• Ja, na aanleiding van de column van Audacity heb ik ook wel wat te zeggen over goede voornemens. Sorry, dat ik jullie ermee lastig val maar ik moet het toch kwijt.

    Goede voornemens, de laatste jaren heb ik geen goede voornemens gehad. Omdat mijn hoop om die te verwezenlijken heel erg klein was geworden. Maar aangezien het wat mij betreft tijd is voor verandering en goede voornemens zorgen daarvoor, heb ik besloten om dit jaar weer wat goede voornemens te bedenken. Maar dan wel goede voornemens die enigszins haalbar zijn met een goede wil en discipline.

    Mijn voornemens voor 2013

    - Mijn conditie te verbeteren (aangezien ik dat kleine stukje naar de bieb nog maar moeite weet te halen), door middel van meer trap lopen
    - Mijn koppigheid aan de kant zetten en hulp te vragen als ik dat nodig heb
    - Mijn uitstelgedrag beperken en mij zelf af en toe tot orde roepen
    - Over gaan naar het volgende jaar van mijn opleiding

    Wat vinden jullie van goede voornemens en hebben jullie dit jaar goede voornemens?


    Physics is awesome

    M'n haar nog langer laten groeien *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga mezelf voornemen positiever te zijn, gezonder en beter te eten en beter mijn best te doen op school.


    26 - 02 - '16

    Minder vloeken tijdens gym. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Proberen gelukkig te zijn voor een tijdspanne langer dan 5 minuten (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    Minder vloeken tijdens gym. :Y)


    Nu vraag ik mij echt af waarom jij tijdens gym vloekt.


    Physics is awesome

    Mijn familie eindelijk is goed de waarheid vertellen


    Can't control my second personality

    Meer gaan leren, gaat mij niet lukken (krul)


    •*• Lululu •*•

    Meer genieten van het leven.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn crush verslaan met Wild Wild Taxi, maar die voornemen is sinds donderdag al voltooid. ^^

    Voor de rest heb ik geen goede voornemens gemaakt, omdat ik al maar te goed weet dat ze niet zullen uitkomen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eyes schreef:
    (...)

    Nu vraag ik mij echt af waarom jij tijdens gym vloekt.


    *bal mist doelwit* "Fuck!"
    *stoot scheen* "Godverdomme!"
    *wordt getikt* "Shitzooi."
    *tegenstander scoort* "Kut, kut, kut!"

    Ik ben redelijk grofgebekt. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:31 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De tekst van alle mlp afleveringen uit mijn hoofd leren!


    quidquid excusatio prandium pro

    Wiarda schreef:
    (...)

    *bal mist doelwit* "Fuck!"
    *stoot scheen* "Godverdomme!"
    *wordt getikt* "Shitzooi."
    *tegenstander scoort* "Kut, kut, kut!"

    Ik ben redelijk grofgebekt. :Y)


    Haha, grappig.

    Mijn goede voornemen ; dit schooljaar halen, en die hele middelbare school achter me laten :Y) (oftewel: slagen voor mijn vwo)
    @ Sheeran: dat vind ik echt een hele goede, zou iedereen moeten doen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:32 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Dingen (lees: huiswerk) wat minder lang voor me uit schuiven. Misschien moet ik daar trouwens nu meteen maar mee beginnen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mallory schreef:
    Meer gaan leren, gaat mij niet lukken (krul)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn goede voornemen is zoals elk jaar.. Aardiger zijn voor andere mensen. Ik blijf falen daarin :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead