• Persbericht op 25 december 2025:
    “Nieuws aan alle ex-directioners! Herinnert u zich die tijd nog, dat u als 16-jarig meisje gillend voor de tv stond als uw favoriete nummer langskwam? Dat u uren achter internet zat, om informatie over uw favoriete band te zoeken. Dat u ontelbare discussies met uw vrienden had over welk lid nou het leukste was? Dat u gillend, ten midden van duizenden fans, uw favoriete band toeriep. Wel, u kunt opgelucht ademhalen, want deze tijd komt wellicht voor u terug! Uw favoriete mannen, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne, Zayn Malik en Niall Horan slaan na 5 jaar geleden uit elkaar te zijn gegaan, nog één laatste keer hun handen in een. De populairste boyband van deze eeuw gaat voor de laatste keer het podium op, om de wereld nog een keer te overtuigen van hun talent. Ik presenteer u: "The One Direction: Final Tour 2026". One Direction doet het weer! En hopelijk maakt u daar een deel uit. De kaartverkoop zal starten op oudjaarsdag. Zorg dat u er snel bij bent, want op is op!”

    - Liam Payne (32) is getrouwd, woont in London en heeft een dochtertje van 4.
    - Zayn Malik (32) is getrouwd, woont in London en heeft een zoontje van 2 en een pasgeboren dochter.
    - Louis Tomlinson (34) is gescheiden van Eleanor Calder en heeft twee zoontjes van 6 en 7 met haar. Tegenwoordig woont hij in Beverly Hills, heeft hij een relatie en is zijn vriendin zwanger van hun eerste kindje.
    - Harry Styles (31) heeft diverse relaties gehad, maar de ware zat er tot nu toe nog steeds niet tussen. Hij is momenteel single en woont in het zonnige Los Angeles.
    - Niall Horan (32) is terugverhuisd naar Ierland, waar hij tegenwoordig woont met zijn vrouw Serena (32) en hun twee kinderen Alanah van 3 en Bentley van 1,5.


    Nu zoek ik de volgende rollen:
    - De vrouw van Liam
    - De vrouw van Zayn
    - De vriendin van Louis
    - Een vrouw die Harry ontmoet tijdens de tour en waar hij hopeloos verliefd op wordt
    - Overige rollen, zoals personeelsleden die meegaan op tour, vrienden van de gezinnen etc.

    Gelieve dit in te vullen:
    Rol:
    Volledige naam + roepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (Bekend persoon): Hou er rekening mee dat ze hier rond de 30 zijn, dus geen mensen van 20 gebruiken a.u.b. Isla Fisher is bezet.
    Verleden:
    Hoe is hun relatie met -gekozen bandlid- ontstaan?: Alleen voor de vrouwen/vriendinnen van de jongens
    Extra: Hobby's etc. Ook info over de kinderen (namen etc.) als ze die hebben
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:31 ]


    Tell me about it, stud.

    Dit is de vrouw van Niall. Die zet ik even hierbij, zodat ik alle rollen bij elkaar heb.

    Rol: De vrouw van Niall
    Volledige naam + roepnaam: Ze is geboren als Serena Olivia Magee, maar nadat ze met Niall in het huwelijksbootje is gestapt, heeft ze zijn achternaam aangenomen. Tegenwoordig staat ze dus bekend als Serena Horan, roepnaam Serena.
    Leeftijd: Serena is 32 jaar en geboren op 17 oktober. Ze is dus op een paar dagen na een maand jonger dan Niall.
    Karakter: Serena is van de meest levendige personen die je zult ontmoeten. Ze is altijd enthousiast, vrolijk en zit vol met levenslust. Ze is een heel positief type en houdt altijd de gezelligheid erin. Ze is absoluut niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten als het even tegenzit. Het tegendeel zelfs, ze raapt zichzelf op en gaat twee keer zo hard door. Hier slaat ze soms in door, waardoor iemand haar eventjes moet terughouden. Dan kan Serena ook heel makkelijk de kalmte weer vinden en het weer even rustig aan doen.
    Serena is erg gevoelig voor onrecht en heeft altijd het gevoel overal te moeten helpen. Stilzitten kan ze niet. Ze moet altijd iets doen. Het gaat van iets kleins als soep koken voor haar geliefde oma tot grote gebaren als het doneren van speelgoed aan kinderziekenhuizen. Hierdoor komt ze zelf wel eens op de tweede plek, omdat Serena nooit aan zichzelf denkt. Ze schikt zichzelf onder anderen en is dan ook weer een makkelijk slachtoffer om overheen gelopen te worden. Maar ook dan geld weer: Haar positieve instelling en vrolijke karakter lzorgen ervoor dat dit nooit te ver gaat.
    Serena is niet degene die opvalt in een grote groep en heeft daar ook geen behoefte aan. Ze genoot altijd wel van haar anonimiteit en moest dan ook heel erg wennen toen ze wat met de wereld beroemde Niall Horan kreeg. Ook al was ze op dat moment al 27, ze vond het toch moeilijk om er mee om te gaan. Inmiddels 5 jaar later gaat het een stuk beter en weet Serena precies hoe ze zich moet gedragen voor een groot publiek. Ze vindt het nu zelfs leuk om met fans van Niall op de foto te gaan of geïnterviewd te worden over haar leven.
    Uiterlijk:



    Isla Fisher
    Verleden: Serena groeide op in het kleine, Ierse plaatsje Mullingar samen met haar ouders en haar 2 jaar jongere broertje Scott. Ze heeft tijdens haar jeugd nooit gekke dingen meegemaakt en was het schoolvoorbeeld van een perfecte dochter. Toen ze 18 jaar was, heeft ze voor 4 jaar economie gestudeerd aan de UCD (University College Dublin), waar ze destijds ook woonde. Op haar 22e keerde ze terug naar Mullingar, waar ze als financieel adviseur aan de slag ging. Een liefdesleven had ze niet echt, ze was non-stop met haar baan bezig.
    Hoe is hun relatie met Niall ontstaan?: Serena kent Niall al vanaf de bassischool. Al in de kleuterklas gingen de twee met elkaar om. Op de basisschool waren de twee beste vrienden, totdat de twee naar verschillende middelbare scholen gingen. De twee zijn elkaar daar uit het oog verloren en hebben elkaar niet meer gesproken sinds One Direction doorbrak. Toen Niall, nadat One Direction uit elkaar was gegaan, 5 jaar geleden terug naar Mullingar kwam, kwam hij Serena weer tegen het lijf. Het was liefde op het tweede gezicht voor Serena en Niall, die toen net uit een relatie met een beroemd actrice kwam. Ze wonen nu samen in een knus huisje in Mullingar.
    Extra: Serena en Niall hebben twee kinderen, dochtertje Alanah van 3 en zoontje Bentley van 1,5 jaar jong. Alanah lijkt heel erg haar moeder, terwijl Bentley een mini-versie van zijn vader is. Alanah en Bentley bedragen de meeste tijd van de dag, maar dat vindt Serena absoluut niet erg. Ze vindt het heerlijk om voor de kinderen te zorgen. Ook is Serena een geweldige kokkin en zet ze elke dag weer iets spectaculairs op tafel. Serena is dan ook de perfecte vrouw voor Niall, die maar wat graag haar maaltijden opeet.
    Naast de drukte van het gezinsleven, beheert Serena ook nog eens een eigen speelgoedwinkel samen met haar schoonzus. Twee dagen in de week kan Serena even de drukte van haar gezin ontsnappen, want dan staat ze in de winkel. Haar baan als financieel adviseur heeft ze 3 jaar geleden opgegeven, omdat Serena het niet kon matchen met haar gezinsleven.
    De laatste hobby van Serena is, zoals bijna elke vrouw, winkelen. Maar Serena is er een echte kei in. Urenlang kan ze in de stad lopen om van alles voor zichzelf, Niall en de kinderen te kopen. Ze geeft veel te veel geld uit aan kleren, vakantie's, speelgoed, hun huisje. Het is zelfs zo erg dat ze een jaar geleden bijna in de schulden terecht kwamen. Je zou haar dus wel een shopaholic kunnen noemen. Wat dan weer ironisch is, gezien Serena altijd een economische carrière heeft gehad en je dus zou denken dat ze wel wat beter met haar geld kan omgaan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:22 ]


    Tell me about it, stud.

    Lane schreef:
    Ik wil best een rol invullen, maar overal zijn al zulke goede rollen voor...


    Ik kan op zich nog wel de vrouw van Nialls broer, Greg Horan gebruiken?
    Zij beheert een winkel met Serena. --> Zie hierboven
    Kijk maar of je die wilt invullen en anders mag je ook gerust nog iets anders verzinnen hoor (:


    Tell me about it, stud.

    xElounor schreef:
    Uiterlijk (Bekend persoon):


    Lea Michelle


    Dankje voor het veranderen! (: x


    Tell me about it, stud.

    Wanneer maar je de rollen bekend? (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Thrain schreef:
    Wanneer maar je de rollen bekend? (:


    Ik denk eind deze week! (:


    Tell me about it, stud.

    Heb je nog steeds de vrouw van Niall's broer nodig want dan wil ik die anders ook wel voor je maken?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik maak nog wel een personeelslid of zo - want ik verveel me.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Bolin schreef:
    Heb je nog steeds de vrouw van Niall's broer nodig want dan wil ik die anders ook wel voor je maken?


    Ik weet niet of Lane die nog wilt invullen, maar anders als je wilt, mag je hem invullen hoor (:

    Thrain schreef:
    Ik maak nog wel een personeelslid of zo - want ik verveel me.


    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 11:14 ]


    Tell me about it, stud.

