• Hallo ik werk als bijbaan in de afwaskeuken,
    Ik maak er ontzettend veel mee van leuke dagen met veel lol tot vreselijke lange dagen dat iedereen boos is.
    Nu wil ik er een soort dagboek van maken en dan op quizlet zetten.
    Ik ga alles tot in detail verwoorden en er een verhaal van maken met alle collega's en ik zal ook foto's toevoegen.
    Nu is mijn vraag zouden mensen dit lezen of zouden jullie dit willen lezen want dan weet ik of het zin heb om het online te zetten
    Alvast Bedankt


    Mijn geheim is geheim

    Je moet er geen foto's van die mensen bij gaan zetten, zeker niet als ze het niet weten. Ook zou ik hun namen veranderen enzo, anders is het privacyschending.


    Your make-up is terrible

    Precies wat Assassin zegt. c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Je moet er geen foto's van die mensen bij gaan zetten, zeker niet als ze het niet weten. Ook zou ik hun namen veranderen enzo, anders is het privacyschending.

    This indeed.

    Ik zou ook wtf gaan denken als iemand die ik ken opeens mijn foto op een site gaat plaatsen met een verhaal of whatever. Lose the photo's dus. :'].
    Ook zou ik wel even vragen of ze 't wel okay vinden dat je het op een site zet. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uchiha schreef:
    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor