• Hallo ik werk als bijbaan in de afwaskeuken,
    Ik maak er ontzettend veel mee van leuke dagen met veel lol tot vreselijke lange dagen dat iedereen boos is.
    Nu wil ik er een soort dagboek van maken en dan op quizlet zetten.
    Ik ga alles tot in detail verwoorden en er een verhaal van maken met alle collega's en ik zal ook foto's toevoegen.
    Nu is mijn vraag zouden mensen dit lezen of zouden jullie dit willen lezen want dan weet ik of het zin heb om het online te zetten
    Alvast Bedankt


    Mijn geheim is geheim

    Je moet er geen foto's van die mensen bij gaan zetten, zeker niet als ze het niet weten. Ook zou ik hun namen veranderen enzo, anders is het privacyschending.


    Your make-up is terrible

    Precies wat Assassin zegt. c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Je moet er geen foto's van die mensen bij gaan zetten, zeker niet als ze het niet weten. Ook zou ik hun namen veranderen enzo, anders is het privacyschending.

    This indeed.

    Ik zou ook wtf gaan denken als iemand die ik ken opeens mijn foto op een site gaat plaatsen met een verhaal of whatever. Lose the photo's dus. :'].
    Ook zou ik wel even vragen of ze 't wel okay vinden dat je het op een site zet. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uchiha schreef:
    Dat is wel een lijp idee, als je het op een goeie manier brengt.
    Maar inderdaad, zou geen foto's van je collega's gebruiken :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen foto's inderdaad, da's inbreuk op iemands portretrecht. Waarschijnlijk is het gebruiken van namen ook inbreuk op privacy (hieronder vallen namelijk ook persoonsgevens).
    Als je dit idee gaat uitvoeren zou ik inderdaad géén foto's gebruiken en fictieve namen gebruiken voor de personen.
    Daarbij kan het wel zijn dat je problemen krijgt als een van de mensen met wie je werkt dit gaat lezen, en het niet eens is met wat je schrijft. Dus ik zou even extra voorzichtig zijn als ik jou was. ;-)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:14 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ahh ik werk ook in de afwas en het is zoooo leuk! Ik begrijp precies wat je bedoelt
    Ik ga het zeker lezen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 13:24 ]


    Living The dream

    Loenta schreef:
    Ahh ik werk ook in de afwas en het is zoooo leuk! Ik begrijp precies wat je bedoelt
    Ik ga het zeker lezen!


    Living The dream

    Assassin schreef:
    Je moet er geen foto's van die mensen bij gaan zetten, zeker niet als ze het niet weten. Ook zou ik hun namen veranderen enzo, anders is het privacyschending.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Anarose schreef:
    Geen foto's inderdaad, da's inbreuk op iemands portretrecht. Waarschijnlijk is het gebruiken van namen ook inbreuk op privacy (hieronder vallen namelijk ook persoonsgevens).
    Als je dit idee gaat uitvoeren zou ik inderdaad géén foto's gebruiken en fictieve namen gebruiken voor de personen.
    Daarbij kan het wel zijn dat je problemen krijgt als een van de mensen met wie je werkt dit gaat lezen, en het niet eens is met wat je schrijft. Dus ik zou even extra voorzichtig zijn als ik jou was. ;-)


    Precies dit. Als je het op zo'n manier doet, zou ik het overigens wel willen lezen, want het lijkt me leuk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)