• Heb jij een fantastisch idee wat je op je brood kunt doen?

    Say It!


    --

    *weet niet of iemand dit idee al had* maar: broodje+pindakaas+bananenplakjes+mayo/fritesaus= yummiej

    ik eet smorgens geen brood maar crackers met kaas :]


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik eet smorgens nixs [oooh wat slecht] weet het maar ik krijg het er gewoon niet in. :[


    Choke on the words that were your last goodbye.

    bruin brood met hagelslag en een beker melk ^^

    Ik eet kaas op m'n brood, als ik er tijd voor heb tenminste.


    Life is hard and then we die

    Wat zijn er veel mensen die s'morgens niet eten :O Maare.. ik eet ook niet altijd hooorr... soms heb ik gewoon geen honger, of geen tijd..


    --

    ik eet smorgens nixs [oooh wat slecht] weet het maar ik krijg het er gewoon niet in. :[

    al eens aan yogurt gedacht ofzo?misschien helpt dat!;) Tis maar een tip heá ga me nu niet aanvallen ofzo!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik eet altijd iets!
    okal heb ik eigenlijk geen tijd!:Y) als ik telaat komen,wachten ze wel op mij[:O heb mijn ego kant ontdektxD] en daarbij; ik ga geen honger lijden voor school hoor!!:Y) maarja!:PDan moet ik maar eens wat vroeger komen!:P
    Boeit me niet!
    maar ik dwaal af; ik eet altijd:
    -Wit brood[:Y)]
    met kaas ofzo:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    al eens aan yogurt gedacht ofzo?misschien helpt dat!;) Tis maar een tip heá ga me nu niet aanvallen ofzo!


    Xdd Maare.. wie eet er nou yoghurt als ontbijt?? Sorry, hoor, maar mijn mening: ik krijg Yoghurt er s'morgens al helemaal niet in XD xD


    --

    (...)

    Xdd Maare.. wie eet er nou yoghurt als ontbijt?? Sorry, hoor, maar mijn mening: ik krijg Yoghurt er s'morgens al helemaal niet in XD xD

    da mens van verzorging zat dat tegen ons te zagen!:S en als het niet zou helpen dan stampt ze het der wel in[Stom mens dat da is van verzorging!xD maarja!,Je leert er mee leven!:Y)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    da mens van verzorging zat dat tegen ons te zagen!:S en als het niet zou helpen dan stampt ze het der wel in[Stom mens dat da is van verzorging!xD maarja!,Je leert er mee leven!:Y)]

    Wahaaa XD Ja,.. dat kan ook


    --

    Ik heb net een tosti met Ham - kaas op :P


    --

    ik eet een cracker met hagelslag. en soms eet ik niets


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Honing x3.
    Mééééga Lekker :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Chocopasta x3
    Man.. echt dom als je niks eet smorgens :O
    Da's hartstikke slecht
    Nja jullie leven


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!