• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.



    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]


    Take me to wonderland

    [misschien is dat wel beter ja. vind het wel een leuk idee ;3 dan is het ook niet zo'n strijd. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik dacht net precies hetzelfde, lol. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Precies. ^^ Alleen zal ik dan wel mijn karakter moeten aanpassen. ;p Jayden is veel te kwaadaardig anders. x'D
    Zal ik iedereen een berichtje sturen of iets anders? Want ik heb een aantal rollen open staan.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat lijkt me inderdaad wel beter. ;3 en ja, lijkt me wel zo handig. even kijk wie er nog mee wilt doen en voor de overgebleven rollen, nieuwe mensen zoeken?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Dan stuur ik iedereen even een berichtje, als ik tijd heb. Het is wel kut dat Glenn het laatste topic heeft aangemaakt. -.- Nu kan ik namelijk niks aanpassen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [nieuw topic aanmaken ofzo? Ik weet het ook niet. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Crudelis >> Praelectio.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, maar ik sta open om gewoon weer mee te doen. En dan zal ik Dennis ook iets aanpassen, want nu is ie idd ook beetje te kwaadaardig.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Het leeft. :p]


    Take me to wonderland

    AfterWinter schreef:
    Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, maar ik sta open om gewoon weer mee te doen. En dan zal ik Dennis Maya ook iets aanpassen, want nu is ie idd ook beetje te kwaadaardig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Afterwinter --> WindySky]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik sta ook open om mee te doen


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    En toen was het weer dood x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Je hebt gelijk :D


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa