• Het is 1941. Bijna niemand weet dat de tweede wereld oorlog op het punt staat om te beginnen. Alleen de families die tegen het land Nederland tegen spannen staan klaar. Gelukkig hoort Thomas Johnsen het op tijd van zijn vader, zodat hij mensen kan waarschuwen. Hij probeert Sophie van Beukenkom te waarschuwen, maar ze weet niet of ze hem moet geloven. Als de oorlog dan ook echt uitbreekt zit ze enorm in de problemen. Terwijl Sophie alles er aan doet om te overleven samen met haar familie, word Thomas opgeroepen om te vechten voor zijn land. Thomas zijn familie hoort bij Duitsland, dus moet hij tegen Nederland vechten. Iedereen behandeld hem als ongedierte, aangezien hij een landverrader is. Ook Sophie negeert hem, maar toch groeit er iets tussen hen. Als ze samen ook nog eens vast komen te zitten beseffen ze dan hun band anders is. Ze houden van elkaar, maar ze kunnen niet samen zijn. Een soldaat van de vijand met een normaal meisje, dat word niet geaccepteerd. Toch bloeit er een liefde op, maar daar komt ook een einde aan. Als het ergste moment in de oorlog nog moet beginnen, raken ze elkaar kwijt. Alleen een kostbaar medaillon houd hun liefde samen, maar zullen ze elkaar ooit nog eens zien?

    Ik heb een titel nodig voor een Onbekende Personen verhaal. Het enige is dat ik niks weet, dus dat laat ik aan jullie over.
    Zouden jullie dit even willen invullen?

    Doen: Ja/ Nee
    Waarschuwen: Ja/Nee
    Weten jullie een titel?: Ja/Nee


    Alvast bedankt.(;

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:07 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het medaillon lijkt me een geschikte titel, als ik zo je beschrijving lees. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het medaillon lijkt me een geschikte titel, als ik zo je beschrijving lees. (:

    Dankje, ik kijk nog even naar andere titels.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fluisteringen, dat had Berna bedacht ^^


    •*• Lululu •*•

    Mij mag je trouwens waatschuwen <3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Mij mag je trouwens waatschuwen <3


    Tell me about it, stud.

    Parachutes schreef:
    Het medaillon lijkt me een geschikte titel, als ik zo je beschrijving lees. (:

    Mallory schreef:
    Fluisteringen, dat had Berna bedacht ^^

    Dit is haar uitleg:
    Dat dacht ik omdat ze de liefde niet luid uit mogen spreken en omdat het oorlog is en je zeg maar stil moet zijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is de titel Fluisteringen geworden, bedankt voor het reageren. Het verhaal staat nu online.
    Fluisteringen
    Hier mag een slotje op.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."