• Hoi!
    Ik heb al een keertje een Wvw (Weerwolven van Wakkerdam) wedstrijd gehouden, maar die was snel afgelopen. Dus hier is mijn nieuwe wedstrijd!

    Ik heb toestemming van Lane

    Wat is WvW
    Weerwolven van Wakkerdam is een Duits kaartspel waarvan ook een internetversie bestaat. Naar die versie zit u nu te kijken. Het spel is een ware belevenis waar een speler al zijn denkwerk moet gebruiken om zijn doel uit te komen. Een stad is geplaagd door wolven en moet deze zien te verdrijven. De wolven zelf zijn het hier natuurlijk niet mee eens en willen zelf de complete macht grijpen! In de eerste plaats is het natuurlijk de bedoeling om zoveel mogelijk te genieten van het spel.

    Bedoeling van het spel
    Elke dag zal elke persoon in het dorp een stem uitbrengen. Dit is omdat besloten is onder de oudsten dat het gezond verstand de enige manier zal zijn om de wolven te verdrijven! Maar onder al deze personen zitten dus ook de wolven, die samenspannen en meestemmen om de burgers te vermoorden. De burgers winnen het spel als de wolven en alle andere neutrale rollen dood zijn, de wolven krijgen de zege als de burgers en neutrale rollen eraan zijn. De neutrale rollen hebben speciale condities en winnen als die voldaan zijn. Stemmen kan in deze editie tot 20:30 uur.


    De goede rollen
    Burger x5
    Als burger heb je geen krachten. Maar daar mag je niet te weinig van verwachten. Voor de wolvenjacht gebruik je je verstand, want de toekomst ligt in jouw hand.

    Ziener X
    De ziener mag elke dag de identiteit van een iemand opvragen. Of iemand Goed, Slecht of Neutraal is zal het antwoord bedragen.
    De heks ziet hij wel als Slecht, en ook met het bekijken van de Medusawolf heeft hij pech en sterft hij. Met heb bekijken van de weerhamster gaat de wwerhamster dood.

    Oude Vrouwtje
    Het Oude Vrouwtje mag gif in iemands eten strooien. Diegene mag dan geen stem het topic in gooien. Twee keer dezelfde persoon mag ze niet doen.
    Stuur dus elke nacht een PM naar mij. En misschien verander je het tij

    Heks A
    Deze vrouw heeft twee drankjes. 'Leven' en 'Dood'. Een krachtige rol die soms zomaar word vergooit. Met leven wek je iemand tot leven. En met dood heeft iemand niet lang te leven.
    Dus stuur vooral een PM naar mij, daarmee maak je je team zeker blij.

    Cupido
    Als Cupido beschik je over de liefdespijlen. Geef die boog een lel, en de twee mensen die je naar mij gestuurd heb zijn nu een stel. Stuur de PM de eerste nacht en je taak is volbracht

    Bacterieverdrijver
    Een bacterieverdrijver. De beste in zijn vak. Als de Viruswolf doodgaat is er geen lynch, wat een bak. Gelukkig kan deze man de stank verdrijven, maar hij is dan bekend en hij zal door lunch misschien niet lang blijven.....

    Groenteboer
    Deze beste man heeft een kraam vol vitaminebommen. Maar de vegawolf die blijft maar kommen. Als hij dood gaat zit de vegawolf in een hongersnood en gaat hij dood. Als de vega eerst dood gaat houd hij nog wat groentes over. En daarmee kan hij de heks helpen met extra dranken om te tovere.

    Weerhamster
    De weerhamster is ooirt gebeten door een wolf. Nu is het zo dat als de weerwolven hem lunchen, dat hij niet sterft, maar als de ziener(x) hem ziet zal de weerhamster sterven


    De slechte rollen
    Weerwolf
    Deze slechterik heeft geen speciale kracht, maar kan meer dan jij dacht. Elke dag kan hij iemand eten. Deze is dood en kan het hele potje wel vergeten. Alle wolven kunnen samen overleggen

    Viruswolf
    Als deze wolf dood gaat is er geen lynch. En zitten de burgers een dag in de clinch. De bacterieverdelger kan dit effect wel verdrijven.

    Vegawolf
    De vegawolf steelt bij het kraampje van de groenteman zodat hij geen heksendrankjes maken kan. Als de groenteman dood gaat leeft hij slechts op water en overlijdt een dag later.

    Medusa wolf
    Als de ziener(x) zijn rol opvraagt zal hij sterven. Verder is het een gewone wolf.


    Neutrale rollen
    De fluitspeler
    Deze kan elke dag 2 namen naar mij sturen. Als hij iedereen heeft befloten wint hij het spel

    VOL
    Ik zoek 14 16 deelnemers!
    -Lane Bacterieverdrijver
    -PUKKELxdING 2
    -Erebus
    -Seaver Burger
    -Gubleraholic zoekt vervanger
    -saphyra fluitspeler
    -iSuperman
    -Jaimes cupido
    -Everdeen Burger
    -WillNotLearn 1
    -CarrotNiall 1
    -Memoria
    -Canna 2
    -Firebolt 1
    -Eluveitie 1
    -Errin

    de story

    Dag 3
    Ik verwacht een bericht van het oude vrouwtje, de wolven en de ziener X. Stemmen kan tot vrijdag 18.00 uur.
    Mensen probeer redens te zoeken om op mensen te stemmen zoals .... stemde allemaal op seaver, dat kan betekenen dat enkele daarvan wolf zijn zoek op waneer mensen nog meer op dezelfde stemmen enzo, het spel is leuker als er niet constant random woord gestemd, maar echt gediscuseerd woord over wie waarschijnlijk een wolf is. Verder zoek Gubler een vervanger, wie bied zicht aan ook dooden mogen weer meedoen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 18:34 ]


    Dont say why me, say try me

    Ik stem op Memoria.

    @ Firebolt: In de eerste ronde waren ze heel hard tegen elkaar bezig van jij bent het, nee jij bent het, dacht ik dat één van de twee een wolf was, maar blijkbaar waren ze geen van beiden een. Dat bedoelde ik met die reactie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oww, zo;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoe gaat het nu allemaal verder?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erebus --> Chocobo


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoe zit het nu met de wedstrijd..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gaan we nog verder? of niet?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    nee srry ik kap ermee prive redenen, sorry voor het laten wagten!


    Dont say why me, say try me

    Oke, wil je dan een lijst online zetten wie iedereen was? Eventueel kunnen we het ook zelf zeggen hoor:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jammer.. Veel sterkte met de prive redenen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 17:51 ]


    26 - 02 - '16

    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn