Beiden neem je mee naar het platform wat verderop staat. Het team wat als eerste de puzzel klaar heeft, wint de proef en hoeft vanavond niet naar de eilandraad.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:48 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Monterrey schreef:
    [Ja, dus de boot kan weggg]

[Jacco! Ik herken je zo helemaal niet! ;O

Ik vond Heatrow leuker, maar deze is ook wel leuk c:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    (...)

[Jacco! Ik herken je zo helemaal niet! ;O

Ik vond Heatrow leuker, maar deze is ook wel leuk c:]
    [Jaimhoooofd, hahaha! Ik weet het, al mijn usernames zijn leuk *O*]

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Jade Thirlwall.
    De boot meerde aan, wat voor mijn gevoel na een urenlange tocht was. Ik zag alle spullen klaar staan voor de proef, en moest even slikken. Ik hoopte dat ik mijn teamgenoten niet te veel ging irriteren, met mijn roze haar en opstandige gedrag. Ik zat nou niet bepaald te springen om nu al naar de eilandraad te moeten, met de kans om er als eerste uitgestemd te worden. En die Mangrove zag ik ook niet echt zitten. Door mijn gedachten vastberaden, stapte ik als eerste van de boot af. Laat die proef maar komen. Enthousiast als ik was, liep ik als eerste naar de startlijn, waar ik een goede beginplaats koos: precies in het midden. Ik realiseerde me dat deze proef niet alleen van mijn inzet af ging hangen, maar ook van die van mijn toekomstige teamgenoten. Ik besloot nu al voor mezelf dat ik zou proberen de overhand te nemen, en samen met degenen die ik redelijk goed kende die finale te kunnen halen. En natuurlijk met degenen die teamgenoten waren de luilakken en zwakkelingen elimineren. Langzamerhand stroomde iedereen de boot af, en ik wachtte tot iedereen klaarstond. Ik wachtte tot het startssein werd gegeven, want ik was helemaal klaar voor deze proef. Ik plukte nog even wat aan mijn blauwe hemdje, bestudeerde door mijn wimpers heen de mogelijke teamgenoten.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Monterrey schreef:
    (...)[Jaimhoooofd, hahaha! Ik weet het, al mijn usernames zijn leuk *O*]

[Ga maar weer ego'en :P ik ben in ieder geval blij dat je niet SandraChips meer hebt. Damn, dat was zo verwarrend ;O

Maar om niet meer offtopic te zijn, ik ga het alleen nog maar drukker krijgen met school aangezien ik volgende week toetsweek heb. Ik kan het topic daarom niet echt goed volgen. Kan iemand even een samenvatting geven? Zodat ik het een beetje kan bijhouden alsnog?]

danielle peazer

We kwamen me aan bij het strand, waar ik echt superblij mee was, De boottocht had al wel lang genoeg geduurt voor mij. Ik stootte george enthousiast aan. 'Het gaat nu echt gebeuren he, we zullen wel eens zien wie eerder is dan ons' zei ik grijnzend tegen hem en pak mijn rugzak en stap van de boot af. Ik ging naast jade op het strand staan en keek toch wat gespannen om me heen. Ik was echt super benieuwd hoe iedereen het spel ging spelen, er zijn natuurlijk altijd mensen die de sterkste eruit willen hebben, omdat ze daar meer concurentie in zien, maar ik zelf speel liever de finale tegen iemand die even sterk als mij is. Ik keek naar de zee toe, ik moest deze opdracht echt niet gaan verpesten, want er hing veel van af als ik in het verliezende team zat, ik wou echt nog niet gelijk stemmen op mensen, ik wist dat ik het daar moeilijk mee ging krijgen, omdat ik er sowieso niet van hield om mensen zo maar weg te moeten stemmen, terwijl je ze amper een dag mee hebt gemaakt.

George Shelley

Ik zag het strand waar we aan zouden meren. Eindelijk.
    Danielle stootte me aan.
    'Het gaat nu echt gebeuren hè? We zullen wel eens zien wie eerder is', grijnsde ze en pakte haar tas en stapte de boot af.
    'Feliciteer me maar vast!', schreeuwde ik haar na en pakte zelf ook mijn tas, waarna ik de boot afstapte.
    Ik droeg leren teenslippers, dus het zand, wat trouwens erg heet was, kwam onder mijn voeten.
    'Heet man', gilde ik als een meisje en keek gelijk om me heen of iemand het had gehoord.
    Ik hoopte van niet.
    Ik hees mijn tas over één schouder en slofte door het zand richting Jade en Danielle.
    Ik gooide mijn tas achter me in het zand neer.
    Mijn zonnebril deed ik af en stopte die zorgvuldig in het voorvakje.
    Mijn witte t-shirt, waar zwarte streepjes op zaten, trok ik uit. Ik kan toch niet zwemmen met een t-shirt aan, dat plakt en zwemt niet fijn.
    Gelukkig verbrandde ik vrijwel niet, dus insmeren vond ik overbodig.
    Gelukkig had ik een rode zwembroek aan, die tot aan mijn knieën reikte.
    'I'm ready', grijnsde ik.

Tom Daley

We vaarden om een eiland en een wit strand kwam in zicht. Ik zag in de verte al een balk met de beruchte tasjes eraan. Dit was het, onze proef.
    De boot meerde aan en Jade sprong vrijwel meteen van wal. Al snel volgden Danielle en George.
    'Je conditie zou vast wel meevallen. En anders kun je misschien je verloren tijd inhalen bij de tasjes?', vroeg ik aan Daniel. Althans, volgens mij was het Daniel.
    Ik pakte mijn rugzak tussen mijn benen vandaan en sprong ook de boot uit.
    'Kom op, mensen!', riep ik enthousiast en wenkte hen.
    Ik liep richting het trio dat al eerder de boot uit was en voegde me bij hen.
    'Zin in?', glimlachte ik keek rond.
    Al snel volgde ik George's voorbeeld en zette ook mijn zonnebril af en trok in een soepele beweging mijn shirt over mijn hoofd.
    Ik stopte het shirt en mijn zonnebril in mijn tas en zette die bij die van George.

Danielle peazer

Ik stond naast jade op het strand toen george en tom ook naast mij kwamen staan en hun shirt uittrokken zodat ze alleen nog maar in hun zwembroek stonden.
    Laat ik mezelf maar niet al te veel laten af lijden door hun lichamen, want die zagen er niet verkeerd uit namelijk.
    Ik trok ook mijn kleren uit waardoor ik alleen nog maar in mijn witte bikini stond, die mooi bij mijn lichtgetinte huid kleurde. Ik deed mijn haren in een knot, want ik wist dat ze anders helemaal verkeerd zouden gaan zitten door het water. Tom vroeg of we er zin in hadden.
    ''Ja hoor, ik heb er echt veel zin in, de eerste proef, dus je moet je natuurlijk al gelijk goed bewijzen, dus ik ga mijn best doen'' zei ik tegen hem en veegde een beestje van mijn arm af.

[ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:33 ]

Tom Daley

Danielle trok haar kleren ook uit en niet veel later stond ze in een witte bikini.
    Mijn mond zakte iets verder open. Ik wist eigenlijk niet dat ze zo mooi was.
    Snel sloot ik mijn mond.
    Ze deed haar krullen in een knot, wat ik dan weer jammer vond. Ik vond knotjes noot zo aantrekkelijk.
    'Ja hoor, ik heb er echt veel zin in. De eerste proef, dus je moet je natuurlijk al gelijk goed bewijzen, dus ik ga mijn best doen', antwoordde Danielle, waarna ze een beestje van haar arm veegde.
    Ik knikte.
    'Ik heb er ook erg veel zin in', zei ik enthousiast en hupte op en neer.

Well, kan iemand op mijn vraag reageren? ik wil graag een samenvatting, een kleine :3

*kijkt sneaky Jacco aan *

[pfffff, ahhaha!
    Iedereen heeft zich voorgesteld. Ze gingen met zn allen naar de boot, die naar het eiland ging waar de proef is (proef staat in beginpost) en nu zijn Tom, George, Jade en Danielle van de boot af op het eiland en wachten tot de rest uit de boot komt om te beginnen met de proef]

Cara Delevingne • Kamp Zuid

"Hey, Cara, right?'' vroeg Tom aan me, waarop ik snel knikte. Het was me een wonder dat Tom Daley mijn naam kende. Het was niet zo dat ik zo verschrikkelijk bekend was onder de wat beroemde Britten, was meer een bekende in het vak dan dat mijn naam zo bekend was. Ik was meer iemand die liever op de achtergrond bleef, het liefst niet op de voorkant van de krant zou staan met een slecht gemaakte foto en mijn naam zuiver wilde houden, en dat lukte me tot nu toe nog aardig goed.
    Dankbaar pakte ik Tom's flesje water aan. Ik had verschrikkelijke dorst, was natuurlijk zo slim geweest om al mijn meegenomen drinken op te drinken voordat de show werkelijk eens begon en ik zweette me nu al dood als gevolg van de warmte en korte lichamelijke inspanning die ik had gedaan.
    "Waar bleef je zo lang?" Ik keek mijn linkerkant op, naar Tom die me net die vraag stelde. Eerlijk gezegd wist ik het zelf ook niet, ik was de tijd vergeten tijdens dat ik met een aantal mensen was blijven praten en had zonet een bijna-doodervaring meegemaakt die ik het liefst zo snel mogelijk uit m'n gedachten wilde bannen. "Oh niks," mompelde ik. "Gewoon de tijd vergeten."

De boot vaarde op hoog tempo over de open zee heen, totdat we op het eiland aankwamen. Ik volgde Tom maar, had niet zoveel zin om in mijn eentje te starten, want ik had toch mensen nodig als ik deze expeditie wilde winnen. Ik voegde me bij het groepje van Jade, Danielle, George en Tom, stond nogal ongemakkelijk op mijn rechterbeen te leunen en sloeg mijn armen over elkaar heen.
    Iedereen zat maar te praten over hoeveel zin ze hadden in de proef, terwijl ik nu liever ergens op een terrasje met een drankje zat dan dat ik hier in the middle of nowhere me helemaal kapot zou moeten rennen, scheppen en wat dan ook. Het was niet zo dat mijn conditie zo slecht was, helemaal niet zelfs, ik had er alleen niet zo sterk over nagedacht hoe zwaar dit wel niet zou worden.
    Overdreven rolde ik ook met mijn ogen toen iedereen bijna zat te kwijlen toen Danielle nog maar in haar bikini stond. Die meid wist volgens mij al te best dat ze er goed uit zag, en op de één of andere manier had ik nu al geen zin in haar gezelschap. Ik wist dat ik niet kon ontwijken om in hetzelfde team als haar terecht te komen, maar ik had eigenlijk al een hele selectie gemaakt van welke mensen ik als mijn vrienden en vijanden zag, en Danielle stond zeker weten bovenaan het tweede lijstje - zonder dat ik ook nog maar een woord tegen haar gesproken had.

[ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 21:33 ]

Just keep your head up. Stick on the ice.

danielle peazer

ik voelde dat het elastiekje knapte die ik net in mijn haar had gedraaid. Shit dat had ik dus echt altijd, ik schudde mijn haren even los. Ik zag dat cara naar me stond te kijken en glimlachte naar haar,,ik wist niet wat ze van me dacht, maar ik vind dat ze echt beeldschoon is. 'Ja jij kunt die zwemopdracht makkelijk aan joh' zei ik tegen tom en stond wat te wiebelen van de zenuwen. Ik was eigenlijk zenuwachtiger dan ik dacht, ik was ook best bang dat niemand me aardig zou gaan vinden, vaak hadden mensen altijd vooroordelen over mij, terwijl ze me niet eens goed kenden. ik ging er maar van uit dat george, louis, harry en de rest van x factor me wel een beetje aardig vonden, aangezien ze mij al kende.

[ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:00 ]

Louis Tomlinson Kamp noord

De boot meerde aan nadat ik nog wat had gekloot met Harry en Ed. Ik sprong de boot af en rende vast beraden naar de startlijn waarbij ik een beetje rechts van het midden ging staan. Ik kon alles zo wel goed zien. Ik werd wat serieuzer en haalde even diep adem. Kom op Louis je kunt dit! Voor de camera ging ik nog even sexy staan. Kom op Louis focus! Dwong ik mezelf. Ik had bedacht om alles te geven! Ik had geen zin om er al gelijk uitgestemd te worden. Ik beet even zacht op mijn tong. Ik stak even mijn duim op naar Harry en Ed. 'Succes!' Riep ik en ik focusde weer.

[sorry , ik doe hem ff in vt :)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Harry Edward Styles
    Ik volgde Louis zijn voorbeeld en stapte de boot ook uit. Maar wel nam ik Ed met me mee om hem vervolgens naast me te trekken. Ik wilde sowieso met een van hen in een team. Anders zou ik gek worden. Ik moest iemand hebben om mijn debiele ik mee te kunnen zijn. Maar eest focussen op de eerste opdracht. Erg moeilijk leek hij me niet, maar je wist maar nooit. "Good luck, ginger." Grijnsde ik naar Ed

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''