• Lieve Directioners ,
    dit jaar komt er weer een Up All Night- Night !
    Dat houd in dat we hier gewoon met z'n allen gaan kletsen over our 5 flawless homosexuals ! ;D
    Vorig jaar was er ook een , maar dan op de oficiele hyves van 1D . ( aangezien hyves nu echt doood is doen we het hier ! )

    De datum weten we nog niet , als je hier of bij mijn quiz ;
    http://www.quizlet.nl/quiz/384164/only-for-directioners--up-all-night--night/

    een reactie achterlaat, zal ik je , zodra die bekend is , de datum sturen !

    Als er vragen zijn ; stel ze !

    xoxoxo' Rijkje - carrotgirl , als je me kent van hyves

    ONLY DIRECTIONERS INVITED (H)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Brb, ff drinken pakken.


    Don't worry, you won't be lonely

    Heey echt serieus dit moet echt iedereen en please laat dit zien aan de boys zodat ze kunnen zien dat ze zelfs heel ver weg nog fans hebben dus deel het ff naar de boys op twitter ofzo http://www.youtube.com/watch?v=o_stejZnhZ4 mijn link is @xracheljacobs dus link het f naar @onedirection @Real_Liam_Payne @NiallOfficial @Harry_Styles @zaynmalik @Louis_Tomlinson dit is echt zo cute echt kijk dit ff xx

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    ik wil dat ook'.. gewoon het gevoel dat je mensen kunt/wilt helpen is echt geweldig!


    Late reactie, maar inderdaad geweldig! Ik dacht er dus aan om geld in te zamelen om daarvoor schoolboeken te kopen en het aan mindere landen te geven. Bijvoorbeeld in de minder ontwikkelde landen. Of nou ja, eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon geld inzamelt voor lesmaterialen. Hahah, iets in die richting (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Vertel?^^


    Vandaag waren we in zo'n boekhandel. Dus ik zag zo'n super dik 1D boek en mijn vader: "Nee, kijk maar naar deze, wil je deze?" Houd hij zo'n blad met The Beatles op. "Of deze." Een blad met een geit erop. "Pap, waarom een geit? Waarom niet dit blad." Hij grijnst. "Omdat ik zeker weet dat je een geit niet op je muur zal hangen." Ligt hij helemaal dubbel.

    In het echt is het grappiger^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dat filmpje <33 Aahhww


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    nessje schreef:
    (...)

    Vandaag waren we in zo'n boekhandel. Dus ik zag zo'n super dik 1D boek en mijn vader: "Nee, kijk maar naar deze, wil je deze?" Houd hij zo'n blad met The Beatles op. "Of deze." Een blad met een geit erop. "Pap, waarom een geit? Waarom niet dit blad." Hij grijnst. "Omdat ik zeker weet dat je een geit niet op je muur zal hangen." Ligt hij helemaal dubbel.

    In het echt is het grappiger^^

    Online ookxD ik lig dubbel xD

    Ik ben er weer :Y)


    •*• Lululu •*•

    Coockies schreef:
    Dat filmpje <33 Aahhww


    •*• Lululu •*•

    Kunnen we dit op msn ofzo doen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hahah mijn vader is ook gestoord. Hij noemt Will.I.Am > Willy en als mijn zusje en ik losgaan op Kiss You, staat hij er springend tussen. Whahaha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Late reactie, maar inderdaad geweldig! Ik dacht er dus aan om geld in te zamelen om daarvoor schoolboeken te kopen en het aan mindere landen te geven. Bijvoorbeeld in de minder ontwikkelde landen. Of nou ja, eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon geld inzamelt voor lesmaterialen. Hahah, iets in die richting (:


    Haha jaa. daar zat ik ook altijd al over na te denken;p
    ik wil sws iets in m'n leven doen om andere mensen te helpen, anders voel ik zo me ehct nutteloos eigenlijk (:


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    nessje schreef:
    Kunnen we dit op msn ofzo doen?


    Jaa dat lijkt mij eigenlijk ook veel makkelijker;$


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Coockies schreef:
    (...)

    Late reactie, maar inderdaad geweldig! Ik dacht er dus aan om geld in te zamelen om daarvoor schoolboeken te kopen en het aan mindere landen te geven. Bijvoorbeeld in de minder ontwikkelde landen. Of nou ja, eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon geld inzamelt voor lesmaterialen. Hahah, iets in die richting (:

    Dat gaan wij met school doen.(:
    Echt helemaal geweldig, het voelt goed om andere mensen te helpen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MissParsons schreef:
    (...)
    Online ookxD ik lig dubbel xD


    Zulke vader-dochter momenten heb ik dus heel vaak xD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    Jaa dat lijkt mij eigenlijk ook veel makkelijker;$
    Kan iemand niet ff een groep aanmaken op msn