    Rol: Personeelslid.
    Volledige naam + roepnaam: Reese Isabella Winchester. Het is gewoon Reese, bijnamen houd ze niet van.
    Leeftijd: Ze is nu vijfentwintig jaar oud en jarig op twaalf november.
    Karakter: Reese heeft altijd al moedergevoelens gehad. Als sinds ze jonger is, zorgde ze vaak voor haar jongere broertjes, samen met haar oudere zus. Dit weerspiegelt ze ook wel op haar eigen zoontje Noa. Zo hebben hun samen gedacht om een 'mamma en Noa' dag te houden elke week. Dat is de dag dat Marc moet werken. Dan gaat ze altijd iets leuks doen met Noa. Hierdoor wilt ze ook nog heel graag nog een kindje.
    Ze is heel open. Tegenover Marc zal ze altijd alles vertellen. Zoals hoe ze zich voelt, of wat ze denkt. Op zijn beurt zal Marc dit ook terug doen.
    Reese heeft een enorme hekel aan spinnen en andere kleine beesten. Hierdoor gaat ze ook niet vaak wandelen in bijvoorbeeld het bos. Liever heeft ze de stad in plaats van de natuur. Als ze een spin in huis vind zal ze heel hard gaan staan gillen tot Marc het ding weg heeft gehaald.
    Uiterlijk:

    Cobie Smulders.
    Verleden: Reese is geboren in een vrij groot gezin, met vijf kinderen. Als eerste kwam haar oudste zus Amanda, nu tweeëndertig jaar, die werd opgevolgd door de dertig-jarige Emma. Na haar kwam Reese zelf, die werd opgevolgd door Henry, die nu vijfentwintig jaar oud is. De jongste van het stel is de vierentwintig-jarige Tyler.
    Als zestien-jarige kreeg Reese een vriendje van drie jaar ouder, Marc. Ze waren nog geen halfjaar aan het daten toen Reese in verwachting raakte van hun zoontje Noa. Omdat ze nog niet zo lang bij elkaar waren, en omdat ze pas zestien was, wisten ze eigenlijk niet of ze hem wilden houden. Uiteindelijk hebben ze dit wel gedaan en negen jaar later zijn ze nog steeds bij elkaar een een gelukkig gezin. Het gezinnetje woont in hartje Londen, midden in het centrum. Ze wonen in een penthouse waar je over een stukje Londen uit kan kijken. Ook al is ze niet de grootste fan van huisdieren. Op aandringen en smeken van Noa hebben ze toch twee katten in huis genomen, June en July.
    Mark Foster • Jared Gilmore.
    Extra: Op dit moment werkt ze bij de kledingwinkel 'Glamorous', waar ze zo'n drie middagen in week werkt. Haar andere baan is/was assistent manager van One Direction's manager.
    Haar hobby's zijn tijd doorbrengen met Noa en Marc, maar ze kan ook net zo goed rustig een boek lezen op de bank.

    De rest komt morgen! :Y)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 12:35 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Liams Vrouw
    Volledige naam + roepnaam: Mandy Joyanna Payne 'Mandy'
    Leeftijd: 29
    Karakter: Net zoals Liam is ze een sociaal en wijs persoon, maar Mandy is ook heel eigenwijs, en wilt graag haar gelijk hebben, ook al heeft ze het soms verkeerd. Maar dan lacht ze erna wel. Ze is iemand die het graag iedereen naar zijn zin wil maken, en soms strest ze iets te veel maar van een geruststellende glimlach van Liam word ze rustig en relaxed weer. Ze is iemand die graag bezig is en niet graag een hele dag op de bank ligt niets te doen. Maar soms juist wel. Ze is dol op dieren, en werkt dan ook als dieren verpleegster.
    Uiterlijk (Bekend persoon):



    Phoebe Tonkin

    Verleden: Ze heeft niet een heel erg verleden gehad, ze waren niet de rijkste maar daar kon ze gewoon mee leven, ze had een hoop leuke vriendinnen, en woonde bij haar vader en broer, en ging vaak bij haar moeder langs.
    Hoe is hun relatie met -gekozen bandlid- ontstaan?: Het is ontstaan toen Liams hond ziek werd, en dus naar die dierarts moest en toen was Mandy de reddende engel va de hond, en toen kwamen ze elkaar vaker tegen en uiteindelijk gingen ze op een date, en nu zijn ze nog steeds samen.
    Extra: Ze heeft samen met Liam een dochtertje van 4:, Joy . ze is een dierenvriend, en rent vaak met hun hond in het park.
    Waarschuwen?: graag ;D x

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 0:20 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    De vrouw van Liam: Mandy Joyanna Payne
    De vrouw van Zayn: Anna Thorne-Malik
    De vriendin van Louis: Melody Glennis Miller
    Een vrouw die Harry ontmoet tijdens de tour en waar hij hopeloos verliefd op wordt: Kaya Torres
    Overige rollen, zoals personeelsleden die meegaan op tour, vrienden van de gezinnen etc: Marybelle Leave, Christina Iglesias, Reese Isabella Winchester


    Tell me about it, stud.

    Het is al laat en er zijn al veel rollen ingevuld, dus hierbij vraag ik alleen even of je me zou waarschuwen =) Het klinkt erg leuk en origineel!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa