• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen(op is op!):
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || avoire
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Brookie
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || avoire
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials

    Er staan soms 2 namen. Als je een daarvan wilt, moet je de ander ook. Niet persé als pov, maar als verschillende mensen één stelletje vormen, wordt dat wat ingewikkeld. Jane en Alec zijn niet echt een stelletje, maar ze horen wel bij elkaar, zegmaar.
    We weten natuurlijk wel hoe iedereen eruit ziet enzo, maar probeer toch nog dit lijstje in te vullen, met een foto van jouw personage(s). We weten natuurlijk wel welk persoon welke gave heeft, maar voor de duidelijkheid wel even naar waarheid invullen. Bij elke kleur graag een ander lijstje invullen:

    Cullen
    Stelletje:
    Foto:
    Eventuele gave:


    Wolfpack
    Naam:
    Foto:
    Gaat hij/zij inprenten + met wie:


    Volturi
    Naam / Stelletje:
    Foto:
    Gave:


    Het leger van jonge vampiers
    Naam:
    Foto:
    Eventuele gave(maak het niet te perfect, het zijn immers jonge vampiers die geen weet hebben van gaven):
    Karakter:
    Leeftijd toen hij/zij vampier werd:
    Eventueel extra:




    Regels:
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Je mag maar één personage aanmaken omdat het een redelijk kleine RPG is. Zijn er rollen over, dat zien we dan wel.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!


    De wolfen mogen btw ook inprenten(Seth en Leah)!
    Denk eraan dat de jonge vampiers waarschijnlijk zullen sterven. De meesten dan. De Cullens zijn nou eenmaal zo dat ze mensen vergeven en niet door zullen vechten. Maar degene die Aro opvolgt, beslist natuurlijk wat er uiteindelijk met ze zal gebeuren. Maar wie is dat..



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Topic 1



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 16:24 ]


    :)

    mag ik jane en alec?

    look:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 20:20 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Haha ^-^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Volturi
    Namen: Alec en Jane (broer en zus (tweeling)
    Leeftijden: 12/13 (beide)
    Foto:


    Gave:
    Alec: Hij kan alle zintuigen van iedereen blokkeren, zowel bij mensen als vampiers.
    Dit gebeurt via een mist die langzaam naar hun slachtoffer toestroomt. Hij kan een grote groep mensen tegelijk verlammen.
    Jane: Ze kan mensen en vampiers een ondraaglijke pijn laten lijden die hen verlamt.
    Dit kan ze slechts bij één persoon tegelijk die ze ook moet kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 20:35 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Wanneer beginnen we???

    Sorry heb er gewoon echt veel zin in omdat ik gewoon zin heb om twilight te lezen kijken en breaking down is echt een leuke film!!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    jaa idd (:


    To love is to destroy.

    Xerces schreef:
    mag ik jane en alec?

    look:



    Tuurlijk, ik zet je erbij(:
    (haha, die fotoxD)


    :)

    MindBreaker schreef:
    Wanneer beginnen we???

    Sorry heb er gewoon echt veel zin in omdat ik gewoon zin heb om twilight te lezen kijken en breaking down is echt een leuke film!!!


    Nog vier rollen.. dan beginnen we. Wss als ze overmorgen nog niet vol zijn, zorg ik voor een andere oplossing zodat we DONDERDAG/VRIJDAG sowieso zijn begonnen. Sorry als ik vandaag + donderdag niet zo actief ben, kheb het donderdag nogal druk met leerlingenraad en muzieklessen, maar vrijdag zal ik zoveel mogelijk op Q zitten. (dat vind Ruexx toch wel okee??;))
    Dus hoogstwaarschijnlijk vrijdag.

    En ja, Breaking Dawn is indd geweldig<'3


    :)

    isgoedddd! (:


    To love is to destroy.

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Nog vier rollen.. dan beginnen we. Wss als ze overmorgen nog niet vol zijn, zorg ik voor een andere oplossing zodat we DONDERDAG/VRIJDAG sowieso zijn begonnen. Sorry als ik vandaag + donderdag niet zo actief ben, kheb het donderdag nogal druk met leerlingenraad en muzieklessen, maar vrijdag zal ik zoveel mogelijk op Q zitten. (dat vind Ruexx toch wel okee??;))
    Dus hoogstwaarschijnlijk vrijdag.

    En ja, Breaking Dawn is indd geweldig<'3


    hé, 'k zit ook in de leerlingenraad ; )


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    (...)

    hé, 'k zit ook in de leerlingenraad ; )


    leukk^^
    alleen niet bij mij op school, denkik;)
    Moet nu gaan, doeii'xx!


    :)

    Xerces schreef:
    (...)

    hé, 'k zit ook in de leerlingenraad ; )

    yeaah nog meer LLRmensen xD
    jah, ik zit ook in de leerlingenraad(:
    btw @CatnipFire vrijdag is goed^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    MORGEN BEGINNEN WE JULLIE MOGEN NOG EEN ROL AANMAKEN ALS JULLIE DAT WILLEN, WANT WAARSCHIJNLIJK KOMEN ER GEEN USERS MEER BIJ.


    :)

    @MindBreaker je mag Jamie opzich ook nog wel spelen als in het leger van de vampiers, dan zet ik je daar bij als je dat wilt?
    @avoire wie wil je nog aanmaken dan?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 9:50 ]


    :)

    Naam: Aro
    Foto:



    Gave: Gedachten lezen doormiddel van aanraking, gedachtes uit heden en verleden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 9:57 ]


    :)

    Ik vind het triest dat Breaking Dawn part two genomineerd is voor de slechtste films ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."