• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mallory schreef:
    Noo ;c
    Mijn.....haaaaaaaarrr
    Ik haat kappers


    What happend?


    26 - 02 - '16

    Die reclames zijn op ipod echt ********* irritant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Koooom, ik wil mijn project afhebben. Werk mee stom ding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan echt geen kloot met m'n haar!


    You are beautiful, you are love.

    Vandaag waren er gewoon serieus 9 mensen uit mijn klas ziek. Please, laat mij ook thuis blijven?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    Vandaag waren er gewoon serieus 9 mensen uit mijn klas ziek. Please, laat mij ook thuis blijven?


    Bij ons op school was er twee jaar geleden een klas waar ze normaal met bijna 30 zaten, op een dag waren er 22 ziek. :')

    OT: die appel had ik beter niet meer gegeten. Die gaat sowieso op m'n maag liggen straks. ;c

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 18:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Missin' you is killin' me


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vertel over iets waar ik mee zit en jullie negeren het gewoon om vervolgens gezellig over zaken te gaan praten. Ik wil niet in de slachtofferrol kruipen, maar ik moet toegeven dat dat pijn doet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga dit nooit redden..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo verliefd op jou...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Stomme evaluatie! Het gaat gewoon goed, dus wat willen jullie nou dat ik schrijf over punten die niet goed gaan? Wees gewoon blij voor me dat ik eindelijk een positieve beoordeling kreeg. Laat me niet zoeken naar punten die toch niet goed gaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I'm just tired. But not physically.


    Vatican Cameos

    Jaimes schreef:
    Ik ga dit nooit redden..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bored and tired.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb net weer wat verhalen van anderen gelezen. Ik merk dat het onderwerp me nog steeds emotioneel maakt.. Heb inmiddels een flink wat aantal mensen verzameld met wie ik kan praten, maar ze snappen me toch niet, ze wuiven het weg en beginnen ergens anders over of negeren me. Zo gaat het dus lekker iedere keer, los het wel weer zelf op, kijken hoe vrolijk ik morgen weeer rond kan lopen..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean